Елорданың көмір тұйықтарында көмір қоры құрылды

Жүк тасымалы
01.11.2023, 11:30
Сара Сахынбек

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС мониторингтік тобы елорда тұрғындары үшін көмір түсірілетін кірме жолдарға барды. Тұрғындарға қатты отынды өткізу орындарындағы жағдай тұрақты. Қала тұрғындары суық ауа райын күтпестен көмірді алдын ала сатып ала бастады.

Кірме жол қоймасының меңгерушісі Ерлан Қашкеновтың айтуынша, көмір қоры жеткілікті, тапшылық пен қатты дүрбелең жоқ, вагондарды беру және әкету уақтылы жүргізіледі. Күніне 130 дейін көмір тиелген автомобиль шығарылады. Тұйықта халық арасында сұранысқа ие шұбаркөлдік және майкүбілік сияқты көмір сорттары болды. Шұбаркөл маркалы көмірдің құны – тоннасына 15 300 теңге, Майкүбі – тоннасына 13 800 теңге. Қатты отын күнделікті жеткізіледі.

Жылыту маусымына дайындық басталғаннан бері – ағымдағы жылдың 1 мамырынан 31 қазанына дейін Астана тұрғындарына 320 мың тонна көмір жеткізілді, бұл жоспардан 31% жоғары. Қатты отынмен 4,6 мыңнан астам вагон келіп түсті.

ҚТЖ еліміздің барлық өңірлерінде көмір қорларымен қамтамасыз етуге мониторинг жүргізеді. Барлық деректер бірыңғай интерактивті базаға түседі, онда кірме жолдардың техникалық сипаттамалары, түсіру қуаттары, ЖЭО қоймаларында көмірдің болуы, жұмыс режимі және көмір кесінділерін тиеу жоспарлары бойынша ақпарат жиналады және ретке келтіріледі.

Барлық көмір позицияларын тиеу жоспарларын орындау үздіксіз күшейтілген режимде жүргізіледі. Берілген өтінімдерге сәйкес жүк жөнелтушілерді жылжымалы құраммен уақтылы қамтамасыз ету бойынша барлық мүмкін шаралар қабылдануда. Көмір тасымалдауға КТТ паркінің 19,7 мыңға жуық жартылай вагондары тартылды.

2023 жылғы 1 мамырдан 31 қазанға дейінгі кезеңде республика бойынша темір жол көлігімен 35 млн тонна тас көмір тасымалданды, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңінен 237 мың тоннаға артық. ЖЭО қоймаларына 30,5 млн тонна көмір жеткізілді, өсім 876 мың тонна. Тұрғындар үшін 4,5 млн тонна қатты отын тасымалданды.

Жүк жөнелтушілермен барлық мәселелер жұмыс тәртібімен жедел шешілуде.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі