SOFT SKILLS бағдарламасымен білім жетілдірді

Жаңалықтар
15.06.2021, 10:36
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбеде «Жолаушылар тасымалы» АҚ «Батыс» аймақтық филиалы және НЖС-11 магистральдық желі бөлімшесінің қызметкерлері қатысқан екі күндік тренинг өтті. Оған Батыс аймақтық жолаушылар тасымалы бөлімшесінің пойыз және телім басшылары, өндірістік нұсқаушылар, вокзал бастықтары мен кезекшілері, Магистральдық желі дирекциясының Ақтөбе филиалы HR қызметінің қызметкерлері қатысып, Soft skills бағдарламасымен жеке өсудің өзіндік әліппесін және қызмет көрсету саласындағы сервистің элементтерді меңгеріп, сертификаттарға ие болды. «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ HR бизнес-серіктесі Алма Саулебаева ұйымдастырған екі күндік білім жетілдіру тренингі тәжірибе алмасумен қатар күйзеліске төзімділік, жолаушымен байланыс, жанжалды басқара білу шеберлігі, тиімді коммуникация ерекшеліктері мен жемқорлықпен күрес тақырыптары түсіндірілді. Қарапайым тілде даярланған оқыту бағдарламасын аудитория жеңіл қабылдады. Тренер мен қатысушылар арасында жиі диалогтық байланыс болып, түрлі жаттығулар ұйымдастырылды.

– «Жолаушылар тасымалы» компаниясында жыл соңында аттестация өтті. Жаңа басшылар сервистік қызмет сапасын жақсартуға күш салуда. Аттестация кезінде учаске бастықтары, өндірістік оқыту нұсқаушылары мен пойыз басшыларының білім деңгейі сараланды. Пойыз басшысы жолаушымен байланыстың жоғары деңгейін орната алуы керек. Күйзеліске төзімділік пен түрлі ситуациялық жағдайдан шыға алу шеберлігі маңызды. Сондықтан біз осындай семинарлар өткізуді қолға алдық», – дейді «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ бизнес-серіктесі Алма Тұрарқызы.

Бүгінде еліміздегі «Жолаушылар тасымалы» АҚ қызметінде барлығы бес мыңнан аса жолсерік бар. Сервистік қызмет көрсету сапасының деңгейі жолсеріктер кәсібилігіне тікелей байланысты. Пойыз басшылары мен жолсеріктердің, вокзал бастықтары мен кезекшілерінің мұндай семинарларға қатысуы қарапайым қатынас арқылы сапалы қызмет түрін қалыптастыратыны сөзсіз. Компания бүгінде вагон паркін жаңартуға күш салды. Жолаушылар вагондары жұмсақ әрі таза төсек-орын жабдықтарымен жаңартылды. Жолаушылар пойыздарының клинингі және санитарлық-гигиеналық құралдармен жабдықталуы жөніндегі стандарт бекітілді. «Осылайша жолаушы тасымалы қызметінің сапасы көтеріле береді деп сенеміз. Қазір тренинг өткізетін өзіміздің сертификатталынған ішкі тренерлер бар. Олардың бәрі де теміржол саласында жұмыс істеп жүрген тәжірибелі теміржолшылар. Саланы жақсы біледі. Теміржолшылармен қалай сөйлесуді, олардың бүгінгі жеткен деңгейін біледі. Бұл да өтетін тренингтердің сапасын жақсартады деп сенеміз. Байқағанымыздай, біздің әріптестеріміздің көпшілігі тренингке көп қатыспаған. Кейбір адамдар тіпті бірінші рет келіп отыр», – дейді Алма Саулебаева. Компанияда қосымша білім жетілдіру мақсатында стандарт бойынша видео сабақтар екі видео ролик жолсеріктердің оқу құралына айналып үлгерген. Ал семинардан алған әсерлерімен бөліскен теміржолшылар болашақта осындай семинарлардың көбірек болғанын қалайды. Екі күндік семинар-тренингке қатысқандар жағымды әсер алғанын жасырған жоқ. «Адаммен қарым-қатынасты, сабырлықты, өз кемшіліктерімізбен жұмыс істеуді үйрендік. Әр нәрседен ләззат ала білу керектігін түсіндік. Біз үнемі пойызда жүргендіктен жолаушылардың психологиясын, жағдайын біліп қана қоймай, түсінуіміз де қажет», – дейді №77 «Маңғыстау-Алматы» жолаушылар пойызының басшысы Жасұлан Ержанов. Семинар-тренинг кезінде теміржолшыларға психологиялық кітаптарды оқуға кеңес берілді.

«Егер әр адам күніне кітаптың 7-10 парағын оқып шығатын болса, ол адам жылына 20 кітап оқиды екен. Ал егер адам жылына ең кемі 20 кітап оқымаса, онда ол өзінің дамуын 6 жылға тежейді деген тұжырым бар. Халықпен сөйлесетін адам әрдайым өзін дамытып отыруға тиіс», – деді тренер.

Сонымен қатар, болашақта жолаушылар тасымалы қызметі үш тілде қызмет көрсетуге дайын болу қажеттігі де айтылды. Қазіргі дамыған заманда тіл білетін, жанжақты білімді маманның жолаушымен байланысы да жеңіл болатыны сөзсіз.

Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі