Атыраудағы жөндеуден өткен пойыз жылдамдығы сағатына 120 шақырымға дейін артты

Аймақтар
15.10.2021, 14:06
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Биыл Атырау аймағы бойынша инфрақұрылым нысандарын жаңғырту, кеңейту, технологиялық процестерді жетілдіру мақсатында жол шаруашылығы бойынша 55,53 шақырым жол күрделі жөндеуден өтетін болып бекітілген болатын. Бүгінгі күні Құлсары жол дистанциясында аталған 22,88 км жол аралықтарының ескі темір жолы түгел алынып, орнына неміс технологиясымен жасалған ФОССЛО қапсырмалы темір бетонды шпалдар салынып бітті. Сонымен қатар Атырау жол дистанциясында 25,74 шақырым ескі темір жол алынып тасталып, түгел темір бетонды шпалдармен алмастырылған. Бұрынғы рельстердің ұзындығы 25 метрлік болып бунақталып салынатын болса, қазіргі уақытта түйіспесіз жолдар салынуда. Бұл дегеніміз болтқа, қапсырмаға, жалпы жолдың үстіңгі бөлігіне деген шығынды азайтады. Жолдың сапалы жөнделуі жүк және жолаушылар пойызының жылдамдығына жағымды ықпал еткен. Мәселен, күрделі жөндеу өткен учаскелерде жолаушылар пойызының жылдамдығы 60 км/сағаттан 120 км/сағатқа, жүк тасымалы пойызының жылдамдығы 50 км/сағаттан 100 км/сағатқа артқан. Алдағы уақыттағы жұмыстарға келсек, Кенбай – Жамансор аралығында 6,92 км күрделі жол жөндеу жұмыстарын 2021 жылдың қараша айында бітіру жоспарланған. Осы жұмыстар барысында дистанцияда жол жөндеу бойынша жаңа машиналар кешені пайдаланылып, технологиялық процестің жетілдіріле түскенін айтар едік.

– Жаһандық үрдістен қалмау үшін озық технологияларды қолдану – ол заман талабы. Сондықтан, теміржол саласында жаңа әдіс-талаптарды қолдану кешенді басқаруды айтарлықтай алға жетелеуде. Соның бірі, 2013 жылдан бері жүргізіліп келе жатқан Атырау жол дистанциясына енгізілген Oliver Wyman канадалық әдісі. Бұл әдістің артықшылығы – адам ресурстарына мейлінше аз салмақ түсіріп, басты басымдылықты техникамен сапалы жұмыс жасауға бөлу. Ауыр жүктерді, темір бетонды бұрмаларды, бағаналарды, шпалдарды, ауыр техникалардың қосалқы бөлшектерін көтеріп түсіруге КЖ-562 маркалы краны алынды. Жейсмар фирмасының қол еңбегін жеңілдететін механикаландырылған рельстескіш, рельскескіш құралдары өте жақ- сы, жол жөндеушілер үшін таптырмас жабдық болып отыр. Бұрынғы рельстердің ұзындығы 25 метрлік болып бунақталып салынатын болса, қазіргі уақытта 725 метрлік түйіспесіз жолдар салынуда. ДУАМАТ, ДГС, ПБР машинасымен жол жөндеу екпінді жүргізілуде. Атырау жол бөлімшесі бойынша негізгі бағыттардағы тарамдардың бәрінде рельстер түгелдей дер- лік жаңаға ауыстырылды. Станциялардағы қосалқы тарамдардың ескі рельстері де жоспар бойынша жаңалануда. Қазіргі жүк ағыны көбейіп отырған жағдайда қозғалыс жылдамдығы мен тасымал мүмкіндігін арттырып, пойыз қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін тарамдардың беріктігі мен орнықтылығын көтеріп, балласты қиыршық таспен, ағаш шпалдарды темірбетонмен ауыстырудамыз. Ақаутапқышты арбалармен ай сайын Сағыз – Мақат, Мақат – Атырау, Рзд.Д.Нұрпейісова – Ганюшкино, Ганюшкино – Атырау учаске- лерінің жолдары тексеріліп отырады», – дейді бөлімше жол бөлімінің маманы Айгерім Қайырболатова.

Дистанцияларда жұмысшыларды тасуға арналған жол талғамайтын вахта Камазы да ыңғайлы етіп жасалған, ішінде жататын 8 адамдық орны бар, желдеткіші, ас бөлмесі, жуынып-шайынатын душы, электр тогы қосылатын, теледидар, тозаңытқыш, автономды жылытқышы бар жайлы кешенді бірнеше модуль, сондай-ақ, өзі жүк түсіретін самосвал көлігі, дизелді отын көмегімен жүретін АС-5 темір жол көлігі, тамақ ішу, жатын бөлмесі бар «Путник» техникалары да жол қызметкерлерінің жұмысын жеңілдетіп, қолайлы еңбек жағдайын тудырып отыр.

Жаңалықтар
15.01.2025
Президент «Абу Дабидің орнықты даму апталығы» саммитінде көлік инфрақұрылымының маңызын сөз етті
Әлеумет
15.01.2025
2025 – жұмысшылар жылы
Әлемде
15.01.2025
Қытай-Қырғызстан-Өзбекстан темір жолының құрылысы ресми түрде басталды
Жаңалықтар
14.01.2025
ҚТЖ негізгі бағдарлар бойынша контейнерлік тасымалдауды дамытады
Жаңалықтар
14.01.2025
ҚТЖ-да 2024 жылғы қозғалыс қауіпсіздігі бойынша қорытынды шығарылды
ҚТЖ келбеті
14.01.2025
Темір жол бойында өткен жарты ғасырлық ғұмыр
Сұхбат
14.01.2025
Мақсат – күзет қызметінің оң имиджін қалыптастыру
Жүк тасымалы
14.01.2025
Транзиттік әлеует айқын
Жаңалықтар / Мұрағат
14.01.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №2 14 қаңтар 2025 жыл
Аймақтар
13.01.2025
Мұғалжар асуында темір жол айналасын кеңейту жұмыстары аяқталды
Жаңалықтар
13.01.2025
Павлодар конструкторлық-сынақ орталығында жаңа өндіріс игерілді
Аймақтар
13.01.2025
Ұжымдағы бірлік
Жүк тасымалы
13.01.2025
Желтоқсан айында былтырғы астықты тасымалдау 63%-ға өсті
Әлеумет
13.01.2025
Теміржолшылар Мәжіліс депутатымен кездесті
Аймақтар
13.01.2025
Қысқы қызмет көрсету жұмыстары штаттық режимде жүріп жатыр
Аймақтар
13.01.2025
Мақатта перрон салынды
Әлемде
13.01.2025
Францияда екі пойыз соқтығысты
Жаңалықтар
10.01.2025
Президент «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ басқарма төрағасы Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Аймақтар
10.01.2025
ҚТЖ қызметкерлер үшін заманауи автобустар сатып алды
Жаңалықтар
10.01.2025
Пойыз тамбурының әйнегін сындырған мас жолаушы айыппұл арқалады