Шпалдар заманауи техникамен ауыстырылып жатыр

Аймақтар
23.10.2024, 12:05
Суретті түсірген автор
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Қызылорда жол дистанциясы қызмет көрсететін Шиелі станциясы жолдарының ағаш шпалдары заманауи жол техникаларымен ауыстырылып жатыр. Бұған дейін бұл жұмыстарда қарапайым Жейсмар қолданылып келсе, бүгінде  Шу ПЧМ-нің заманауи үлгідегі, КЖТ-4558, МРТ-408, МРТ-407, ПФТ-12031, БРАТ-10 маркалы арнайы жол жөндеу техникалары пайдаланылуда.  

Кешенді жол жөндеу техникаларының көмегімен қазіргі таңда Шиелі станциясында 4400 дана жарамсыз ағаш шпалдар ауыстырылды. Білгеніміздей, алдын ала дайындық жұмыстары кезінде, үш бағыттың біреуін қалдырып, төселетін рельстердің арасында 1 метрден аспайтын қашықтық сақталады екен, біріктіру, тазалау тәсілімен шпалдардың арасын алшақтатып төсеп тасталады. Рельстерді бойлай төселіп тасталған шпалдарды босатып алып, техникалардың көмегімен жаңа шпал салына береді екен. Яғни жол жөндеуші енді тек техниканың дұрыс, талапқа сай жұмыс жасауын бақылап тұрады. Ал жол рельсінің бойына арасы бір метрлік қашықтық шамасында тасталған темірбетонды шпалдарды жол жөндейтін кешенді техника Жейсмар өздігінен алып, сала береді. Бір қарағанда бұл заманауи техникалар қарапайым халыққа 4-5 трактор секілді көрінеді. Алайда бұл техника күшімен рельстерден шпалдарды бұрап босатып, көтеріп алатын, оларды қайта орналастырып бұрап қатайту жұмыстары жасалып жатыр.

– Шу станциясындағы ПЧМ директоры Пернебек Өткелбаев басшылық ететін жол жөндеу техникалары дистанция жолдарының бабын келтіруде үлкен көмек беріп жатыр. Шпал аралықтарын тазалайтын КЖТ, жарамсыз ағаш шпалдарды жұмыс орнынан шығаратын МРТ-408, жарамды темірбетон шапалдарын салуға арналған-МРТ-407, темірбетон шпалдардың бекітпе болттарын бұрайтын ПФТ, қиыршық тастарды шпал астына нығыздап ұрып тығыздауға арналған Брат-10 кешенді машиналары Францияда жасалған. Биылғы жылдың тамыз айынан бастап Шиелі станциясының жолдарында, ТД-6 кірме жолында локомотивтерді бұрып бағытын ауыстыруға арналған үшбұрыш рельстеріндегі 4 мыңға жуық жарамсыз ағаш шпалдар ауыстырылды, – дейді Қызылорда жол дистанциясы бастығының орынбасары Нұрболат Сақтағанов

Бұл жұмыстарға негізінен дистанцияның 4-5-6-өндірістік телімінің теміржолшылары жұмылдырылған. Жол жөндеу, жұмыс технологиясы мен еңбек қауіпсіздігінің сақталуына телім басшылары Жұмағали Әбдікәрімов, Бауыржан Келгенбаев, Болатбек Дербишев, Бақыт Арғынбаев, Тұрсынбай Данияров жауапты болып, өз міндеттерін абыроймен атқаруда.  

Жаңалықтар
30.07.2025
"ҚТЖ" ҰК" АҚ және TCDD Taşimacilik A.Ş. Орта дәлізді дамыту жөнінде келісті
Инфрақұрылым / Әлеумет
30.07.2025
Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Ерлік емей, немене?!
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Әке жолын жалғаған ұл
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Талабыңа нұр жаусын, Ержан!
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ жүк тасымалының өсуіне байланысты машинист көмекшілерін қабылдауды ұлғайтты
Жолаушылар тасымалы
30.07.2025
«Астана – Бурабай курорты» бағыты бойынша қосымша электр пойызы іске қосылды
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ мен Мерсин халықаралық порты Орта дәлізді дамыту аясындағы ынтымақтастықты талқылады
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
“Алматы-3” теміржол вокзалының құрылысы: Жоба қай кезеңде?
Жаңалықтар / Апта саны
29.07.2025
ҚТЖ-да қозғалыс қауіпсіздігін бұзу 4% қысқарды
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
Жолаушылар тасымалы жартыжылдық жұмысын қорытындылады
Сұхбат
29.07.2025
Қырықбай ӘЛСЕЙІТҰЛЫ: Теміржол саласында тағы бір жарқын кезең басталды
Станция тынысы
29.07.2025
Сағыз станциясы – құрылыс жүктерінің күретамыры
Инфрақұрылым
29.07.2025
Ақтөбе облысында жеті вокзал жөнделіп жатыр
Аймақтар
29.07.2025
Қырағылық – кәсібилік белгісі
Аймақтар
29.07.2025
Маңғыстау магистральдық желісінде 17 нысанға жөндеу жұмыстары жүргізілуде
Әлеумет
29.07.2025
Елордаға саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
29.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №57-58 29 шілде 2025 жыл
Спорт
28.07.2025
ҚТЖ-ның «Railways team» командасы «Summer Relay 2025» жарысында жүлдегер атанды
ҚТЖ келбеті
28.07.2025
Сайыс өте қызық әрі қиын болды – Жасұлан Смағұл