Ескірген құрылғылар жаңартылып жатыр

Трансформация
11.04.2025, 09:18
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Өткен жылы Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесіне қарасты белгі беру және байланыс дистанциясында біраз жаңарту-жаңғырту жұмыстары жүргізілген. Ескіріп тозығы жеткен құрылғылар жаңартылып, заманауи үлгілерімен ауыстырылған.

Кеңірек тоқталсақ, №16 бекет бойынша бұрынғы ескірген ҚПБ-ЭО, СП-ЭО, ҚП-50- ЭО қоректену панельдері алынып, орнына АВБҚ, ҚҚ, БҚ жаңа типті электрондық панельдер қойылған. Яғни баяғы КСРО кезінен қалған, қазірде не қосалқы бөлшегі таптырмайтын қоректену панельдері отандық өндірістен шыққан заманауи панельдерге ауыстырылған. №16 бекеттен басталған бұл жұмыс биыл жа жалғасып, жиырма шақты бекеттің қоректену панелі осындай жаңартуды күтіп тұр.  

Бұдан басқа былтыр дистанцияның 280, 252, 16-шақырымдардағы теміржол өткелдеріндегі белгі беру құрылғыларының сапасын жақсарту жұмыстары жүргізілген. Осы өткелдердегі белгі беру көрсеткішін күшейту мақсатында линзалар жиынтығы жарықдиодты модульдерге ауыстырылған. Белгі беру-байланыс саласындағы қызмет көрсетуді жақсарту бағытындағы жұмыстар өзге нысандарда да жалғасын тапқан. Бұл туралы ақпарат берген дистанцияның бас инженері Асқар Утесиновтың айтуынша, жаңарту процесі биыл да жалғасуда.  

– Осы жылғы қаңтарда Маната бекеті және №9,10 бекеттердегі радиобайланыс жұмыстарының сапасын арттыру бағытында АСТ-2 жаңа сандық немесе цифрлау радиоантенналарын орнаттық. Тозығы жеткен немесе бүгінде қолданыстан қалған ескі үлгідегі құрал-жабдықтар осылайша бірте-бірте заманауи түрлеріне орын босатуда. Былтыр Құрық портындағы паромға дейінгі сұрыптау станциясында мердігер мекемемен бірлесе отырып МПЦ құрылғыларын реттеп немесе жөндеп іске қосу жұмыстарын жүргізген болатынбыз. Ал жыл соңында Маңғыстау станциясындағы маневрлік дөңес пен механикаландырылған мұнарадағы АСДЦ микропроцессорлық диспетчерлік орталықтандыру жүйесі енгізіліп, тұрақты қолданысқа берілген. Мұндай жұмыстар биыл да жүріп жатыр, – дейді дистанцияның бас инженері.  

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті