Кірме жолдардағы кедергі не?

Инфрақұрылым
01.11.2019, 10:49
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Ақмола жүк тасымалы бөлімшесінде кірме жолдарда қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша селекторлық кеңес өтті. Оған станция бастықтары, жекеменшік кірмежол иелері мен оны пайдаланушылар қатысты.

Жиында Ақмола ЖТ бөлімшесінің бас инженері Сайран Баржақсин кірмежол иелері «Темір жол көлігі туралы» ҚР Заңының талаптарын сақтамайтынын, жолдың жоғарғы құрылысындағы ақауларды жою жұмыстары жүргізілмейтінін, ал бұл өз кезегінде келеңсіз жайттарға әкеп соқтыратынын жеткізді.

Мәселен, үстіміздегі жылдың 9 айында Ақмола бөлімшесінде кірме жолдарда жылжымалы құрамдардың жолдан шығып кетуіне қатысты 19 оқиға болды, әйтсе де бұл көрсеткіш өткен жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда 10 оқиғаға төмен. Вагондардың зақымдануына байланысты 24 оқиға тіркелсе, былтыр осы уақыттағы көрсеткіш 31 вагонды құрапты, сондай-ақ, маневрлік локомотивтердің жолдан тайып кетуі 4 рет болса, былтыр 3 оқиғаға артық болған.

Мамандар сөзіне сүйенсек, жылжымалы құрамдардың жолдан шығып кетуіне басты себеп, жол күтімі жасалмағандықтан, техникалық жағдайының нашарлауы болса, екіншіден, вагондарды орналастыру үшін қосымша құралдарды дұрыс қолданбау да кері әсерін тигізіп отыр.

Солтүстік Қазақстан облысы бойынша Көлікті бақылау инспекциясының теміржол және су көлігіне бақылау бөлімінің бастығы Манарбек Ибраев, жылжымалы құрамдар мен контейнерлердің сақталымына және қозғалыс қауіпсіздігіне нұқсан келтірерлік ақаулар кірме жолдардан табылған жағдайда, оларды пайдалануға тыйым салынатынын ескертті. Биыл шаруашылық субъектілеріне 26 тексеру жүргізіліп, нәтижесінде нормативті құқықтық актілердің 279 бұзушылығы анықталған.

«Жылжымалы құрамдардың жолдан шығып кетуіне жол берілген оқиғаларға қатысты әкімшілік сипатта шаралар қабылданып жатыр», – деп атап өтті М.Ибраев.

Кездесудің қорытындысы бойынша тармақ иелері мен пайдаланушыларына жол профилі мен жоспарды қолдау үшін жол жөндеу жұмыстарын уақытылы жүргізіп отыруға ұсыным жасалды. Ал пойыз құрастырушылары мен машинистерге кірме жолдарға вагондарды беру және жинау барысында қырағы болуға, сондайақ, қозғалыс қауіпсіздігіне қауіп төндіретін ақаулық анықталған жағдайда, олар туралы дер кезінде хабар беру міндеттелді. 

Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты