Сарыағаш станциясы Орта Азиямен жүк алмасатын негізгі қақпа

Станция тынысы
14.02.2022, 09:24
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Орта Азияның теміржол қақпасы аталып кеткен Сарыағаш станциясының еліміздің темір жол жүйесі үшін маңызы зор.

Ел тәуелсіздігіне дейін Өзбекстан темір жолының балансында болып келген Сарыағаштың 2003 жылы Қазақстан теміржолының қарамағына өткені сол жылдардағы айтулы оқиғаның бірі болды. Ал 2005 жылы станция өзбек және қазақ теміржолы арасындағы мемлекетаралық түйісу пунктіне айналды. Жалпы, сол жылдары Шеңгелді-Сарыағаш, Пахтаарал-Жетісай учаскелері Қазақстан темір жолының иелігіне өтіп, Шымкент жол бөлімшесінің құрамына берудің ең тиімді тұсы – еліміздің мемлекеттік шекарасында жүктер мен жолаушыларды тасымалдау кезінде пәрменді шекаралық және кедендік бақылауды ұйымдастыруға мүмкіндік туды. Екіншіден, жергілікті тұрғындар үшін қосымша жұмыс орындары ашылып, өңірдегі әлеуметтік шиеленістің төмендеуіне ықпал етті. Бүгінде станцияда 240 адам еңбек етеді. Барлығы да жергілікті тұрғындар.

Қазіргі таңда Сарыағаш учаскелік шекаралық станция және кластан тыс станцияға жатқызылған, он қабылдап-жөнелту жолы бар. Жолаушылар пойызын қоспағанда Өзбекстан тарапынан келген жүк пойыздарын қабылдау және тапсыру 25 жұпты құрайды. Орташа тәуліктік вагон айналымы – 2600 вагон. Транзиттік пойыздардан бөлек, станциядан тиелетін жергілікті жүктер де бар, көбіне минералды сусын, картоп, жаз айларында қауын-қарбыз, жеміс-жидек, т.б.

Станция бастығы Нұрдәулет Байғазиев көрші ел теміржолшыларымен қоян-қолтық жұмыс істей тін шекаралық бекеттің жұмысы күрделі де қауырт екенін айтады. Өткен жылы комиссиялық айлық тексеру кезінде 1192 ескерту алып, станция басшылығы анықталған ескертулер бойынша түзету және алдын алу іс-шараларының жоспарын жасаған. Сондай-ақ, станция бастығы нормативке сәйкес пойыздар қозғалысы мен маневр- лік жұмыстармен айналысатын қызметкерлердің лауазымдық міндеттерін орындау деңгейіне бақылау жүргізу үшін 154 кенеттен кешенді тексеру жүргізген, оның ішінде 53 тексеру тәуліктің түнгі уақытында жүргізіліпті. Станцияда «Тежегіш табандық – ерекше бақылау» айлығында да тежегіш табандықтарының жоғалуы, ұрлану және ұрлану ықтималдығын болдырмау бойынша іс-шаралар өткізілді. Еңбекті қорғау бойынша «вагонның (тұтқалардың, сатылардың, алаңдардың) технологиялық жабдықтарының жарамдылығы» бойынша тексерулер KTZ HSE мобильді қосымшасына енгізіле отырып, жүзеге асырылған.

Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады
Әлеумет
01.12.2025
Жастардың жанды бастамасы
Аймақтар
01.12.2025
Болашақ теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
01.12.2025
ҚТЖ-да «е-Өтініш» жүйесінде азаматтардың өтініштерімен жұмыс бойынша оқыту өтті
Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді