Қауіпті де қатерлі аймақ

Аймақтар
14.02.2019, 16:53

Теміржол қашаннан қауіпті аймақ болып саналады. Мыңдаған тонна жүк тиеп, жолаушы алып жүйткіп келе жатқан пойыздың жолына көлденең келген жанды да, жансыз да аждаһаның аузына жұтылғандай күй кешері сөзсіз. 

Мұндай оқиғалардың соңы көбіне қайғылы жағдаймен аяқталары айтпаса да түсінікті. Күтпеген жерден шойын жолда пайда болған мал мен жанды басып кетпес үшін машинист жедел тежегішті іске қосқанымен, дер кезінде тоқтата алмасы анық. Жедел тежегішті қосқандағы толық тоқтау жолы 500-ден 900 метр аралығын құрайды.  

Өткен жылдың статистикасына жүгінсек, Қазақстан бойынша 19 қайғылы жағдай орын алып, оның ішінде жеті оқиға 8-17 жас аралығындағы жасөспірімдерге қатысты болған. Соңғы кезде, өкінішке орай, адамдардың өзін-өзі өлтіру деректері көбейіп барады, ол үшін пойыз жолды таңдайтындар аз кездеспейді. Адам өз-өзіне қол жұмсап, пойызға түсер алдында оны басқан машинистің де өмір бойы психологиялық күйзелісте болатынын ескермейтіні өкінішті.

«Әр адам өз өміріне өзі жауапты. Сондай-ақ тұрғындар жайылымда жүрген малына ие болса, әсіресе, шағын станциялар мен айырықтарда тұратын адамдар, көлік жүргізушілері жолда көлікті мұқият жүргізсе, кез келген оқиғаның алдын алуға болады. Темір жол бойындағы титтей қателіктің соңы орны толмас өкінішке айналып кетпесін десек, өмірімізге, айналамыздағыларға асқан жауапкершілікпен қарағанымыз дұрыс. Ата-ана, мектеп мұғалімдері теміржолдың бойы ойын алаңы емес екенін балаларға әрдайым түсіндіріп отыруы қажет. Мектептерде осы орайда жол қауіпсіздігі тақырыбына арналған тәрбие сағаттары, семинарлар өткізілуі керек», – дейді Түркістан станциясының еңбек қорғау инженері Ләззат Рысбаева.

Еңбек қорғау инженерінің айтуынша, темір жол бойына кездейсоқ зат тастауға және белгіленбеген жерден өтуге қатаң тыйым салынатыны, малды шойын жолдан 200 метрге дейін тек арқандап жаюға болатыны, т.т. талапты орындамай, темір жол қауіпсіздігіне қасақана қауіп төндіргендер қылмыстық жауапқа тартылатыны сынды ережелер теміржолшылар тарапынан ұдайы ескертіліп отырады. «Адамдардан талап ететініміз, тек қауіпсіздік. Темір жол өткелдерінен өтерде жол ережесін қатаң сақтап, өзінің де, өзгенің де өміріне қауіп-қатер әкелмей, тек белгіленген жерден ғана өту қажет және жолдан өтер алдында келе жатқан пойыздың жоқтығына әбден көз жеткізіп алған абзал екенін ескертеміз. Оның түк те қиындығы жоқ, ендеше осы қарапайым қағиданы сақтауға неге құлықсызбыз?» дейді еңбек қорғау инженері.

Жансая Сыдықбай, Түркістан облысы  

Суретті түсірген автор


Әлемде
02.04.2025
Өзбекстанда жаңа жолаушылар вагондары таныстырылды
Қауіпсіздік
02.04.2025
Шымкентте жасөспірімдер мас күйінде пойыз вагонына жармаспақ болды
Жаңалықтар
02.04.2025
ҚТЖ-да Словения компанияларымен кездесу өтті
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
Jibek Joly туристік пойызы төртінші рет сапарға аттанады
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
«Астана-Алматы» бағытындағы «Тальго» пойызы енді Шу станциясына тоқтамайды
Жүк тасымалы
01.04.2025
Қаңтар-наурыз айларында темір жол көлігімен 3,6 млн тонна астық тасымалданды
Жаңалықтар
01.04.2025
Асаның ақеділ азаматы еді
Жүк тасымалы
01.04.2025
Көмір тасымалы жалғасуда
ҚТЖ келбеті
01.04.2025
Техникалық білім мен тәжірибе қажет
Жаңалықтар / Мұрағат
01.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №24 01 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
31.03.2025
Транскаспий дәлізіне Словенияның «Лука Копер» теңіз порты қатысады
Қауіпсіздік
31.03.2025
Өрт сөндіру пойызы дайындықтарын шыңдады
Жаңалықтар
31.03.2025
Аягөз қалпына келтіру пойызы үшін жаңа кран сатып алынды
Аймақтар
31.03.2025
Экология айлығы аясында сенбілік өтті
ҚТЖ келбеті
31.03.2025
Тыл ардагері – тоқсан жаста
Жүк тасымалы / Апта саны
31.03.2025
Теміржолмен жүк тасымалдау екі айда 6,6%-ға өсті
Әлеумет
31.03.2025
Жұмысшы мамандарға сұраныс бар
Аймақтар
31.03.2025
Еңбек адамына құрмет
Әлемде
30.03.2025
«Молдова темір жолын» екі компанияға бөлу ұсынылды
Жүк тасымалы
29.03.2025
ҚТЖ-да жүк жөнелтушілермен тасымалдау қорытындылары талқыланды