Кірме жолдар күз маусымына дайын

Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Бүгінгі таңда Семей ЖТ бөлімшесі бойынша кірме жолдардың қауіпсіздігі мәселесі өткір тұр. Жалпы, бұл – компания бойынша мейлінше өзекті жайт. Осы орайда Семей ЖТ бөлімшесінің қозғалыс қауіпсіздігі бөлімі қызметкерлері кірмежолдар иелерімен жұмысты үдете түсті.

 Жасыратыны жоқ, қазіргі күні Семей ЖТ бөлімшесіне қарасты жеке және заңды тұлғалардың қарамағындағы кірме жолдардың басым көпшілігі толықтай дерлік техникалық күтім көрмейді. Бұл немқұрайдылық жергілікті теміржолшыларға зардабын тигізуде. Атап айтсақ, ағымдағы жылы бөлімшеде кірме жолдар бойынша вагондардың зақымдану деңгейі өткен жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда біршама жоғары болып отыр. Бұған тікелей оларға иелік ететін ірілі-кішілі кәсіпорындар жауапты. Бұл жайында көктемгі байқау кезінде вагон шаруашылығы ревизорлары бірқатар сын-ескертпелер жасаған болатын.

Міне, осыған байланысты бөлімше бойынша кірме жолдар мен тұйық желілер қауіпсіздігіне назар аударылуда. Алдағы апталардан бастап күзгі жиынтерінге орай қозғалыс барысы арта түспек. Мәселен, бөлімшеге қарасты Ауыл, Белағаш станциялары бойынша кірме жолдар толық сүзгіден өткізуді қажет етеді. Бұл орайда әсіресе бағыттамалы бұрмалар мен фиксациялық штырь, тіпті, тежегіш башмактарға да көңіл бөлініп жатыр.

– Қазіргі күні бәрінен бұрын кірме жолдардағы жылжымалы құрамдардың зақымдалу деңгейі алаңдатып отыр. Оған себеп, филиал көлеміндегі кірмежолдардың 90 пайыз сын көтермейтіндігі болып отыр, – дейді бұл ретте Семей ЖТ бөлімшесінің қозғалыс қауіпсіздігі бөлімінің бастығы Дәулет Сүлейменов.

Осы орайда жүк тиеу мен түсіруші іргелі мекемелер өкілдеріне кірме жолдар бойынша жүк вагондарын жөнелту тәртібі жөніндегі талап-ережелер күшейтілуде. Бұл ретте жекелеген талаптар мен нормативтік-құқықтық актілер жайында бөлімшедегі қозғалыс қауіпсіздігі бөлімінің бастығы Дәулет Сүлейменов те тікелей байланысқа шығып, толыққанды мағлұмат беруде.

Негізінен кірме жолдары бар серіктестіктер өздеріне қарасты теміржол бөліктерінде, егер ол үшін лицензиялары бар болса, жөндеу жүргізулері керек. Нарыққа шығар жол саналатын кірмежолдар күтіміне фирма иелері жауапты. Ол үшін теміржолшылар залал шекпеуі тиіс. Ал, кірме жолдағы орын алған ақаулық қос тарапқа да елеулі түрде шығын әкеледі.

Дегенмен кейбір кірме жолдар бойынша биылғы жазда бірқатар жұмыстар жүргізілген. Атап айтсақ, пойыз құрастырушылары мен локомотив бригадаларының жұмысына, қауіпсіздігіне қолайлы жағдай жасап, ескертпе белгілерді жаңалап, тиеутүсіру орындарының жарық болуын толықтай қамтамасыз еткен жауапкершілігі жоғары мекемелер де бар. Әйтсе де, жүк жөнелтуші кірме жолдар иелері бөлімшеге қарасты станция басшыларымен, вагон пайдалану депосы мамандарымен әріптестікті әлі де нығайта түскендері жөн деп санайды қауіпсіздік мамандары. 

Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстау вокзалы үлкеюі мүмкін
Жаңалықтар
19.04.2024
ҚТЖ өкілдері ТЖЫҰ басқарушы органының отырысына қатысты
Жаңалықтар
19.04.2024
Қазақстан мен Түркия аралас жүк тасымалын дамыту жөніндегі бірлескен комитет құрады
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстаулық өрт сөндіру пойызы дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
19.04.2024
Су тасқынынан зардап шеккен теміржолшылар отбасы назардан тыс қалмайды
Жаңалықтар
19.04.2024
Теміржолшылар мемлекеттік тілден тест тапсыруда
ҚТЖ келбеті
19.04.2024
Мемлекеттік тілге деген сұраныс артып келеді – тренер
Инфрақұрылым
19.04.2024
Қызылордада бағыттамалы бұрма ауыстырылды
Жүк тасымалы
19.04.2024
Елімізде тасымалды контейнерлендіру бағдарламасы әзірленіп жатыр
Аймақтар
19.04.2024
Атырау облысында су тасқынымен күрес жалғасып жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
19.04.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №34 19 сәуір 2024 жыл
Цифрландыру
18.04.2024
Көлік министрлігі мен ҚТЖ цифрлық теміржол платформасын құрмақ
Жаңалықтар
18.04.2024
ҚТЖ Алматы-Атырау бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
17.04.2024
"Самұрық-Қазына" тобы су тасқынына қарсы күреске 15 млрд теңге бөледі
Әлемде
17.04.2024
Alstom Венгриядағы зауытын модернизацияламақ
Инфрақұрылым
17.04.2024
Теміржолда жоспарлы тексеру жүріп жатыр
Әлемде
17.04.2024
Локомотивтер эволюциясы: паровоз алыптарынан қазіргі жүрдек пойыздарға дейін
Жүк тасымалы
17.04.2024
Теміржол көлігімен жүк тасымалдау көлемі 70,7 млн тоннаны құрады
Жүк тасымалы
17.04.2024
ҚХР-ға теміржол арқылы жүк экспорты өсті
Жаңалықтар
16.04.2024
ҚТЖ-да "Солтүстік - Оңтүстік" көлік маршрутының перспективалары талқыланды