50 жылдан астам тарихы бар депо бүгінде жаңа өндірісті игеріп отыр

Станция тынысы
11.10.2022, 10:02
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе облысының әкімі өңірдің бюджетіне қомақты үлес қосып отырған теміржол кәсіпорындарының жұмысымен жан-жақты танысты.

Облыс басшысы алдымен ат басын бұрған мекеме Шалқар станциясындағы локомотив жөндеу кәсіпорны болды. “Қамқор локомотив” ЖШС қарасты сервистік орталықта бүгінгі таңда жылына 350-ден аса тепловоз сауықтырылады. 50 жылдан астам тарихы бар кешегі депоның даңқы кезінде шартарапқа тараған. 1960 жылдары ары-бері қазақ жерінен өткен паровоздар мен тепловоздар осында аялдап, жеңіл-желпі жөндеу, техникалық қызмет түрлерінен өтеді екен. Кезінде мыңнан астам адам еңбек еткен ірі депо болған. Локомотив деполары нарықтық қатынастарға сай пайдалану және жөндеу секторына бөлінген соң тек темір тұлпарларға сервистік қызмет көрсетумен айналысатын мекеме бүгінде толықтай қайта құрылған, жаңа өндірісті игеріп, жұмысын дөңгелетіп жүргізіп, соған лайық табыс тауып отыр.  

Теміржолшылар өңір басшысына өндіріс орнын таныстырып, цехтар мүмкіндігін көрсетіп, жанжақты ақпар берді. Тепловоздағы ақаудың аппарат арқылы қалай анықталатыны, депоға әкеліп қалай тексерістен өткізілетіні, әр тепловоздың қолдану уақытына байланысты жүрісі қалай бақыланып отыратынына дейін түсіндірді.  

– Біздің сервистік орталықтың мүмкіндігі мол. Соңғы жылдары өндірістің заманауи аппараттармен жабдықталу деңгейі артып, тепловоздың астын толық ашып, тексеру мүмкіндігі жоғарылады. Қазан айында Ресейден 25-МК локомотиві келу керек. Оның сервисін меңгеру үшін онлайн оқып жатырмыз, яғни локомотив жөндейтін слесарьлар жаңа аппаратпен онлайн түрде танысып, пайдалану ерекшелігін меңгеруде, – деді сервистік орталық басшысы Қайрат Махамбетов.  

Бүгінде кәсіпорында 387 адам еңбек етеді. Оның 250-і – слесарьлар. Орташа айлық 185 мың теңгені құрайды. Жылдар бойы осы кәсіпті меңгерген тәжірибелі мамандар тепловозды шашып, қайта жинап, жөндеу және құрастыру жұмыстарын толық игерген. Қолымыздан келмейді деп теміржол машиналарын қайтару немесе зауытқа жіберу жағдайы сирек. Еңбек өнімділігі де жоғары. Айына 35-40 тепловозды жөндеуден өткізуге мүмкіндіктері жетеді.  

 

Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл