Қауіпті де қатерлі аймақ

Аймақтар
14.02.2019, 16:53

Теміржол қашаннан қауіпті аймақ болып саналады. Мыңдаған тонна жүк тиеп, жолаушы алып жүйткіп келе жатқан пойыздың жолына көлденең келген жанды да, жансыз да аждаһаның аузына жұтылғандай күй кешері сөзсіз. 

Мұндай оқиғалардың соңы көбіне қайғылы жағдаймен аяқталары айтпаса да түсінікті. Күтпеген жерден шойын жолда пайда болған мал мен жанды басып кетпес үшін машинист жедел тежегішті іске қосқанымен, дер кезінде тоқтата алмасы анық. Жедел тежегішті қосқандағы толық тоқтау жолы 500-ден 900 метр аралығын құрайды.  

Өткен жылдың статистикасына жүгінсек, Қазақстан бойынша 19 қайғылы жағдай орын алып, оның ішінде жеті оқиға 8-17 жас аралығындағы жасөспірімдерге қатысты болған. Соңғы кезде, өкінішке орай, адамдардың өзін-өзі өлтіру деректері көбейіп барады, ол үшін пойыз жолды таңдайтындар аз кездеспейді. Адам өз-өзіне қол жұмсап, пойызға түсер алдында оны басқан машинистің де өмір бойы психологиялық күйзелісте болатынын ескермейтіні өкінішті.

«Әр адам өз өміріне өзі жауапты. Сондай-ақ тұрғындар жайылымда жүрген малына ие болса, әсіресе, шағын станциялар мен айырықтарда тұратын адамдар, көлік жүргізушілері жолда көлікті мұқият жүргізсе, кез келген оқиғаның алдын алуға болады. Темір жол бойындағы титтей қателіктің соңы орны толмас өкінішке айналып кетпесін десек, өмірімізге, айналамыздағыларға асқан жауапкершілікпен қарағанымыз дұрыс. Ата-ана, мектеп мұғалімдері теміржолдың бойы ойын алаңы емес екенін балаларға әрдайым түсіндіріп отыруы қажет. Мектептерде осы орайда жол қауіпсіздігі тақырыбына арналған тәрбие сағаттары, семинарлар өткізілуі керек», – дейді Түркістан станциясының еңбек қорғау инженері Ләззат Рысбаева.

Еңбек қорғау инженерінің айтуынша, темір жол бойына кездейсоқ зат тастауға және белгіленбеген жерден өтуге қатаң тыйым салынатыны, малды шойын жолдан 200 метрге дейін тек арқандап жаюға болатыны, т.т. талапты орындамай, темір жол қауіпсіздігіне қасақана қауіп төндіргендер қылмыстық жауапқа тартылатыны сынды ережелер теміржолшылар тарапынан ұдайы ескертіліп отырады. «Адамдардан талап ететініміз, тек қауіпсіздік. Темір жол өткелдерінен өтерде жол ережесін қатаң сақтап, өзінің де, өзгенің де өміріне қауіп-қатер әкелмей, тек белгіленген жерден ғана өту қажет және жолдан өтер алдында келе жатқан пойыздың жоқтығына әбден көз жеткізіп алған абзал екенін ескертеміз. Оның түк те қиындығы жоқ, ендеше осы қарапайым қағиданы сақтауға неге құлықсызбыз?» дейді еңбек қорғау инженері.

Жансая Сыдықбай, Түркістан облысы  

Суретті түсірген автор


Жолаушылар тасымалы
19.11.2025
Қытай пойызбен жолаушы тасымалдауда рекорд орнатты
Әлемде
19.11.2025
Иран Түркиямен теміржол келісімін ратификациялады
Жолаушылар тасымалы
19.11.2025
«Алматы – Петропавл» (Talgo) пойызы күнара қатынайды
Инфрақұрылым
19.11.2025
Дархан Сатыбалды «Алматы–1» вокзалының жаңғыртылу барысын тексерді
Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ Қазақстанның Қытай мен Еуропа арасындағы негізгі транзиттік хаб ретіндегі ұстанымын күшейтуде
Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ мен Эстония ынтымақтастықты дамыту мен Орта дәліздің перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
18.11.2025
Астық тасымалы талқыланды
Аймақтар
18.11.2025
Шуда тәулігіне 6 мыңнан астам вагон тексеріледі
Инфрақұрылым
18.11.2025
Қандыағаш станциясында күрделі жөндеу жоспары толық аяқталды
Қауіпсіздік
18.11.2025
Қауіпті аймақта қатер көп
Аймақтар
18.11.2025
Таразда болашақ мамандарға электр және автоматтандырудың маңызы түсіндірілді
Жаңалықтар / Мұрағат
18.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №96 18 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
17.11.2025
Болашақ машинистер ҚТЖ мұражайында болды
Аймақтар
17.11.2025
Құқықтық сауаттылық артуда
ҚТЖ келбеті
17.11.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
Аймақтар
17.11.2025
Атырауда Абай мұрасы дәріптелді
Аймақтар
17.11.2025
Бөрітескен бекеті жаңа келбетке ие болды
Жүк тасымалы
17.11.2025
Теміржол көлігімен 38 млн тоннадан астам көмір тасымалданды
Жаңалықтар
17.11.2025
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан теміржол жобасын бес жыл ішінде аяқтауды жоспарлап отыр
Жолаушылар тасымалы
17.11.2025
Атырау–Алматы бағыты бойынша енді пойыз күн сайын қатынайды