Он сегізде от кешкен...

ҚТЖ келбеті
15.02.2025, 12:32
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау локомотив пайдалану депосының ұжымы машинист, Ауған соғысының ардагері Асылбек Наурызбаевтың құрметіне шағын басқосу ұйымдастырды. Түбектегі машинистердің арасында «Танкист машинист» деп танылған ағамызды депо басшылығы мен кәсіподағы Кеңес әскерінің Ауғанстаннан шығарылған күнімен құттықтады.

Ауған жерінен әскерилердің шығарылғанына 36 жыл толуына орай 36 мың теңге қаржылай сыйлық пен Алғыс хат, Маңғыстау теміржолына 60 жыл төсбелгісін табыстады. Депо басшысының міндетін уақытша атқарушы Руслан Төлепбергенұлы мен кәсіподақ ұйымының төрағасы Әбілсейт Нәбиханов Ауған соғысының ардагерінің еңбегі туралы сөз етіп, өзінің әскери міндетін жат жұрттағы от майданда өтеп, ауған асуынан асқан ағамызға жылы лебізін арнады.  

Асылбек Наурызбаев небәрі 18 жасында Ауғанстандағы инернационал жауынгерлер қатарына қосылып, 65 753 полкінің танк батальонында қызмет етеді. Танк жүргізеді, әрі атқыш, әрі танк командирі рөлін атқарады. Бірнеше жауынгерлік операцияға қатысады.  

– Әкем ағаш шебері. Анам көп балалы ана. Осындай қарапайым жанұяда алты ұл, екі қыздың кенжесі болдым. Мектепті бітірген 1987 жылы әскерге кеттім. Түркіменстанның Тәжен қаласына алып барып, алты айлық әскери дайындықтан өткізді. Біз бастапқыда ол Ауғанстанға дайындайтын жер екенін де, бізді ол жаққа жіберу үшін оқытып жатқанын да білмедік. Онан соң полк командирінің бұйрығымен әр ротадан 35 баладан таңдап алды. Сол 35 жігіттің бірі мен едім. Жарты жылдық оқытудан соң бізді Ташқорған қаласына алып кетті. Танк батальонына түстім. Сол жерден өз борышымызды атқарып, түрлі жауынгерлік операцияға қатыстық. Біреуінде танк жарылып, жеңіл контузия алдым. Емделіп, қайта міндетімді жалғастырдым, – дейді машинист ардагер.

Асылбек аға отыз жылдан астам осы салада. Соның жартысынан астамы тепловоз рулінде. Теміржолдағы жұмысын 1990 жылы көрші елдегі Жаслық локомотив депосында слесарь болып бастапты. Екі айдаң соң деподағы оқу курсынан өтіп, машинист көмекшісі жұмысына ауысады. Кейін Ташкент қаласында бір жылдық машинист оқуын оқиды. Міндетін машинист болып жалғастырады. Қазақ теміржолындағы еңбек жолы 2002 жылы Маңғыстауға қоныс аударғаннан кейін басталады. Елге келе сала Маңғыстау локомотив пайдалану депосына көмекші машинист болып жұмысқа орналасады.

 

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды