Маңғыстаудағы маневрлік тепловоздар жаңартуды қажет етеді

Аймақтар
08.10.2021, 11:04
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Елімізде локомотив паркі жедел қарқынмен болмаса да, бірте-бірте жаңарып келеді. Бұл магистральдық тепловоздарға қатысты. Ал маневрлік тепловоздар ше? Мысалы, Маңғыстау темір жолында қолданыста жүрген маневрлік тепловоздарға қырық-елу жыл болған, деп хабарлайды Rail-news.kz. Маңғыстау локомотив пайдалану депосында 14 маневрлік тепловоз бар. Олардың дені маневрлік жұмыстар көп атқарылатын Бейнеу және Маңғыстау станцияларында қолданыста. Бүгінде төртеуі Бейнеу, үшеуі Маңғыстау станциясында қызмет көрсетуде. Сонымен қатар Құрық порты станциясында екі, Шетпе және Өзен станцияларында бір-бір маневрлік тепловоз бар. Тепловоздар станциялардағы жұмыс көлеміне қарай бөлінген, олардың басқару тәртібі де түрліше. Маңғыстау, Бейнеу, Өзен, Шетпе станцияларындағы маневрлік тепловоздарды машинистер соңғы өзгерістерге сәйкес көмекшісіз жалғыз басқарады. Ал Құрық порты станциясында, керісінше, маневрлік тепловозды машинист пен көмекшісі бірлесе тізгіндейді. Бұл станцияда қазір жұмыс көлемінің азаюына байланысты машинист пен көмекшілерінің жұмыс кестесі 12 сағаттан бес ауысым. Қалған станцияларда ол сол уақытпен төрт ауысым. Айына белгіленген норма да әрқалай. Ол бір айда 164 сағат, келесісінде 154 немесе 174 сағат дегендей өзгеріп отыруы мүмкін.

– Магистральдық тепловоздарға қарағанда станция ішінде әрі- бері бір тынбайтын маневрлік тепловоздардың жұмысы күрделі және маңызды. Пойыздарды құрастырып, жинап, дайындау деген айтуға оңай болғанмен өте ауқымды жұмыс. Келген құрамдарды тарқатып, вагондарды мекемелерге алып барып тапсырып, босағанын алып қайтады. Олардың бір сәтке де болса тоқтап қалуы жүк операциясының бұзылуына әсер етуі мүмкін, вагондар уақытылы жөнелтілмей, клиенттер дер кезінде ала алмай, сайып келгенде станция жұмысының кері көрсеткіштеріне алып келуі мүмкін. Сондықтан біз маневрлік тепловоздардың күзгі байқаудан ойдағыдай өтіп, алдымыздағы қыс айларында үздіксіз жүріп тұруын қамтамасыз етуге күш салудамыз. Осы уақытқа дейін 14 тепловоздың 8-не түрлі мерзімде күрделі жөндеу жүргізілді. Биыл өтіп жатқаны да бар, – дейді Маңғыстау локомотив пайдалану депосы бастығының орынбасары Марат Алхабеков.

Қолдағы мәліметке сүйенсек, қазір Маңғыстауда қолданылып жүрген маневрлік тепловоздардан Құрық порты станциясындағылар ғана жаңа. 2007 жылы келген. Қалғандары 1976,1986 жылдары алынған ескі маневрлік тепловоздар екен. Күрделі жөндеуден уақытылы өтіп тұрғанымен, ескінің аты ескі. Арасында сыр бермей тұрмайды. Жалпы, маневрлік тепловоздарды жаңарту қажет деседі локомотив мамандары.

Жүк тасымалы
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?
Жаңалықтар
30.06.2025
Нұрлан Сауранбаев Көлік министрі болып тағайындалды
Жолаушылар тасымалы
30.06.2025
ҚТЖ Ақтөбе – Астана бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
30.06.2025
Түрік компаниясы елімізде логистикалық инфрақұрылымға инвестиция салмақ
Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді