Малдың темір жолға шығуы тиылмай тұр

Қауіпсіздік
18.11.2022, 10:18
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Сай-Өтес станциясының темір жолдарына малдың шығуы жиілеп кеткен. Соның салдарынан жыл басынан бері көптеген ірі қара мал пойыз астына түскен.

Осыған байланысты теміржолшылар мен желілік полиция өкілдері халқының басым бөлігі мал өсіретін Жармыш ауылында болды. Олар шаруа қожалықтарының иелері және ауыл тұрғындарымен кездесіп, профилактикалық түсіндірме жұмыстарын жүргізді. Іс-шара 9-11 қараша аралығында өтіп жатқан «Құқықтық тәртіп» жедел жұмыстары аясында ұйымдастырылды.  

– Темір жол – қауіпті аймақ. Соған қарамастан темір жолдың бөлінген жолағында мал жаю фактілері азаймай тұр. Жыл басынан бері Сай-Өтес станциясындағы көлік полициясының қызмет көрсету аумағында 28 мал басу оқиғасы тіркелді. Оның 21-нің иесін анықтап, әкімшілік шараға тарттық. Былтыр да 28 дерек тіркелген еді. Биыл сол көрсеткіш қайталанып отыр. Тұрғындармен кездесіп, түсіндіру жұмыстарын жүргізіп келеміз. Бірақ, нәтиже болмай отыр, – дейді Сай-Өтес станциясындағы желілік полиция бөлімінің бастығы Нұрлыбек Рахметов.  

Оның айтуынша, ҚР 2001 жылғы 8 желтоқсандағы «Теміржол көлігі туралы» және басқа да теміржол көлігіндегі нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес қоршалмаған учаскеде малды темір жолдан 300 метр қашықтықта, ал темір жолдан 200 метр қашықтықта үнемі қадағалаумен бағуға ғана рұқсат етіледі. Темір жолдың бөлінген жолағында мал жаю қағидасын бұзғандар ҚР ӘҚБтК-нің 559-бабының 1-бөлігіне сәйкес әкімшілік жазаға тартылып, айыппұл төлемек.  

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті