Шымкентте қараусыз малдан қайыр болмай тұр

Аймақтар
30.06.2021, 09:19
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Жыл басынан бері Шымкент магистральдық желі бөлімшесі бойынша пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі толық сақталып отыр, ешқандай қауіпті бұзушылықтарға жол берілмеді. Дегенмен, басты қауіп қараусыз жайылған төрт түліктен төніп отыр. Теміржолшылардың бас ауруына айналған мал басу оқиғасы биыл да азайған жоқ. Машинистер тарапынан 12 шұғыл тежеу оқиғасы орын алды. ПЧ-53 бойынша 8 жағдай, ПЧ-54 бойынша 4 жағдай тіркелді. Бұл былтырға қарағанда азайған көрінеді, өткен жылы бұл уақытта 49 жағдай тіркелген болатын. Екі жол дистанциясы бойынша төрт мал басу оқиғасы орын алды. Көктерек-Түлкібас өткеліндегі 3374 шақырымдағы төртінші пикетте жылқыны қағып кеткен. Дегенмен локомотивке ешқандай зиян келмеген, теміржолдың бойында қоршау болмаған. Түркістан-Арыс учаскесіндегі РЗД-37 – Қарақоңыр өткелінде 3181 шақырымдағы 8 пикетте №2624 пойыздың машинисі Расулов шұғыл тоқтауға мәжбүр болды. Себебі жолдың бойында түйе жайылып жүргендіктен дер кезінде тоқтатып үлгерді. Мұнда да жолдар қоршаусыз болған. Түлкібас-Арыс теліміндегі Қорғасын-Игілік өткелі 3275 шақырымдағы бесінші пикетте №2493 электровоз 62 км/сағат жылдамдықпен келе жатып, шұғыл тоқтауды іске қосты. Себебі машинист Нұрбеков жолда жайылып жүрген сиырды көріп қалады. Малдың иесі табылып, оған Шымкент ЖПБ капитаны хаттама толтырды. Тағы бір мал қағу дерегі Қалаш-Бадам өткелінде орын алды. Мұнда да машинист жолда жайылып жүрген сиырды көріп, шұғыл тоқтады. Жол екі жақта да қоршаулы болған, локомотивке зиян келмеген. Арыс-Сарыағаш учаскесі Жылға-Дарбаза өткелі 3312 шақырымдағы төртінші пикетте 2329 электровоздың машинисі Иманбеков 45-50 км/сағ жылдамдықпен шұғыл тежеу қолданды. Себебі жолда сиыр жайылып жүрген. Локомотивке зақым келмеген. Сонымен қатар, Сарыағаш-Дарбаза мен Ынтымақ-Манкент өткелі аралығында да сиыр және жылқы малын қағып кете жаздаған дерек тіркелді. Аталған мәселені жанайқай қылып жыл сайын көтерсе де теміржолға жақын тұратын тұрғындардың қаперіне кіріп-шықпайтыны қынжылтып тұр дейді сала мамандары.

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды