Контейнерлік пойыздардың артықшылығы көп – Alstom компаниясы

Жүк тасымалы
09.10.2024, 18:42
Суретті түсірген Александр Жабчук
Әділет Мұсахаев

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің тілшісі

Контейнерлік вагон жеңіл, сол себепті оған күші аз локомотивтер керек. Бұл жүк тасымалының бағасын төмендетуге әсер етеді. Бұл туралы Alstom компаниясының Батыс және Орталық Азия бойынша басқарушы директоры Жером Бойе TransLogistica Kazakhstan-2024 көрмесі аясында өткен конференцияда айтты.

Жером Бойенің айтуынша, контейнерлік пойыздардың артықшылығы көп. Олар  біріншіден жеңіл, сол себепті жол бойындағы пойыздардың ара қашықтығы қысқарады.  

«Мәселен, мұндай пойызбен жүкті аз тасуымыз мүмкін, бірақ пойыздар жиі қатынайтын болады. Контейнерлік вагон жеңіл және оған артылатын жүк те жеңіл болатын болса оған ықшамдалған күші аз локомотивтер керек. Мұның барлығы тасымал тарифін төмендетуге әсер етеді, яғни ондай жағдайда төленетін құн да төмен болу керек. Alstom компаниясында мұндай тәжірибе бұған дейін болған. Біз 6 ості локомотивтерді құрастырғанбыз. Қазақстандағы біздің өндіріс орнымызда мұндай локомотивтерді өндіруге барлық мүмкіндігіміз бар. Күші аз пойыздардың тасымал құны да төмен болады. Қажеттілік болса біз оны жасауға әзірміз», - деді Alstom өкілі.  

Ол сондай-ақ жергілікті мамандарды үйрету бойынша оқу орындарының студенттерімен бірлесіп жұмыс атқарып жатқандарын айтты.

«Бізде бірнеше оқу орнымен келісім жасалған. Қазір бізде дыбыстық белгі беру құрылғыларын орнату бойынша оқу орынның студенттерімен жұмыс жүріп жатыр. Одан бөлек зауыттың өзінде жергілікті мамандармен тәжірибе алмасып, оқу-жаттығу жұмыстарын ұйымдастырамыз. Бұл мамандар тек Қазақстанда ғана емес, Alstom компаниясының өзге елдердегі өндіріс орнында жұмыс істей алады. Сол себепті біз ерлер мен қатар әйел жұмысшыларды да оқытып, біліктіліктерін арттырудамыз», - деді Жером Бойе.  

Айта кетсек, бүгін Астанада көлік саласына арналған TransLogistica Kazakhstan-2024 көрмесі өз жұмысын бастады. Көрме аясында бүгін «Қазақстанда теміржол көлігі мен инфрақұрылымды дамыту» және «BreakBulkKazakhstan ірі және ауыр жүктерді тасымалдау» тақырыптарында конференциясы өтті.

Қазанның 11-не дейін жалғасатын көрмеге 18 елден 180 компания қытсуда.  

 

Жүк тасымалы
15.11.2024
Биыл Қазақстанның теңіз порттары арқылы 6,2 млн тонна жүк тасымалданды
Жаңалықтар
15.11.2024
Қазақстан мен Қытай контейнерлік хаб құрылысын бастады
Жаңалықтар
15.11.2024
Темір жолды қардан тазартуға 280 техника әзірленді
Аймақтар
15.11.2024
Ардагер теміржолшыларға құрмет көрсетілді
Қауіпсіздік
15.11.2024
Ревизор Жамбыл учаскесіндегі түйіткілді мәселелерді айтып берді
Аймақтар
15.11.2024
Тасымал қызметіне талап күшейеді
Жаңалықтар / Мұрағат
15.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №97 15 қараша 2024 жыл
Қауіпсіздік
14.11.2024
Қауіпті жүктерді өрттен қорғау жаттығуы өтті
Жолаушылар тасымалы
14.11.2024
«Алматы-Түркістан-Ташкент-Алматы» бағыты бойынша «Jibek joly» туристік пойызы сапарға шығады
Қауіпсіздік
14.11.2024
Қараусыз жайылып жүрген мал пойыз қозғалысына қауіп төндіруде
Жаңалықтар
14.11.2024
Құрық портында жаңа терминал пайдалануға берілді
Жүк тасымалы
14.11.2024
Қостанай өңірінде биылғы астықтың 50 мыңдай тоннасы экспортқа жіберілді
Аймақтар
14.11.2024
Қыстың алғашқы сынағы
Аймақтар
13.11.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай аға буынға құрмет көрсетілді
Инфрақұрылым
13.11.2024
Атырау вокзалы кеңейтілмек
Жаңалықтар
13.11.2024
Салалық жоғары оқу орындары мен колледждер оқытушылары ҚТЖ-да біліктіліктерін арттырды
Жаңалықтар
13.11.2024
Вокзалда қоғамдық тәртіпті бұзған жас жігіт 20 тәулікке қамалды
Әлемде
13.11.2024
Австрияда екі қабатты Cityjet электр пойызы таныстырылды
Жаңалықтар
13.11.2024
ҚТЖ-да цифрлық жобалар ұсынылды
Жаңалықтар
12.11.2024
ҚТЖ Алят портында бірлескен интермодальды терминал құрады