Теміржолда 50 жыл еңбек еткен шымкенттік соғыс ардагері 95 жаста

Әлеумет
06.05.2022, 14:15
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Ұлы Жеңістің 77 жылдығына аман-есен көзі тірі жеткен Исамахаммед Ахметов биыл 95 жасқа аяқ басты. Қазір қарияның, өкінішке қарай, құлағы да естімейді, көзі де көрмейді. Соңғы 20 жылда қызы Зебинисаның шаңырағында тұрып жатыр. Екі жыл бұрын қосағы Малика Ғафурқызы дүниеден өтіпті.

  Атамыздың айтуынша, соғысқа соңғы жылдары араласқан. Бірнеше айдан соң кеңес әскері жеңіске жетіп, сұм соғыс аяқталады. Атамыз елге аман-есен оралып, теміржол саласында аттай елу жыл еңбек етеді. 1941 жылы әкесі Рсымбет майданға аттанады. Приморье өлкесінде жаумен шайқаста жарақат алып, елге қайтады. Үш ай емделген соң қайтадан соғысқа аттанып, сол жақта ерлікпен қаза тапқаны туралы «қара қағаз» келеді. – 1941 жылы Шымкенттегі паровоз жөндейтін депоға жұмысқа тұрдым. Соғыс кезі болғандықтан теміржолда тасымал мен қатынас үздіксіз жүріп тұрды. Жұмысымыз ауыр еді. Әкем соғысқа алынып, анам бес баламен жалғыз қалды. Үйдің үлкені болғандықтан жатпай-тұрмай жұмыс істедім. Демалыс дегенді білмедік, таңда келіп, түнде қайтатынбыз. Сол кездері біздің әрбір еңбек күніміз майдан даласындағы жауынгерлерге көмек деп білдік. Бәріміз жасымыз жетіп майданға аттанып, жаумен соғысуды армандадық, – деп еске алады Исамахаммед қария. Соғыстан кейін жеңіспен елге оралған соң депода жұмысшы, аға шебер, ауысым шебері, вагон қараушы, диспетчер сияқты түрлі еңбек сатыларынан өтеді. Қызы Зебинисаның айтуынша, Исамахаммед ата жасы тоқсанға келгенше үйде отырмаған адам екен. Зейнетке шыққан соң Шымкент қаласындағы «Көл» базарында автокөліктерге қажетті қосалқы бөлшектер сатумен айналысқан. Тек соңғы жылдары жүріп-тұруы қиындап, көзі көруден, құлағы естуден қалған соң сыртқа шығуды қойған. Ардагердің ұрпаққа аманаты – бүгінгі бейбіт күнді сақтап қалу. Айта кетейік, Түркістан облысы бойынша бүгінгі таңда көзі тірі 22 ҰОС ардагері бар, соның ішінде Шымкент қаласында 7 ардагер бар. Біреуі – теміржолшы Исамахаммед қария.

Жүк тасымалы
26.11.2022
Биыл Ақтау және Құрық теңіз порты арқылы 1,5 млн тонна жүк тасымалданды
Жаңалықтар
25.11.2022
Теміржолшы Құттыбек Шархатбаевқа әріптестері ескерткіш тақта орнатты
Темір жол тарихы
25.11.2022
Оқушылар теміржолшылар мұражайындағы жәдігерлермен танысты
Қауіпсіздік
25.11.2022
Келер жылы локомотивтерге бейнетіркегіш құрылғысы орнатылады
Жүк тасымалы
25.11.2022
ТХКБ – жүк тасымалдаудың тиімді дәлізі
Инфрақұрылым
25.11.2022
Биыл 943 км жол жөндеуден өтті
Әлеумет
25.11.2022
Кадр саясатына жаңаша көзқарас
Жаңалықтар
25.11.2022
Алматыда ҚТЖ қолдауымен 5G байланыс жүйелерін дамыту бойынша құзыреттілік орталығы ашылды
Мұрағат
25.11.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №92 25 қараша 2022 жыл
Жаңалықтар
24.11.2022
7 мыңнан астам жүк вагоны жөндеуден өтті
Аймақтар
24.11.2022
Ерен еңбек еленді
Әлемде
24.11.2022
Әзербайжан ел бойынша ең үлкен теміржол көпірін салып жатыр
Жүк тасымалы
24.11.2022
Алматы бөлімшесі бойынша құрылыс жүктері мен кендерді тиеу артты
Әлемде
24.11.2022
Жоғарғы орындағы жолаушыларға төменгі орында тамақтануға ресми рұқсат берілді
ҚТЖ келбеті
23.11.2022
Баба ізін басқан шөбере
Әлемде
23.11.2022
Моңғолия 2030 жылға қарай жүк тасымалын 41 млн тоннаға жеткізбек
Жаңалықтар
23.11.2022
«Тальго» пойызына отырған ресейлік блогер сапары жайлы шолу жасады
Жолаушылар тасымалы
23.11.2022
"Бригадир конверті" қызметін 150 мыңнан астам адам пайдаланған
Темір жол тарихы
23.11.2022
95 жыл бұрын Луговой станциясында Түркістан-Сібір магистралінің алғашқы рельсі төселді
ҚТЖ келбеті
22.11.2022
Дөңес кезекшісі