Электровозды шұғыл тоқтатуға мәжбүр болған

Жаңалықтар
15.04.2020, 09:32
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Манкент станциясында 2 жаяу жүргіншілер көпірі бар, арнайы 20 қауіпсіздік белгісі орнатылған. Бірақ, өкінішке орай, жергілікті тұрғындар көбіне көпірді қолданбайды, қауіпсіздік белгісіне мән бермейді. Салдарынан қауіпті оқиғалар орын алып жатады.

Осы жылдың ақпан айында ауысымға шыққан №2003 пойызының машинисі Иманбаев электровозды шұғыл тоқтатуға мәжбүр болған. Өйткені ол станцияның бас жолы саналатын бірінші жолдан өтуге бет алған бөгде адамды көзі шалып қалады. Пойыздың шұғыл тоқтау себебін тексере келе, 10 минут бұрын дауыс күшейткішпен бірінші жолдан пойыз өтетіні жайлы хабарлама қайтақайта жасалғаны анықталады.

Сәуір айының басында станцияның шыға берісіндегі бағыттамалы бұрма жанында №2216 пойызының машинисі Иваненко де шұғыл тежегіш жасауға тура келген. Бұған да сол, арнайы өткелден өтуге ерініп, жолды кесіп өтпек болған адам себеп болған. Сағат кешкі бестер шамасында болған шұғыл тежеуден абырой болғанда адам зардап шеккен жоқ.

Станция қызметкерлері желілік полиция бөлімінің қызметкерлерімен бірлесіп тұрақты түрде рейд жүргізіп отырады және «Теміржол маңы – аса қауіпті аймақ» тақырыбында мектептерде түсіндіру жұмыстарын өткізеді. Олар халыққа теміржол аймағында құлаққаппен жүрмеуді, әр дыбысқа назар аударуды, теміржолдан арнайы өтпе жолдар арқылы өтуді, вокзалдан асығып шықпай жан-жаққа қарау керектігін ескертумен келеді. Теміржол нысандарында токтың кернеуі 27000 вольтты құрайтынын да жиі қаперге салады. «Теміржолда болатын қайғылы жағдайлар белгіленген орындардан өтпеу, рельс үстімен жүрмеу сынды ережелердің бұзылуынан болып жатады. Егер де тұрғындар мен жолаушылар теміржол бойындағы қарапайым қауіпсіздік ережелерін сақтайтын болса, қайғылы жағдайлар орын алмас еді. Алайда, көпшілік, әсіресе жасөспірімдер ескертулерді елемейді. Ол аздай пойыздың төбесіне, жылжымалы құрамдардың үстіне шығып кететін бұзақы жасөспірімдер бар», – дейді Манкент станциясы басшысының орынбасары Асхат Ақберді. 

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл