Маңғыстау теміржолында жүк тасымалы артты

Жүк тасымалы
15.02.2024, 10:35
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Былтыр Маңғыстау теміржолында жүк тасымалы айтарлықтай артқан. Алдыңғы жылмен салыстырғанда көрсеткіштер едәуір жоғары. Өңірден тиеліп, тасымалданған жергілікті жүктер: Бейнеуден ұлу тас, Шетпеден қиыршық тас, Ақтау портынан «КазАзот» тыңайтқышы және жергілікті құрылыс материалдарынан битум, т.т. көп шығарылған.

Осындай негізгі өнімдер мен өзге де жүктерді қосқанда жыл бойы 48 мыңға жуық вагон жергілікті жүк тиеліп, жөнелтілген. Жалпы, таратып айтсақ, түбек теміржолы арқылы өткен жылы 3 миллион тоннаға жуық, нақтысы 2 млн 941 мың тонна жүк тиеліп, күніне 199 вагонға дейін жүк түсірілген. Жоспар 171 вагон болған.  Белгіленген жоспардың нақты іске асуы – 108,3 пайыз. Сондай көрсеткіштер есебінен жалпы жүк айналымы 110,6 пайызды құраған.  

Құрық порты бағытында да жұмыс қыза түскен. Былтыр жыл он екі айда 700 кемемен жүк жөнелтіліпті. Бұл алдыңғы жылдан 72 кемеге артық. Жалпы бұл маршруттағы экспорт пен импорттық жүктер көлемі 2 млн 115 мың тоннаға жеткен. ТМТМ контейнерлік тасымалдау көлемі 86 пайызға өскен. Мұндай жоғары көрсеткіштерге жетуде өткен жылы Құрық портында іске қосылған көпфункциялы теңіз терминалы «Саржа» мен портқа дейінгі сұрыптау станциясының септігі мол болған. Аталған жаңа нысан ашылған қыркүйек айынан жыл соңына дейінгі төрт айда 400-ге жуық жабық вагон тиеліп, 4 кеме жөнелтілген. Биыл бұл бағытта өсім өте жоғары, бір айдың өзінде, яғни қаңтарда 315 вагон жүк түсірілген.      

– Құрық портында «МК Экспресс» оңтүстік кірме жолының іске қосылуы бұрын Ақтау портынан тапсырылатын жүктердің Құрық бағытына ауысуына септік етті. Осы «МК Экспресс», «Саржа» арқылы өтетін вагондар санын алдағы уақытта айына 500 вагонға дейін көтеру жоспарлануда. Сондай-ақ Құрықтан астық терминалы да ашылып жатыр. Қазір ондағы жұмыстар аяқталып қалды. Бұл терминалдың сыйымдылығы 60 мың тонналық қоймасы болады. Құрылыс пайдалануға берілгеннен кейін жүк айналымы тағы көбейеді, бірте-бірте 2, 4, 5 млн тоннаға дейін жетеді деген болжам бар. Жаңа бағыттар бойынша жұмыстар осылай оң көрсеткіштермен сипатталады. Ал «Ақбидай», «Солтүстік теңіз астық терминалдарында керісінше, бидайға сұраныс төмендегендіктен жүк жөнелту көлемі қысқарды. Маңғыстаудан тиелетін жүктер ішінде мұнай өнімдері мен құрылыс жүктерінің орны ерекше. Мәселен, былтыр мұнай өнімдерін тасымалдау жоспары 128 пайыз, құрылыс жүктері 103,3 пайызға орындалды, – деп мәлімет берді Маңғыстау қосалқы бөлімі логистика қызметінің басшысы Айбек Өтеков.

Бөлім басшысының ақпаратына сүйенсек, биылғы аяқ алыстары да жаман емес.  2023 жылдың қаңтар айында ТМТМ маршруты бойынша 5 контейнерлік пойыз жөнелтілсе, биылғы бір айда ол екі еседен де артып, 13 пойыз жіберіліпті. Аталған маршруттың Маңғыстау бөлімі бойынша іске асу жылдамдығы тәулігіне 852 шақырымды құрайды екен.    

 – Алдағы мақсат – жүк тиеуді тағы да арттыру. Қазір бұл бағытта клиент тартуға жұмыс жүргізіп жатырмыз. Көктемге қарай жұмыс көлемі артады, құрылыс көбейеді, егістік басталады дегендей, сондықтан «КаспийЦемент», «КаспийБитум», «КазАзот» өнімдері мен қиыршық тас және ұлу тастардың сұранысы қазірден артып келеді. Клиенттеріміздің сенімін ақтап, жүктерінің аман-есен көздеген жеріне жеткізілуін қамтамасыз ету – біздің басты міндет, – дейді Айбек Өтеков.

Логистика бөлімі басшысының айтуынша қазір тасымалдау саласында тасымалдаушыға да клиентке де оңтайлы жағдайлар қарастырылған. Заманауи технологияның жетістігі мен цифрландыру нәтижесінде жұмысты қамтамасыз ететін бағдарламалар тиімді жұмыс істеп тұр. Клиенттерге де барынша қолайлы жағдай қарастырылған. Бұрынғыдай қағазбастылық жоқ, бәрі электронды түрде, компьютермен атқарылады. Есеп айрысуды да сол жерден төлеп, тасымалдағы шектеулер, тарифтер мен жеңілдіктер, басқа да қажетті мағлұматтар үйден шықпай-ақ баршаға қолжетімді.

 

Аймақтар
05.11.2025
Павлодар облысы Ақсу-1 теміржол станциясының өткізу қабілеті артты
Жолаушылар тасымалы
05.11.2025
Stadler вагондары Қазақстанның солтүстігіндегі климаттық сынақтардан сәтті өтті
Жаңалықтар
05.11.2025
ҚТЖ делегациясы АҚШ-тың темір жол нысандарын аралады
Жаңалықтар
04.11.2025
Қазақстан мен Қытай шекара маңындағы станциялардың ауысымдық қызметкерлерін өзара орналастыру туралы келісімге келді
Жаңалықтар
04.11.2025
«Самұрық-Қазына» корпоративтік омбудсмендері елорданың негізгі машина жасау кәсіпорындарына барды
Трансформация
04.11.2025
«Qorgau» – күзет қызметіндегі бірегей жоба
Жүк тасымалы
04.11.2025
80 мың вагон тасымалға жегілген
Әлеумет
04.11.2025
Үш жақты меморандумға қол қойылды
Жаңалықтар
04.11.2025
Корпоративтік көшбасшыларға арналған III модульдік оқыту басталды
Аймақтар
04.11.2025
Білікті бас инженерге құрмет
ҚТЖ келбеті
04.11.2025
Жас өнертапқыштар жобасы
Жаңалықтар / Мұрағат
04.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №92 04 қараша 2025 жыл
Жүк тасымалы
03.11.2025
Қазақстандық астықтың Қытайға экспорты құрама жем пайдасына ауысуда
Аймақтар
03.11.2025
Көмір қоры жеткілікті
Станция тынысы
03.11.2025
Қызылсай станциясы – даму мен жаңғыру жолында
Аймақтар
03.11.2025
Күзгі байқау көп кемшіліктің бетін ашты
Әлемде
03.11.2025
Қытайда суасты теміржол тоннелінің құрылысы басталды
Жүк тасымалы / Апта саны
03.11.2025
Қазан айында теміржол көлігімен 1,5 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
31.10.2025
ҚТЖ-да «Қолжетімді баспана» пилоттық жобасын іске асыру туралы меморандумға қол қойылды
Сұхбат
31.10.2025
Қазақстанда жасалған...