Жазғы жол жұмыстары қарқын алған

Инфрақұрылым
25.06.2019, 12:17
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Бүгінде Қазақстан темір жолының өн бойында жазғы жол сауықтыру жұмыстары қарқынды жүріп жатыр. Семей магистральдық желі бөлімшесінде бұл жұмыс бірінші кезекте ағаш шапалдарды темірбетонды үлгіге ауыстыру бағытында жүріп жатыр.

Осыған дейін магистральдық желі бойынша жалпы көлемі 1153,1 шақырым болатын бас жолдың тек 349,1 шақырымы ғана жаңа үлгіде, яғни, темірбетонды шпалдар қойылған. Бұл барлық жол көлемінің тек 30 пайызы ғана деген сөз. Ал қалған 70 пайыз жолға баяғы ағаш шпалдар төселген. Сәйкесінше оған жұмсалатын күтім де жоғары деңгейде жүргізуді қажет етеді. Тозады, желінеді, шіриді дегендей.

Бөлімше басшылығының жол сауықтыру ісі бойынша басымдық беріп отырған мәселесі де осы. Бұл орайда басты орында Дегелең – Семей және Аягөз – Ақтоғай телімдері тұр. Соңғы бес жыл көлемінде аталмыш телімдер бойын темірбетонды шпалдарға ауыстыру ісі күрт қарқын алған болатын. Бұл аумақтардың жалпы ұзындығы 604,3 шақырым десек, бүгінгі күндері соның 334,2 шақырымы, яғни, 55 пайызы темірбетонды шпалға ауыстырылды. Ал қалған 270,1, яғни 45 пайыз ағаш шпалдарды таяу жылдар аралығында бөлімшеге қарасты жол машиналарының көмегімен толықтай жаңалап алу көзделуде.

Соның ішінде биылғы жылғы бұл жұмыстардың ауқымдысы Дегелең – Жаңа-Семей аумағы болып отыр. Бұл телім бойынша 27,700 күрделі жөндеу жұмыстары жоспарланды. Соның ішінде Талды-Жалпақ қумажолдары бір маусымның ішінде толықтай жаңа темірбетонды шпалдарға ауыстырылмақ. – Маусымның 25-нен басталуы жоспарланған шаралар үшін қазіргі таңда қажетті материалдар, 800 метрлік жұп рельстер мен шпалдар толық алынды. Ал, Аягөз – Ақтоғай телімі бойынша қолға алынған 6,800 шақырым аумақтың күрделі жөндеу жұмыстары сапалы орындалды. Бүгін-ертеңдері толық тәмамдалады. Мердігер мекеме Шар-ПМС «қамшы салдырған» жоқ, – дейді НЖС-6 мекемесінің жол бөлімінің бастығы Қайыргелді Ахметжанов.

Аталмыш бағыттағы жұмыстарды жыл сайын өз деңгейінде жүргізу үшін арнайы жоспар құрылып, соның аясында тыңғылықты түрде күрделі жөндеу жүргізілуде. Мәселен, осынау екі телімдегі күрделі жөндеу жұмыстары бойынша биылғы жылғы межелі жоспар 34,2 шақырымды құрап отыр. Қазіргі болжам бойынша аумақтар 2022 жылы жаңартылып, ағаш шпалдар толықтай алынатын болады. Соның нәтижесінде пойыздың қозғалыс жылдамдығын сағатына 80/60-тан 140 шақырым сағатқа дейін арттыру мүмкіндігі туады. Бұл – «Тальго» пайызының тек осы телім бойындағы шекті мөлшері. Ал, жай жолаушылар пойызының жылдамдығы сағатына 120 шақырымды құраса, жүк пойыздары 80 шақырымдық жылдамдықпен жүйтки алатын болады. Ал бұл тиімділік бөлімшенің тасымал процесіне қатысты барлық көрсеткіштерін еселеп, үлкен табыс әкелері сөзсіз.

Жол сауықтыру ісінде күрделі жөндеу жұмыстары негізінен жергілікті «Шар-ПМС» мердігер мекемесінің көмегімен жүргізілуде. Ал биылғы жылға белгіленген орташа жөндеу және күшейтілген жөндеу жұмыстарын Семей, Жаңа-Семей және Аягөз жол дистанциясының жолшылары діттеген уақытынан бұрын бітіруде. Әйтсе де, Семей магистральдық желі бөлімшесі бойынша жазғы жол жөндеу жұмыстарының күрделілігі, табиғи-ландшафтылық әралуандылығына байланысты жазғы мерзімге қосымша жүздің үстінде жол монтерін жұмысқа алу қажеттілігі туындап отыр екен.

Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?
Жаңалықтар
30.06.2025
Нұрлан Сауранбаев Көлік министрі болып тағайындалды
Жолаушылар тасымалы
30.06.2025
ҚТЖ Ақтөбе – Астана бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
30.06.2025
Түрік компаниясы елімізде логистикалық инфрақұрылымға инвестиция салмақ
Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді
Инфрақұрылым
27.06.2025
Теміржол жөндеу жұмыстары қарқынды жүріп жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
27.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №49 27 маусым 2025 жыл
Әлемде
26.06.2025
Қытай темір жолдары биыл 1,86 млрд жолаушы тасымалдап, жаңа рекорд орнатты
Қауіпсіздік
26.06.2025
Семейде қозғалыс қауіпсіздігіне арналған кеңейтілген кеңес өтті
Спорт
26.06.2025
Ақтөбеде теміржолшылар тартысты ойын көрсетті
Жаңалықтар
26.06.2025
Астанада көлік, логистика көшбасшыларының басын біріктірген халықаралық көрме өтіп жатыр
Жолаушылар тасымалы
26.06.2025
Жыл соңына дейін ҚТЖ пойыздарының барлығы бейнекамерамен жабдықталады