Биыл Алакөлге темір жол көлігімен 240 мыңнан астам жолаушы жеткізілген

"ҚТЖ" ҰК" АҚ-да Алакөл курорттық аймағы бағытында жазғы тасымалдау қорытындыланды, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Кеңес отырысы "ҚТЖ" ҰК" АҚ Басқарма төрағасының бірінші орынбасары Қанат Әлмағамбетовтың төрағалығымен өтті. Іс-шараға ҚР ИИДМ, Алматы, Жетісу, Абай және Шығыс Қазақстан облыстары әкімдіктерінің, "Атамекен" ҰКП өкілдері, жеке тасымалдаушылар мен туристік компаниялар қатысты.  

Жаздың үш айында Алакөлге 243 мың жолаушы жеткізілген, бұл өткен жылғы маусымға қарағанда 33,5%-ке артық. Сұранысты қанағаттандыру үшін 260 мыңнан астам орын ұсынылған, бұл өткен жылмен салыстырғанда 8%-ке жоғары. Алакөл бағытында 11 жолаушы пойызы жүрді, оның ішінде 9 - "Жолаушылар тасымалы" АҚ, 2 - жеке тасымалдаушы. Үш құрам Астанадан, бесеуі Алматыдан, екеуі Шығыс Қазақстан және Абай облыстарынан және қала маңы пойызы Ақтоғай - Достықтан жөнелтілді.  

Қанат Әлмағамбетов биыл алғаш рет жолаушылардың жайлы жүруін қамтамасыз ету үшін ҚР ИИДМ қолдауымен Ұлттық тасымалдаушы екі бағыт бойынша "Тальго" вагондарынан құралған жолаушылар пойызы іске қосылғанын атап өтті.  

Туристік маусымның қызған кезінде жолаушылардың ең көп ағыны Жалаңашкөл, Көктұма, Ақши және Бескөл станцияларының вокзалдарында байқалды. Жолаушыларға ыңғайлы болу үшін Ұлттық тасымалдаушы вокзал ғимараттары мен жолаушылар платформалары жөнделіп, қоршаулар, тұтқалар, шатырлар орнатылып, жарықтандыру жүргізілді. Мүмкіндігі шектеулі азаматтарға ыңғайлы болуы үшін вокзал ғимаратында пандустар, күту залында арнайы орындар орнатылып, мүгедектер арбалары сатып алынды.  

Келесі жылы қолданыстағы маршруттардың тізімін сақтау жоспарлануда. Тұрғындар тарапынан сұраныс артқан кезде уәкілетті органмен бірлесіп Астана-Достық бағыты бойынша (Тальго вагондарымен), сондай – ақ Қызылорда-Достық бағыты бойынша (стандартты вагондармен) қосымша пойыздар ұйымдастыру мәселесі пысықталады.  

Сондай-ақ, келесі демалыс маусымында жолаушыларға қызмет көрсетуді одан әрі жақсарту бойынша жоспарланған іс-шаралар талқыланды.  

 

Жүк тасымалы
26.11.2022
Биыл Ақтау және Құрық теңіз порты арқылы 1,5 млн тонна жүк тасымалданды
Жаңалықтар
25.11.2022
Теміржолшы Құттыбек Шархатбаевқа әріптестері ескерткіш тақта орнатты
Темір жол тарихы
25.11.2022
Оқушылар теміржолшылар мұражайындағы жәдігерлермен танысты
Қауіпсіздік
25.11.2022
Келер жылы локомотивтерге бейнетіркегіш құрылғысы орнатылады
Жүк тасымалы
25.11.2022
ТХКБ – жүк тасымалдаудың тиімді дәлізі
Инфрақұрылым
25.11.2022
Биыл 943 км жол жөндеуден өтті
Әлеумет
25.11.2022
Кадр саясатына жаңаша көзқарас
Жаңалықтар
25.11.2022
Алматыда ҚТЖ қолдауымен 5G байланыс жүйелерін дамыту бойынша құзыреттілік орталығы ашылды
Мұрағат
25.11.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №92 25 қараша 2022 жыл
Жаңалықтар
24.11.2022
7 мыңнан астам жүк вагоны жөндеуден өтті
Аймақтар
24.11.2022
Ерен еңбек еленді
Әлемде
24.11.2022
Әзербайжан ел бойынша ең үлкен теміржол көпірін салып жатыр
Жүк тасымалы
24.11.2022
Алматы бөлімшесі бойынша құрылыс жүктері мен кендерді тиеу артты
Әлемде
24.11.2022
Жоғарғы орындағы жолаушыларға төменгі орында тамақтануға ресми рұқсат берілді
ҚТЖ келбеті
23.11.2022
Баба ізін басқан шөбере
Әлемде
23.11.2022
Моңғолия 2030 жылға қарай жүк тасымалын 41 млн тоннаға жеткізбек
Жаңалықтар
23.11.2022
«Тальго» пойызына отырған ресейлік блогер сапары жайлы шолу жасады
Жолаушылар тасымалы
23.11.2022
"Бригадир конверті" қызметін 150 мыңнан астам адам пайдаланған
Темір жол тарихы
23.11.2022
95 жыл бұрын Луговой станциясында Түркістан-Сібір магистралінің алғашқы рельсі төселді
ҚТЖ келбеті
22.11.2022
Дөңес кезекшісі