Күрделі жөндеу: жазғы жол жұмыстары басталды

Инфрақұрылым
28.04.2020, 13:11
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Жаз маусымы теміржолшылар үшін ауқымды жол жөндеу жұмыстарын жүргізетін қарбаласқа толы жауапты маусым. Елдегі төтенше жағдай режиміне қарамастан Ақтөбе магистральдік желі бөлімшесінде жазғы жол жұмыстары биыл да уақытынан кешіктірілген жоқ.

Ақтөбеліктер биылғы су тасқыны қаупі сейілгеннен кейін 13 сәуірде жол жөндеу жұмыстарын бастап кетті.

Жалпы аймақта биыл 65 шақырымға жуық (64,777 км) теміржолға күрделі жөндеу жүргізіледі деп жоспарланып отыр. Бүгінгі таңда Ақтөбеде 15, 133 шақырым ескі теміржол төсемін жаңарту жұмыстары жүріп жатыр. Жол жөндеуге отандық өнім - Ақтөбе рельс арқалық зауытының рельстері пайдаланылады.

Биылғы жылдың еншісінде Орал - 1,977 км, Никельтау - 4,2 км, Қандыағаш - 4,8 км, Біршоғыр -1,453 км, Шалқар учаскесінде 2, 703 км жолды сауықтыру мен жаңарту, жол төсемін ауыстыру міндеті тұр.

Сонымен қатар, Никельтау учаскесінде ұзындығы бір шақырым болатын ескі рельстер жаңартылады.

– Қазіргі уақытта аймақ бойынша бірнеше учаскеде жолдарды күрделі, орташа жөндеу, рельс- бунақтарын ауыстырып, ескі рельстерді жаңарту жұмыстары кестеге сай жүріп жатыр. Биылғы жазғы жұмыстарда 68,5 шақырым жолдың қиыршық тастарын ауыстыру да жоспарланған. Бүгінгі күні жолдың астынан топырақпен араласып балшығы шыққан қиыршық тастардың 5 шақырымнан астамы жаңартылды. Жұмыс көп. ДМ, ДГС, ПБР техникалары 200 шақырымнан аса жолға тазалау жұмыстарын жүргізеді. Ал ПРСМ машинасы жол төсеміндегі 1522 жердегі ақауларды жояды. Қазіргі күні 402 жердегі кемшіліктер жөнделген. ПРБ машиналарының 157 шақырым жолды тегістеу жұмыстары да жоспарға сай жүріп жатыр. Қазіргі уақытта 10 шақырымға жуық жол тегістелді. Елдегі төтенше жағдай тәртібіне байланысты жөндеу жұмыстарына аздап қиындық тудырып жатқан жағдай 15 күн сайын ауысқан бригадаларға рұқсат алу, тексеру жұмыстары болмаса, басқадай кедергі жоқ, – дейді магистральдық желі бөлімшесі жол бөлімінің бастығы Бауыржан Хамзин.

Қарауылкелді -142 учаскесінде ұзындығы 7,9 шақырым теміржол бойына бекітілген жоспарға сай күрделі жөндеу жұмыстарын қолға алған Қандыағаш жол дистанциясының басшысы Ербол Сәулебеков, жол жөндеу - үздіксіз технологиялық процесс, сондықтан оған тек жолшылар ғана емес, энергетиктер, байланысшылар және басқа да теміржолдың салалық кәсіпорындары қатысып, инфрақұрылымды жақсарту үшін жұмыла жұмысқа кіріскенін жеткізді.

– Бүгінге дейін 4,7 шақырым жерге жаңа рельстер төселді. ВПО-3000 және ЛБ техникалары тегістеу, реттеу жұмыстарын ізінше жасап келеді. Жол төсемдері де дайын. Бәрі рет-ретімен жасалып жатыр. Бұл жердегі жұмыс біткен соң Жұрын-Ізімбет аралығындағы жолға күрделі жөндеу басталады. Ал шыққан материалдарды өзіміздің станциялық жолдарға төсеп, пайдаланып жатырмыз, – дейді дистанция бастығы. Жол жөндеу жұмыстарына негізгі тапсырыс беруші магистральды желі бөлімшесі болғанмен, негізгі жұмысты атқаратын мердігер компания «Теміржол жөндеу» мекемесі. Қарауылкелдідегі жұмыстар біткен соң Никельтауда 24, 9 шақырым жолға күрделі жөндеу басталмақ. Оның ішінде Жоса-Аққұдық станциясы арасындағы басты жол толық жөнделеді. Биылғы жылдың қорытынды жөндеу жұмыстары Шалқар аумағында өтпек. Ол учаскеде 21, 3786 шақырым жолға жөндеу жүргізу жоспарланған. Негізгі жөндеу жұмыстары Тасбұлақ-Шілікті, ШіліктіҚарашоқат аумағында жоспарланған.Өңірде жазғы жөндеу жұмыстарының жоспары күнде тыңғылықты түрде пысықталып отыр.

Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты