Шалқар станциясы: үш бағытқа қызмет көрсетеді

Фоторепортаждар
24.11.2020, 08:33
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбенің жүрегі аталатын Шалқар станциясы – екінші класты учаскелік станция. Елдегі төтенше жағдай, карантиндік шаралар кезінде де жұмыс тоқтаған жоқ. Облыс орталығынан 365 шақырым қашықтықта жатқан Шалқар ауданы өңір бойынша халық саны жағынан алғашқы үштікте. 50 мыңға жуық тұрғыны бар ауданда теміржол – кенттің басты тіршілік көзі болып саналады.

Олай дейтініміз, жергілікті тұрғындардың дені теміржолда жұмыс істейді. Мұндағы елдің әлеуметтікэкономикалық дамуына қосатын теміржол саласының салмағы орасан. Бір теміржолшы екі отбасын асырап отыр деуге болады. Торапта жол дистанциясы, вагон жөндеу депосы, сигнализация және байланыс дистанциясы, электрмен жабдықтау дистанциясы, өрт сөндіру пойызы, вокзал шаруашылығы, әскерилендірген күзет, тағысын тағы мекемелер бар. Бір ғана станцияда 80 теміржолшы еңбек етеді. 

Станция Шалқар-Сексеуіл, ШалқарТассай, Шалқар-Жем бағыттары бойынша жұмыс істейді. Тәулігіне 25- 30 пойызға қызмет көрсетіледі. Станцияда жыл сайын жұмыс өнімділігі артып, көрсеткіш өскен. Жүк қабылдау, жүк түсіру, транзиттік пойыздармен жұмыстар жоспарға сай орындалып келеді. 

Станция басшысы Жолдыбай Ізтілеуовтің айтуынша, карантин кезінде де жұмыс кідіріссіз болды. 

Ауысымдағы жұмысшылар 12 сағат бойына тоқтаусыз жұмыс істеген. 

«Жергілікті жерден тиелетін жүктерді де уақытында түсіруге беріп, тиеген вагондарды жіберіп отырамыз. Вагондарды уақытылы ағытып-тіркеу және оларды белгіленген уақыттан артық тұрмауын басты назарға алғандықтан жұмыс жүйелі жүруде. Станцияда екі маневрлік тепловоз бар. Барлық жұмысқа үлгеріп жатыр», – дейді станция бастығы. 

Станциядағы маневрлік қозғалыстарды реттеп, тіркелетін, ағытылатын вагондардың жүйелі жұмысын бақылап отыратын меневрлік диспетчер Аян Райдың айтуынша, жұп паркі жолаушылар пойызына арналған, тақ паркте жүк пойыздарымен жұмыс жасалады. Пойыздар Тассай, Сексеуіл жағынан көп келеді. Мұндағы төртінші жолда еңбекші пойызы қабылданады.

VI,VII, VIII жолдар қалған вагондарға арналған. Тоғызыншы жолға өрт сөндіру пойызы тұрады.

 «Ақтөбе бөлімшесі бойынша негізгі салмақ Шалқар станциясына түседі. Мұғалжардың вагондарын

бөлек, Бершүгірдің вагондарын бөлек,

Алабастың вагондарын бөлек дайындаймыз. Тассайдан келетін вагондармен де жұмыстар осы жерде жасалады. Тассайдан негізінен тақ пойыздар келеді. Бізден ол жаққа жұп пойызы жөнелтіледі. Станцияда екі маневр жұмыс жасайды. Тәуліктік графикпен пойыздардың келіп-кетуі бақыланып отырады, жұмыс ырғағы қалыпты, еш кідіріс жоқ», – дейді станцияның маневрлік диспетчері Аян Рай. 

Учаскелік станцияның Бершүгір, Мұғалжар аумағында ірі көлемде жүк тиеу жұмыстары жиі жүреді. Жұмыстың артуымен қызметкерлер саны да арта түскен. 

«2008 жылы ұжымда 57 адам болатын. Қазір 80 адам жасайды. 2014 жылдың тамызынан үш бағытқа қызмет жасай бастаған соң қызметкерлердің де саны өсті. Жұмыс ауқымы көбейді. 

Ұжымда тәжірибелі мамандар көп. Көпшілігі жоғары білім алған. 

Қызметкерлердің орташа жасы – 40- 45. Қызметкерлерді жұмысқа қабылдау, оларды бір жұмыстан екінші жұмысқа ауыстыру Ақтөбедегі орталық арқылы шешілді. Себебі, станцияның есепшісі де, кадр маманы да қалада», – дейді станция басшысы. 

Шалқар станциясын 2008 жылдың шілдесінен басқарып келе жатқан теміржолшы еңбек жолын 1988 жылы теміржол техникумын бітіріп келген соң осы станцияда машинист көмекшісі болып бастаған екен. Кейін вагон құрастырушы, пойыз диспетчері қызметтерін атқара жүріп тәжірибе жинақтап, жоғары білім алған. Теміржолшылар династиясын жалғастырушы. Әкесі де, атасы да осы салада, бірі 42 жыл, бірі 43 жыл еңбек еткенін, атасы соғыс жылдары майдан даласына жүк тасыған «Ленин» орденді теміржолшы болғанын мақтанышпен айтады, 2013 жылы Құрметті теміржолшы атанған Жолдыбай Ізтілеуов. 

Жаңалықтар
22.02.2025
Шэньси провинциясы транзиттік тасымалды дамытуға 2,5 млрд юань инвестиция салады
Жаңалықтар
22.02.2025
2025 жылы 3 жаңа қазақ-қытай терминалы іске қосылады
Инфрақұрылым
21.02.2025
Биыл Павлодар өңірінде 200 шақырымнан астам темір жол жаңғыртылады
Жаңалықтар
21.02.2025
Huawei темір жолға LTE-R орналастыруды бастайды
Жаңалықтар
21.02.2025
"KTZ Express" АҚ Жоғарғы сотқа жүгінеді
Қауіпсіздік
21.02.2025
Қатер аяқ астында...
Инфрақұрылым
21.02.2025
Инфрақұрылымдық жобаларды дамыту міндеттелді
ҚТЖ келбеті
21.02.2025
Ақтөбелік жас инженер ескерту құрылғысын ойлап тапты
Әлеумет
21.02.2025
Компанияда 10 жылдан астам қызмет еткендер біржолғы ақшалай сыйақы алады
Инфрақұрылым
21.02.2025
Биыл 226 жаңа вагон сатып алынады
Жүк тасымалы
21.02.2025
ҚХР мен Қазақстан арасындағы тасымал қаңтар айында 18% өсті
Жаңалықтар / Мұрағат
21.02.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №13 21 ақпан 2025 жыл
Инфрақұрылым
20.02.2025
Үкіметте теміржол саласындағы бастамалар талқыланды
Жаңалықтар
20.02.2025
ҚТЖ басшылығы өңірлерде су тасқынына қарсы іс-шараларға инспекция жүргізуде
Жаңалықтар
20.02.2025
ҚТЖ қалпына келтіру пойыздарының техникасын жаңартып жатыр
Жаңалықтар
20.02.2025
Салауатты сөз – тіл абыройы
Спорт
20.02.2025
Семейлік теміржолшылар шаңғымен жарысты
Жолаушылар тасымалы
20.02.2025
«Jibek Joly» танымал турға айналды
Станция тынысы
19.02.2025
Сексеуілде сұрыптау жұмысы артты
Инфрақұрылым
19.02.2025
Шағыр станциясындағы өткел жөндеуден өтті