Семей арқылы Ресейге жүк жеткізу 2,5 есе артқан

Жүк тасымалы
02.12.2022, 09:50
Суретті түсірген автор
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Семей ЖТ бөлімшесінде соңғы он айдағы көрсеткіш бойынша транзиттік жүк легі артып отыр. Оған көршілес Ресей мемлекетімен арадағы сауда-экономикалық қатынастардың жақсаруы, жаңадан құрылған Абай облысына құйылған инвестицияның артуы, соның ішінде бірінші кезекте тау-кен өнеркәсібінің қарқын алуы себеп болып отыр.

Өткен жылмен салыстырғанда Семей бөлімшесі арқылы Ресейдің Сібір бөлігіндегі өңірлеріне жүк жеткізудің көлемі 2,5 есеге дейін артқан. Бұл орайда бөлімшенің шекара шебінде орналасқан Локоть станциясы арқылы қатынайтын жүк пойыздарының саны қаңтар айынан бастап өсіп келеді. Жаһандық геосаяси ахуалдың күрделенуі екі ел арасындағы жүк және жолаушылар тасымалының еселеп артуына біршама әсер етіп, шығыстағы теміржолшылардың жұмысын да ширата түсуде. Соның нәтижесінде техникалық процестер барысындағы көптеген кедергілерге қарамастан бөлімшедегі жүк тиеу көрсеткішін арттыру 100 пайыздан аса орындалыпты.  

– Осы жылдың он айының қорытындысы бойынша ғана Қазақстан мен Ресей арасында Семей ЖТ бөлімшесі арқылы тасымалданған жүк айналымы 2,8 млн тоннаны құрағанын атап өткен жөн. Сонымен қатар, Қытайдан транзиттік жүк ағыны Ресейге негізінен Семей теміржолы арқылы өтеді. Ал Ресей облыстары мен кері бағыттағы жолаушылар тасымалы 400 мыңға жуық адамды құрады. Бұл – бұрынғы жылдарға қарағанда анағұрлым жоғары көрсеткіш, – дейді бұл орайда Семей ЖТ бөлімшесінің өндірістік-техникалық бөлімінің мамандары.  

Таяу жылдарға жасалынған болжам бойынша транзит ағыны алдағы жылдан бастап тіптен арта түспек. Оған жуырда Орынбор қаласында өткен Ресей мен Қазақстан арасындағы XVIII аймақаралық ынтымақтастық форумындағы жасалған меморандумдар себеп болмақ. Яғни, «Бір белдеу, бір жол» мегажобасын және екі ел арасындағы «Солтүстік-Оңтүстік» дәлізін дамыту бойынша Семей шаһары Азия мен Еуропаны байланыстыратын көпір және маңызды көліктік хабқа айналуы тиіс. Өткен жыл мен биылғы 10 айдағы жүк айналымы бойынша көрсеткіш бұл бағытта жұмыс жүргізудің тиімділігін айғақтай түседі.  

Семей бөлімшесі бойынша алдағы уақыттарда орындалуы тиіс бірқатар межелі шаралар қатары мол. Бұл орайда әсіресе тасымалдау динамикасын ескере отырып, ұзындығы 270 шақырымды құрайтын «Аягөз – Бақты – Қытай шекарасы» теміржол учаскесінің құрылысы жобасының тиімділігі аса жоғары. Аталмыш жоба Қазақстан және Ресей темір жолдарының тікелей қатысуымен инфрақұрылымды дамытып, оның ішінде Семей қаласынан «құрғақ порт» салуды көздейді.  

Ал осынау бірегей жоба аяқталып, Қытай Халық Республикасымен үшінші теміржол өткелі ашылғанда инфрақұрылымдық қуаттылық жылына 20 миллион тонна жүк тасымалына артатын болады. Бұл жайт өз кезегінде Қазақстан – Ресей – Қытай мемлекеттерінің арасындағы өзара тауар айналымын, Семей ЖТ бөлімшесі арқылы өтетін транзит тасқынын еселеп ұлғайтатын болады.  

Жалпы, шекаралық сауда аумағын дамыту, транзиттік жүк тасымалын арттыру, туризмді өркендету мәселелерінде тиімділігі мол Бақты – Аягөз жобасы осыған дейін де Қытай және Қазақстан мемлекеттері арасында ұзақ жылдардан бері кеңінен талқыланып келе жатыр. Аталмыш жобаны жүзеге асыруға Қытай тарапы ғана емес, транзиттік-логистикалық шараларды дамытуды көздеп отырған Қазақстан Үкіметі мен Ресей елі де мүдделі болып отыр.  

Өз кезегінде бұл межелі шаралардың барлығы қазіргі күннің өзінде дамудың стратегиялық жоспарына енгізіліп, қажетті шаралар қабылдануда.  

 

Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері