Электровозды шұғыл тоқтатуға мәжбүр болған

Жаңалықтар
15.04.2020, 09:32
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Манкент станциясында 2 жаяу жүргіншілер көпірі бар, арнайы 20 қауіпсіздік белгісі орнатылған. Бірақ, өкінішке орай, жергілікті тұрғындар көбіне көпірді қолданбайды, қауіпсіздік белгісіне мән бермейді. Салдарынан қауіпті оқиғалар орын алып жатады.

Осы жылдың ақпан айында ауысымға шыққан №2003 пойызының машинисі Иманбаев электровозды шұғыл тоқтатуға мәжбүр болған. Өйткені ол станцияның бас жолы саналатын бірінші жолдан өтуге бет алған бөгде адамды көзі шалып қалады. Пойыздың шұғыл тоқтау себебін тексере келе, 10 минут бұрын дауыс күшейткішпен бірінші жолдан пойыз өтетіні жайлы хабарлама қайтақайта жасалғаны анықталады.

Сәуір айының басында станцияның шыға берісіндегі бағыттамалы бұрма жанында №2216 пойызының машинисі Иваненко де шұғыл тежегіш жасауға тура келген. Бұған да сол, арнайы өткелден өтуге ерініп, жолды кесіп өтпек болған адам себеп болған. Сағат кешкі бестер шамасында болған шұғыл тежеуден абырой болғанда адам зардап шеккен жоқ.

Станция қызметкерлері желілік полиция бөлімінің қызметкерлерімен бірлесіп тұрақты түрде рейд жүргізіп отырады және «Теміржол маңы – аса қауіпті аймақ» тақырыбында мектептерде түсіндіру жұмыстарын өткізеді. Олар халыққа теміржол аймағында құлаққаппен жүрмеуді, әр дыбысқа назар аударуды, теміржолдан арнайы өтпе жолдар арқылы өтуді, вокзалдан асығып шықпай жан-жаққа қарау керектігін ескертумен келеді. Теміржол нысандарында токтың кернеуі 27000 вольтты құрайтынын да жиі қаперге салады. «Теміржолда болатын қайғылы жағдайлар белгіленген орындардан өтпеу, рельс үстімен жүрмеу сынды ережелердің бұзылуынан болып жатады. Егер де тұрғындар мен жолаушылар теміржол бойындағы қарапайым қауіпсіздік ережелерін сақтайтын болса, қайғылы жағдайлар орын алмас еді. Алайда, көпшілік, әсіресе жасөспірімдер ескертулерді елемейді. Ол аздай пойыздың төбесіне, жылжымалы құрамдардың үстіне шығып кететін бұзақы жасөспірімдер бар», – дейді Манкент станциясы басшысының орынбасары Асхат Ақберді. 

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды