Жамбыл жүк тасымалы бөлімшесі былтыр 40 млрд 437 млн теңгеден астам табыс түсірген

Жүк тасымалы
25.01.2022, 14:41
Асхат Райқұл

Жамбыл жүк тасымалы бөлімшесі теміржол көлігі жұмысының тиімділігін арттыруда айтарлықтай жетістікке қол жеткізіп отыр. Мысалы, былтыр жүк тасымалынан түскен табыс 40 млрд 437 млн теңгеден асып жығылған. Бұл көрсеткіш алдыңғы жылы 25 млрд теңгеден сәл ғана асқан болатын. Демек, қаржылық өсім көрсеткіші 162 пайызға жетіп отыр.

Бөлімше директорының уақытша міндетін атқарушы Дүйсенбек Сыдықовтың айтуынша, теміржолшылар табыс деңгейін көтеру үшін жүк тасымалдау көлемін ұлғайтуға ықпал етіп жүрген негізгі жүк жөнелтушілермен бірлесе еңбек еткен. Сондай-ақ Жамбыл облыстық кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасының қатысуымен кездесу-семинарлар ұйымдастырып, жаңа жүк жөнелтушілерді тартуға қол жеткізген.

«Бұл шара өзінің нәтижесін бергенін атап өткім келеді. Жалпы, өткен жылы бөлімше 16 пайдалану көрсеткішінің үшеуін ғана толық орындады дегенмен, бұл шаруаның шатқаяқтағанын білдірмейді. Кейбір индикаторлардың 100 пайызға жетпеуінің нақты себептері бар», – деп түсіндірді Дүйсенбек Тұрсынбайұлы.

Оның сөзінен белгілі болғаны, жүк айналымы, статистикалық жүктеме, жүк тиелген вагондардың толықтығы жоспары толық межесіне жетсе, тиеу, вагонның өнімділігі, вагонның жүрісі, динамикалық жүктеме, пойыздың салмағы, жұмыс вагонының айналымы, жергілікті вагонның айналымы, бір жүк түсіру-тиеу операциясында тұруы, техникалық станцияда тұрып қалу, учаскелік жылдамдық, техникалық жылдамдық, локомотивтің өнімділігі және жүрісі сияқты міндеттемелер межеге аз-кем жетпей қалған.

«Контейнерлік және жеңіл салмақты пойыздардың ұлғаюынан динамикалық жүктеме жеткілікті деңгейде болмады. Жүк түсіру-тиеу операциясының тұрып қалуы жергілікті жүктің уақытылы тасымалданбауынан орын алды. Техникалық жылдамдықтың межеге жетпеуіне учаскелерде пойыздар қозғалысының жылдамдығын шектеу туралы ескертулер себеп. Локомотивтің орташа тәуліктік жүрісі және өнімділігі айналым пункттерінде тоқтап қалудың ұлғаюына, сондай-ақ аралық станцияларда тоқтап қалудың көбеюіне байланысты төмендеді», – деп түсіндірді мұның сырын Д.Сыдықов.

Өткен жылы орын алған олқылықтар есесін биыл қайтаруды көздеп отырған аймақ теміржолшылары табыс деңгейін арттыра түсуді көздейді.

Жаңалықтар
19.04.2024
“БКЛК” АҚ серіктестігі: ынтымақтастықты нығайту, теміржол логистикасын дамыту
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстау вокзалы үлкеюі мүмкін
Жаңалықтар
19.04.2024
ҚТЖ өкілдері ТЖЫҰ басқарушы органының отырысына қатысты
Жаңалықтар
19.04.2024
Қазақстан мен Түркия аралас жүк тасымалын дамыту жөніндегі бірлескен комитет құрады
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстаулық өрт сөндіру пойызы дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
19.04.2024
Су тасқынынан зардап шеккен теміржолшылар отбасы назардан тыс қалмайды
Жаңалықтар
19.04.2024
Теміржолшылар мемлекеттік тілден тест тапсыруда
ҚТЖ келбеті
19.04.2024
Мемлекеттік тілге деген сұраныс артып келеді – тренер
Инфрақұрылым
19.04.2024
Қызылордада бағыттамалы бұрма ауыстырылды
Жүк тасымалы
19.04.2024
Елімізде тасымалды контейнерлендіру бағдарламасы әзірленіп жатыр
Аймақтар
19.04.2024
Атырау облысында су тасқынымен күрес жалғасып жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
19.04.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №34 19 сәуір 2024 жыл
Цифрландыру
18.04.2024
Көлік министрлігі мен ҚТЖ цифрлық теміржол платформасын құрмақ
Жаңалықтар
18.04.2024
ҚТЖ Алматы-Атырау бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
17.04.2024
"Самұрық-Қазына" тобы су тасқынына қарсы күреске 15 млрд теңге бөледі
Әлемде
17.04.2024
Alstom Венгриядағы зауытын модернизацияламақ
Инфрақұрылым
17.04.2024
Теміржолда жоспарлы тексеру жүріп жатыр
Әлемде
17.04.2024
Локомотивтер эволюциясы: паровоз алыптарынан қазіргі жүрдек пойыздарға дейін
Жүк тасымалы
17.04.2024
Теміржол көлігімен жүк тасымалдау көлемі 70,7 млн тоннаны құрады
Жүк тасымалы
17.04.2024
ҚХР-ға теміржол арқылы жүк экспорты өсті