Жетістік те, кемшілік те сөз болды

Аймақтар
07.02.2020, 11:01
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жақында Маңғыстау ЖТ бөлімшесінің өткен жылғы өндірістік-шаруашылық жұмысының қорытындысы жарияланған тораптық жиын өтті. Бөлімше директоры Нәжімеден Ғұбашев төрағалық еткен отырыста былтырғы жұмыстарға оң баға берілді, ішінара кемшіліктер де ескертілді.

Филиал аумағындағы өзге де құрылымдық бөлімшелер басшылары өз жұмыс есептерін берді. Слайдтар арқылы назарға ұсынылған көрсеткіштер арқылы алдағы есепті кезеңде кей тұстарды жақсарту бойынша шаралар реті қарастырылды. Атап айтқанда, эксплуатациялық көрсеткіштер, пойыздар қозғалысы кестесінің сақталуы, еңбек қорғау және қауіпсіздік жағдайы туралы айтылды.

Әсіресе, локомотив пен вагондар өнімділігінде, тиелген вагондарға қарағанда бос вагондар жүрісінің үлесі бойынша жұмыстардың артығымен орындалғандығы, локомотив пен вагондар жүрісі, вагондар айналымы, бір жүк операциясы аясында вагондардың техникалық станцияда тұрып қалуы, телімдік және техникалық жылдамдық, статжүктеме, т.т. сөз болды. Негізгі басымдық кейбір филиал қызметкерлерінің кесірінен болған қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылу фактілеріне берілді.

Бұл жағдайларда олар өздерінің қызметтік міндеттеріне салғырт қарағаны сыналды. Алайда, ең бастысы – өндірістік жарақат алу оқиғаларына жол берілмеген. Магистральдық желі бөлімшесінің директоры М.Бақтыгереев филиал бойынша күрделі жөндеу жоспары толығымен орындалғанын жеткізді. Соңғы 4 жыл бойына 150 км жолға күрделі жөндеу жүргізіліпті. Сонымен қатар апаттық-қалпына келтіру және қар жинау техникасын ұдайы дайындықта ұстау қажеттілігі мен техникалық жағдайына да көп көңіл бөлінген.

Ал бас ревизор Болат Дүйсәлиев қозғалыс қауіпсіздігінің жағдайы бойынша қорытынды жасай отырып, бұзушылықтардың үнемі алдын алу шараларын жүргізіп отыру керектігіне тоқталды. Слайдтар арқылы СДПМ қар тазалау техникасының жолдан шығып кету себептері мен жағдайы көрсетілді. Сондай-ақ өзге темір жол желілерінде тежегіш табандар мен СЦБ құрылғыларының техникалық қызмет көрсету бойынша кінараттары жайлы мәліметтер берілді. 

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл