Жұттан темір жол жағалаған малды пойыз қақпауы үшін 10 шақырымдық қоршау салынды

Аймақтар
24.08.2021, 11:59
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстаудың малдарына биыл нағыз жұт келгендей. Қуаңшылық кесірінен жем іздеген аш-арық мал теміржолды жағалап жүр. Биылғы жылдың бес айында 62 мал пойызға басылған. Адал малдың бұлай арам қатып жатқанына жүрек сыздап, жаның ашиды... Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің Маңғыстау теміржолы бойынша бас ревизоры өткен бес айда маңғыстаулық машинистер жолға шыққан малды баспас үшін жүзге жуық шұғыл тежеу беріпті. Бұл жалпы түбек теміржолы бойынша. Ал бір ғана Маңғыстау жол дистанциясының аумағында шұғыл тежеулер саны жүзден де асып кеткен.

– Жыл басынан тамыз айына дейін жолға шыққан мал үшін ТЧЭ-6 машинистері тарапынан 137 оқыс тежеу тіркелді. Соның 28-і мал басылумен аяқталды. Биылғы құрғақшылықтың да салдары болар, төрт түлік теміржол жағалауға үйір. Жол жиегіне шыққан азын-аулақ шөпті талғажау етемін деп пойыздың астына түседі. Малдың жолға көп шығатын бекеттерді аралап, жергілікті тұрғындармен кездесулер ұйымдастырып, жеті айда жалпы саны 824 адамға түсінік жүргіздік, одан пайда жоқ, ашынған халық өзімізге дүрсе қоя береді, – деген Маңғыстау жол дистанциясының жетекші жол инженері Ержан Артықбаев теміржолдағы малмен байланысты жағдайдың алдын алу үшін бұдан бөлек қоршауларды жөндеу, жаңадан салу жұмыстары өз ретімен жалғасып жатқанын айтады.

Мекеме биыл жоспар бойынша 25 шақырым малдан қоршау салуды жоспарлаған. Тамыз айына дейін соның 10 шақырымы біткен. Дистанция мамандары әкімдік, желілік полиция бөлімшесінің инспекторлары, магистральдық желі бөлімшесінің қызметкерлерімен бірлесе мал иелерімен профилактикалық жұмыстарды жүргізіп-ақ жатыр, теміржол маңына мал баққан азаматтарға 5 АЕК мөлшерде айыппұл салынатынын да ескертеді. Әрине, айыппұл өз алдына. Одан бұрын теміржол қауіпсіздігі, малынан айырылған отбасының бюджетіне түсетін салмақ бар. Сыртқа айдалған малдың қуаңшылықтан күйіп кеткен далада шөп таппай сенделіп құламасына не пойыз астына түсіп арам қатпасына кім кепіл? Бір шара қабылдау керек-ақ...

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды