ҚТЖ көмір тасымалдауға басымдық береді

2023-2024 жж. жылыту маусымына дайындық кезеңінде мамыр айынан бастап Қазақстан бойынша темір жол көлігімен 21 млн тонна тас көмір тасымалданды, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Оның 18,7 млн тоннасы еліміздің жылу электр орталықтарына жеткізілсе, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 300 мың тоннаға артық. Тұрғындар үшін 2,3 млн тонна қатты отын жеткізілді, бұл жылыту маусымының басында қалыптасқан өңірлердің қажеттілік жоспарына сәйкес келеді. Бұл туралы ОКҚ алаңында жылыту маусымына дайындық және коммуналдық-тұрмыстық сектор мен тұрғындарды көмірмен қамтамасыз етуге арналған брифинг барысында «ҚТЖ - Жүк тасымалы» ЖШС Бас директорының орынбасары Нұржан Келбұғанов айтып берді.

«ҚТЖ-да көмірді үздіксіз және біркелкі тасымалдауды қамтамасыз етудің Жол картасы іске асырылуда. Қатты отынды тасымалдауды үйлестіру жөніндегі жедел штаб белсенді жұмыс істейді, ол жүк жөнелтушілердің өтінімдерін қамтамасыз етуді, вагондар айналымының орындалуын бақылайды, ЖЭО қоймаларындағы қатты отын қорының қалдықтарына мониторинг жүргізеді», - деп атап өтті Н. Келбуғанов.

ЖЭО-дағы көмірдің жиынтық қоры 4,3 млн тоннадан астамды құрайды. Барлық дерлік энергия көздерінде отын қоры бекітілген нормадан жоғары, кейбіреулерінде 1,5-2 есе жоғары. Алайда қоймаларда көмір қоры нормативтік деңгейден төмен бірнеше ЖЭО бар. Бұл Көкшетау Жылу, Петропавл ЖЭО, Риддер ЖЭО, Кентау Энерго. Жағдай кәсіпорындардың көмір разрездері алдындағы қарызынан туындады. Көмірдің біркелкі жиналмауы жылыту маусымының ең жоғары кезеңдерінде тасымалдардың қоюлануына және қауіпті жағдайлардың туындауына әкелуі мүмкін.

Күзгі-қысқы кезеңде көмір тасымалдауға «Қазтеміртранс» АҚ-ның 22 мыңға жуық жартылай вагондарын тарту жоспарлануда, бұл өткен жылыту маусымына қарағанда 2 мың вагонға артық. Биыл 47 заманауи жүк локомотиві сатып алынды, жыл соңына дейін 97 локомотив жеткізіледі деп күтілуде, бұл соңғы жылдары ҚТЖ үшін тартқыш жылжымалы құрамды ауқымды сатып алу болып табылады және теміржол көлігінің тұрақты жұмыс істеуіне елеулі үлес қосады. Тәулік сайын 700-ге жуық жүк локомотиві пайдалануда, бұл нормативтік қажеттілікке сәйкес келеді.

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр