Сарыағаш станциясы Орта Азиямен жүк алмасатын негізгі қақпа

Станция тынысы
14.02.2022, 09:24
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Орта Азияның теміржол қақпасы аталып кеткен Сарыағаш станциясының еліміздің темір жол жүйесі үшін маңызы зор.

Ел тәуелсіздігіне дейін Өзбекстан темір жолының балансында болып келген Сарыағаштың 2003 жылы Қазақстан теміржолының қарамағына өткені сол жылдардағы айтулы оқиғаның бірі болды. Ал 2005 жылы станция өзбек және қазақ теміржолы арасындағы мемлекетаралық түйісу пунктіне айналды. Жалпы, сол жылдары Шеңгелді-Сарыағаш, Пахтаарал-Жетісай учаскелері Қазақстан темір жолының иелігіне өтіп, Шымкент жол бөлімшесінің құрамына берудің ең тиімді тұсы – еліміздің мемлекеттік шекарасында жүктер мен жолаушыларды тасымалдау кезінде пәрменді шекаралық және кедендік бақылауды ұйымдастыруға мүмкіндік туды. Екіншіден, жергілікті тұрғындар үшін қосымша жұмыс орындары ашылып, өңірдегі әлеуметтік шиеленістің төмендеуіне ықпал етті. Бүгінде станцияда 240 адам еңбек етеді. Барлығы да жергілікті тұрғындар.

Қазіргі таңда Сарыағаш учаскелік шекаралық станция және кластан тыс станцияға жатқызылған, он қабылдап-жөнелту жолы бар. Жолаушылар пойызын қоспағанда Өзбекстан тарапынан келген жүк пойыздарын қабылдау және тапсыру 25 жұпты құрайды. Орташа тәуліктік вагон айналымы – 2600 вагон. Транзиттік пойыздардан бөлек, станциядан тиелетін жергілікті жүктер де бар, көбіне минералды сусын, картоп, жаз айларында қауын-қарбыз, жеміс-жидек, т.б.

Станция бастығы Нұрдәулет Байғазиев көрші ел теміржолшыларымен қоян-қолтық жұмыс істей тін шекаралық бекеттің жұмысы күрделі де қауырт екенін айтады. Өткен жылы комиссиялық айлық тексеру кезінде 1192 ескерту алып, станция басшылығы анықталған ескертулер бойынша түзету және алдын алу іс-шараларының жоспарын жасаған. Сондай-ақ, станция бастығы нормативке сәйкес пойыздар қозғалысы мен маневр- лік жұмыстармен айналысатын қызметкерлердің лауазымдық міндеттерін орындау деңгейіне бақылау жүргізу үшін 154 кенеттен кешенді тексеру жүргізген, оның ішінде 53 тексеру тәуліктің түнгі уақытында жүргізіліпті. Станцияда «Тежегіш табандық – ерекше бақылау» айлығында да тежегіш табандықтарының жоғалуы, ұрлану және ұрлану ықтималдығын болдырмау бойынша іс-шаралар өткізілді. Еңбекті қорғау бойынша «вагонның (тұтқалардың, сатылардың, алаңдардың) технологиялық жабдықтарының жарамдылығы» бойынша тексерулер KTZ HSE мобильді қосымшасына енгізіле отырып, жүзеге асырылған.

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды