Қағазсыз технология қағидаты

Трансформация
08.10.2020, 17:28
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент жүк тасымалы бөлімшесінде «Цифрлық трансформация» бағдарламасын жүзеге асыруға байланысты барлық станцияларға жүк тасымалдау қызметін көрсеткені үшін қолмақол ақшасыз қызмет көрсету технологиясы енгізілген. 

Яғни, биылғы жылдың қаңтарынан бастап бөлімшеге қарасты жүк операциялары жүргізілетін барлық станцияларда жүк тасымалына қызмет көрсеткені үшін клиенттермен қолма-қол ақшасыз төлем (бірыңғай жеке есепшот) жүйесі іске қосылған. Бұл жұмысты жеңілдетумен қатар қаржы мәселесінде адами қателік, басқалай факторларды жойып, жемқорлыққа тосқауыл қойып отыр. 

Екінші жартыжылдықта Шымкент жүк тасымалы бөлімшесі КТТ вагондар паркі үлесін 15 пайызға дейін арттыруға тырысуда және Бадам станциясында мұнай өңдеу зауытын пайдалануға берілгеннен кейін жүк артып, жүк түсіретін жаңа клиенттерді тартуға ниеттеніп отыр. Ал контейнерлік пойыздардың жылдамдығы өсіп, тәулігіне 938 км орындалған. 

Қозғалыс қауіпсіздігі мен еңбек қорғауды қамтамасыз ету жұмыстарын ұйымдастыру – әрине бөлімшеде басты орында тұрған мәселе. 

Осыған байланысты жұмыс кезіндегі қауіпсіздік пен пойыз, маневр қозғалыстары кезінде орын алатын қауіптің салдарын жою үшін тиісті шаралар қабылданды. 

Соның нәтижесінде өткен жылмен салыстырғанда жарақат алу оқиғасына жол берілген жоқ. Пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі барысында туындайтын қателіктер де биыл 4 есеге азайған. 

– «Нөлдік жарақат» стратегиясына бағытталған Жол картасын іске асыру бойынша оның орындалуы мен бақылауын қамтамасыз етіп отырмыз. Осы жол картасы бойынша 2019-2020 жылы ішкі тренерлердің 10 194 сағатқа созылған дәрісінен 3 398 адам оқудан өтті. 155 мінез-құлық жөнінде диалог өткізілді. Сонымен қатар, жұмыста қауіпті жағдайлар орын алмас үшін түсіндіру жұмыстары жүргізілді. Әрбір белгіленген пункттің орындалуын бақылайтын шаралар орнатылды», – деді бұл туралы Шымкент жүк тасымалы бөлімшесінің бас инженері Ильяс Нұржанов. 

Бүгінгі таңға дейін Шымкент жүк тасымалы бөлімшесіндегі Оқу орталығынан біліктілігін қайта жоғарылату, қайта дайындықтан өту курсынан жоспар бойынша 56 адам өтуі тиіс болған. Алайда тек 18 жұмысшы біліктілігін қайта көтерген. Себебі, пандемияға байланысты 38 жұмысшының оқу курсынан өтуі кешеуілдеген. 

Дегенмен алдағы уақытта бұл олқылықтың орны толтырылмақ. Теміржолшылар онлайн оқуға дағдыланып, қағазсыз технологияның қағидатын меңгеруді үйренген. 

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды