Кірме жолдардағы кедергі не?

Инфрақұрылым
01.11.2019, 10:49
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Ақмола жүк тасымалы бөлімшесінде кірме жолдарда қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша селекторлық кеңес өтті. Оған станция бастықтары, жекеменшік кірмежол иелері мен оны пайдаланушылар қатысты.

Жиында Ақмола ЖТ бөлімшесінің бас инженері Сайран Баржақсин кірмежол иелері «Темір жол көлігі туралы» ҚР Заңының талаптарын сақтамайтынын, жолдың жоғарғы құрылысындағы ақауларды жою жұмыстары жүргізілмейтінін, ал бұл өз кезегінде келеңсіз жайттарға әкеп соқтыратынын жеткізді.

Мәселен, үстіміздегі жылдың 9 айында Ақмола бөлімшесінде кірме жолдарда жылжымалы құрамдардың жолдан шығып кетуіне қатысты 19 оқиға болды, әйтсе де бұл көрсеткіш өткен жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда 10 оқиғаға төмен. Вагондардың зақымдануына байланысты 24 оқиға тіркелсе, былтыр осы уақыттағы көрсеткіш 31 вагонды құрапты, сондай-ақ, маневрлік локомотивтердің жолдан тайып кетуі 4 рет болса, былтыр 3 оқиғаға артық болған.

Мамандар сөзіне сүйенсек, жылжымалы құрамдардың жолдан шығып кетуіне басты себеп, жол күтімі жасалмағандықтан, техникалық жағдайының нашарлауы болса, екіншіден, вагондарды орналастыру үшін қосымша құралдарды дұрыс қолданбау да кері әсерін тигізіп отыр.

Солтүстік Қазақстан облысы бойынша Көлікті бақылау инспекциясының теміржол және су көлігіне бақылау бөлімінің бастығы Манарбек Ибраев, жылжымалы құрамдар мен контейнерлердің сақталымына және қозғалыс қауіпсіздігіне нұқсан келтірерлік ақаулар кірме жолдардан табылған жағдайда, оларды пайдалануға тыйым салынатынын ескертті. Биыл шаруашылық субъектілеріне 26 тексеру жүргізіліп, нәтижесінде нормативті құқықтық актілердің 279 бұзушылығы анықталған.

«Жылжымалы құрамдардың жолдан шығып кетуіне жол берілген оқиғаларға қатысты әкімшілік сипатта шаралар қабылданып жатыр», – деп атап өтті М.Ибраев.

Кездесудің қорытындысы бойынша тармақ иелері мен пайдаланушыларына жол профилі мен жоспарды қолдау үшін жол жөндеу жұмыстарын уақытылы жүргізіп отыруға ұсыным жасалды. Ал пойыз құрастырушылары мен машинистерге кірме жолдарға вагондарды беру және жинау барысында қырағы болуға, сондайақ, қозғалыс қауіпсіздігіне қауіп төндіретін ақаулық анықталған жағдайда, олар туралы дер кезінде хабар беру міндеттелді. 

Жүк тасымалы
05.12.2025
«Достық – Алашаңқай» түйіспесі арқылы тасымалдау 6% өсті
Қауіпсіздік
05.12.2025
Мақсат – қауіпсіздік мәдениетін арттыру
Аймақтар
05.12.2025
Қызылордада теміржол автоматикасын жетілдіру жолдары қаралды
Жүк тасымалы
05.12.2025
Транскаспий дәлізі бойынша Қытайдан келетін транзит 12%-ға артты
Аймақтар
05.12.2025
Қандыағашта «Үздік вагон қараушы» анықталды
Жаңалықтар
05.12.2025
ҚТЖ-да WorldSkills Kazakhstan 2025 аясында локомотивті басқару конкурсы басталды
Жаңалықтар / Мұрағат
05.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №101 05 желтоқсан 2025 жыл
Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру