Ақтөбеде жолсеріктердің кәсіби деңгейіне баса мән беріледі

Сұхбат
26.04.2022, 13:02
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

«Жолаушылар тасымалы» АҚ соңғы жылдары сервистік қызмет сапасын арттыруға күш салуда. Ұлттық тасымалдаушы қызметінде қандай жаңалықтар мен өзгерістер бар? Жылжымалы құрамды жаңартуға бағытталған жұмыстар нәтиже берді ме? Біздің сауалымызға «Жолаушылар тасымалы» АҚ Батыс аймақтық филиалының Ақтөбе телімі бойынша басшысы Нұрбек Қуатов жауап береді.

– Карантиннен кейін қайта жанданған жолаушылар тасымалында ең алдымен пойыздардағы сервисті жақсарту үшін бірқатар жұмыстар қолға алынды. Ақтө- бе телімінде вагондардың ішін тазалаумен айналысатын "СК Керемет"деген үлкен компаниямен келісімшартқа отырдық. Сонымен қатар, төсек-орын сапасы да жақсара түсті. Бұл жерде де арнайы компаниямен келісім-шартқа отырдық. Төсек сапасы жоғары матадан тігілген, таза және оларда пайдалану мерзімі мөрмен көрсетіліп тұрады, – дейді Нұрбек Қуатов.

– Сервистік қызмет сапасы жақсарғаны әрине қажеттілік, ал жолсеріктерге қойылар талап ше, өзгерді ме?

– Жолаушылар тасымалы қызметін ұйымдастырып отырған Ақтөбе телімінде 500-ге жуық қызметкердің 464-і – жолсерік. Әрине, жолаушылармен тікелей байланыс жасап, бірге сапарлас болатын жолсерікке қойылар талап қашан да жоғары. Жолсеріктер қызметін жаңа деңгейге көтеру қажеттілігі бүгінгі таңда өзекті мәселеге айналып отыр. Ұқыптылығы, өзін ұстауы, сөйлеу мәдениетіне дейін көңіл бөлінеді. Жолаушыға жағымды әсер қалдыра білуі керек. Биыл барлық жолсеріктер жаңа формамен қамтамасыз етілді. Сонымен қатар оларға сервистік жұмыстарды жақсартуға бағытталған техникалық сабақтардың саны арта түсті. Осының бәрі, сайып келгенде, жолсеріктер қызметін жетілдіру, жаңа деңгейге көтеруге бағытталған.

– Жолсерік пен жолаушы арасындағы байланыс, коммуникация туралы не айтар едіңіз?

– Жолсеріктер жолға шығар алдында міндетті түрде жедел жиынға қатысады. Жолаушылармен мәдениетті қарым-қатынасты сақтау, шиеленіскен жағдайларда ашуға бой алдырмай шешу ескертіледі. Арнайы нұсқаулықта осыған басымдық беріледі. Жолаушыларға жылы қарап, үлкендерге, мүгедектерге көмектесу секілді қанға сіңген қасиеттерімізді ұстану қажет. Сапар кезінде әр жолсерік осындай құндылықтарды ұстанып, жолаушыларға ұлттық мәдениетімізбен қызмет көрсетсек, одан тек ұтатынымыз анық.

– Жолсерік мамандығына қызығушылық неден туындайды?

– Жолсеріктердің әлеуметтік жағдайы назардан тыс қалған емес. Компания ұсынған әлеуметтік көмектерден бөлек биыл жолсеріктердің жалақысы 40 мың теңгеге өсті. Жолсеріктердің көңіл күйін жақсартады. Біліктілігін арттыру бойынша семинарларға тұрақты қатысады. Байқасаңыз, бұрынғы- дай жолаушы вагондарында өріп жүретін «қояндар» жоқтың қасы.

– Демек?

– Демек, жолсеріктердің жолаушы қызметінің мәдениетіне үйреніп, адал жұмыс істеуге ден қоя бастағаны, сонымен қатар бұрынғыдай емес, жалақылары өскесін билетсіз жолаушы алып, басы дауға қалғанша, тыныш жұмыс істеп, барды қанағат еткенді дұрыс көреді.

– Жолаушы вагондары паркінің жай-күйіне тоқталсаңыз.

– Бүгінде Ақтөбе телімінде 200-ден аса вагон бар. Бәрі де жарамды, жоспарлы түрде жөндеуден өтіп тұрады. Мұндағы вагондардың дені – 2007 жылы шығарылған қытай вагондары. Олар әлі де 20-30 жыл қызмет көрсетеді деген жоспар бар. Қазіргі уақытта Маңғыстауға қарай жаңа вагондар келіп жатыр. Ақтөбенің өзінде дені қытай елінен шыққан сапасы жоғары вагондар бар. Әйелдер вагоны да қолданыста. Вагон паркі тұрақты жаңарып жатыр. Биылдыққа 50-60 вагон жаңарды.

– Тазалық жұмыстарын жүргізетін клининг компанияларға көңіл тола ма?

– Сервистік қызметке көп көңіл бөлініп жатыр. Соған орай «Жолаушылар тасымалы» компаниясы клинингтік компаниялармен байланысты нығайтты. Өйткені, сервис дегеніміз ең алдымен ол – тазалық. Вагонның іші мен сыртының тазалығына үлкен көңіл бөлініп жатыр. Сондықтан жолаушылар пойызына санитарлық гигиеналық құралдармен жабдықтау мен ішкі клининг жұмыстары жанданған.

– Алдағы жоспарларыңызбен бөліссеңіз.

– Алдағы уақытқа жоспар көп. Жолсеріктердің білімін арттыруға көңіл бөлініп, бірқатар бағдарламаларды қарастырып, техникалық сабақтардың ауқымын кеңейтуді қолға алмақпыз. Сонымен қатар, қазіргі уақытта жолсеріктердің вагонның ішкі құрылысын толық білуі талап етіледі. Кай жерден ақау кеткенін, нені алмастыру керектігін білгені дұрыс деп ойлаймыз. Жолаушылар тасымалы қызметінде алдағы уақытта әмбебап жолсеріктер жұмыс істегенін қалаймыз. Бұл – уақыт талабы.

Жаңалықтар
03.07.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрі Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Қауіпсіздік
03.07.2025
Өрт сөндірудің заманауи әдістері талқыланды
Жаңалықтар
03.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы тағайындалды
ҚТЖ келбеті
03.07.2025
Астанада тоғысқан тағдырлар
Жолаушылар тасымалы
03.07.2025
Маусым айында ҚТЖ пойыздарымен 1,2 миллионнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
02.07.2025
«Таза Қазақстан»: Семей теміржолшылары санитарлық тазалықты күшейтуде
Жүк тасымалы
02.07.2025
Бірінші жартыжылдықта ҚТЖ желісінде экспорттық тасымалдың өсуі тіркелді
Әлемде
02.07.2025
Трансауған теміржол магистралі іске аса ма?
Жаңалықтар
02.07.2025
Түркістан станциясында жас жігіт суицид жасамақ болды
Жүк тасымалы / Апта саны
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?