Кірме жолдарда кіріс артты

Аймақтар
11.02.2020, 10:49
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе ЖТ бөліміне қарасты Жем станциясында 20 қабылдап-жөнелту жолы бар. Пайдалы қазбаларға бай кен орындарының үстінде отырған станцияда жүк тиеу және жүк түсіру жұмыстары қашан да қарқынды.

Ақтөбенің Мұғалжар ауданы мұнай-газ өнімдерінен басқа, тау-кен пайдалы қазбаларға толы. Өңірдегі алпауыт мекемелердің бұрғылау, қазба жұмыстары осы аймақтарда жүргізіледі. Тасымалдау жұмыстарының дені теміржол арқылы жүзеге асырылады.

Сондықтан ел экономикасына серпін беріп отырған бұл компаниялар Жем станциясымен байланысты нығайтқан.

Екінші класты Жем станциясында арнайы құрамдармен жұмыс жасайтын оннан аса жол бар. Онда ең үлкен жүк жөнелтуші және қабылдаушы болып табылатын «СНПС» Ақтөбе Мұнайгаз» мекемесіне қарасты 85 шақырым жердегі Жаңажол станциясы бар. Бұл зауыттан күніне екі рет 34 вагоннан жүк жіберіледі. Және екі рет жүк шығарылады. Екінші үлкен мекеме – станциядан 18 шақырым жерде орналасқан «КАЗГЕОРУД» ЖШС. Онда 2019 жылдың шілде айынан бастап жаңа қатынас жолы ашылған. Осы станциядан 42 вагон сол мекемеден жүк тиеліп, шығады. Ол жүктер тікелей Кемпірсайға жіберіледі. Қазіргі уақытта станцияға негізгі табыс әкеліп тұрған мекеме болып есептеледі. Шілде айында 966 вагон, тамызда 1595 вагон, қыркүйекте 2128, қазанда 1806, қарашада 1638, желтоқсанда 2857 вагон тиелген.

«КАЗГЕОРУД» ЖШС-нен тиелетін негізгі жүк – мыс. Қосымша жолдарда орта есеппен күніге 20 вагон тиеледі. Онда алтын қоспасы бар тастар Қостанай облысына жөнелтіледі. «AltunRx» компаниясы да Жем станциясымен байланыс орнатқан.

– Айналамыз пайдалы қазбаларға толы. Сондықтан жүк тиеу жұмыстарын жоспарға сай орындамасақ бізге сын болар еді. Берілген тапсырмаларды артығымен орындадық. Кірме жолдардан түскен кіріс ең үлкен табыс көзі болып отыр. «КАЗГЕОРУД» ЖШС – болашағынан үміт күттіретін мекеме. Жүк тиеу қарқыны жоғары. Компания өз тарапынан биылғы жылы тиеу жоспарларын көбейтетінін айтты. Бұл – біз үшін қосымша табыс, – дейді Жем станциясының бастығы Қоблан Бектұрғанов.

Станцияда 70-ке жуық теміржолшы еңбек етеді. Қызметкерлердің көпшілігі, әсіресе пойыз құрастырушылардың дені – жастар. Станция арқылы күніге 20 вагон деп есептегенде бір айда 600 вагон бағалы металл өнімдері тасымалданады. Қозғалыс құрамының барлығы әскерилендірілген күзет қызметімен бақылау қамтылған.

– Жыл жаман басталған жоқ. Кірме жолдар кірісті арттырып отыр. Барлық еңбек–- ұжымның ауызбіршілігінен. Жастардың істері тиянақты. Гүлшат Жармағанбетова, Мұрат Оразбаев, Әділжан Назарбаев сынды мамандар есімін айрықша атап өтер едім, – дейді станция басшысы.

Станцияға арнайы сапарымыз барысында жас мамандарды да сөзге тартып, теміржолшы болғанын мақтан тұтатын жастар легінің барына көз жеткіздік. Теміржолшылар тілінде «басмачник», яғни вагондар жылжып кетпеу үшін табандықтарына бекітпе башмак қоятын маман Ерлан Зейнеш біреуінің өзі 7 келі болатын бекітпелермен жұмыс істеу тәсілін көрсетті бізге. «Жұмысқа қабылданған күннен бастап тәжірибелі мамандар кеңестерін аяған емес.

Бекітпелермен қалай жұмыс жасау, қолдану ережелерін көрсетіп келеді. Бекітпелерді вагондарға орналастырудың да өз формуласы бар» деген ол жылжымалы құрамның ой болып тұрған жағына қарай бекітпелер көбірек қойылатынын көрсетті. 70 вагонды пойызға алдын ала есептеп, формуласын шығарып алады екен.

«Вагондардың жүк тиеуге жарамдылығын тексереміз. Олардың жағдайын тиелетін жүктерге байланысты бақылаймыз. Осыған дейінгі жүктердің қалдықтары қалмауын, таза болуы қадағаланады. Сонымен қатар тиелген вагондардың қалай тиелгенін ден мұқият қарап шығарамыз. Орта есеппен күніге 150 вагон бақыланады. Кейде одан да көп болады. Жұмысым өзіме ұнайды. Уақыт босқа өтпейді, үнемі еңбек алаңында жүресің. Өзіңе артылған жауапкершілікті сезінесің», – дейді тағы бір жас маман Жәнібек Елубай.

Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі