Ескірген құрылғылар жаңартылып жатыр

Трансформация
11.04.2025, 09:18
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Өткен жылы Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесіне қарасты белгі беру және байланыс дистанциясында біраз жаңарту-жаңғырту жұмыстары жүргізілген. Ескіріп тозығы жеткен құрылғылар жаңартылып, заманауи үлгілерімен ауыстырылған.

Кеңірек тоқталсақ, №16 бекет бойынша бұрынғы ескірген ҚПБ-ЭО, СП-ЭО, ҚП-50- ЭО қоректену панельдері алынып, орнына АВБҚ, ҚҚ, БҚ жаңа типті электрондық панельдер қойылған. Яғни баяғы КСРО кезінен қалған, қазірде не қосалқы бөлшегі таптырмайтын қоректену панельдері отандық өндірістен шыққан заманауи панельдерге ауыстырылған. №16 бекеттен басталған бұл жұмыс биыл жа жалғасып, жиырма шақты бекеттің қоректену панелі осындай жаңартуды күтіп тұр.  

Бұдан басқа былтыр дистанцияның 280, 252, 16-шақырымдардағы теміржол өткелдеріндегі белгі беру құрылғыларының сапасын жақсарту жұмыстары жүргізілген. Осы өткелдердегі белгі беру көрсеткішін күшейту мақсатында линзалар жиынтығы жарықдиодты модульдерге ауыстырылған. Белгі беру-байланыс саласындағы қызмет көрсетуді жақсарту бағытындағы жұмыстар өзге нысандарда да жалғасын тапқан. Бұл туралы ақпарат берген дистанцияның бас инженері Асқар Утесиновтың айтуынша, жаңарту процесі биыл да жалғасуда.  

– Осы жылғы қаңтарда Маната бекеті және №9,10 бекеттердегі радиобайланыс жұмыстарының сапасын арттыру бағытында АСТ-2 жаңа сандық немесе цифрлау радиоантенналарын орнаттық. Тозығы жеткен немесе бүгінде қолданыстан қалған ескі үлгідегі құрал-жабдықтар осылайша бірте-бірте заманауи түрлеріне орын босатуда. Былтыр Құрық портындағы паромға дейінгі сұрыптау станциясында мердігер мекемемен бірлесе отырып МПЦ құрылғыларын реттеп немесе жөндеп іске қосу жұмыстарын жүргізген болатынбыз. Ал жыл соңында Маңғыстау станциясындағы маневрлік дөңес пен механикаландырылған мұнарадағы АСДЦ микропроцессорлық диспетчерлік орталықтандыру жүйесі енгізіліп, тұрақты қолданысқа берілген. Мұндай жұмыстар биыл да жүріп жатыр, – дейді дистанцияның бас инженері.  

 

Әлемде
24.12.2025
Ташкент пен Қазан арасындағы пандемияға байланысты үзілген теміржол қатынасы қайта жанданды
Жаңалықтар
24.12.2025
ҚТЖ «Таза Қазақстан» акциясы аясында қалдықтарды азайту жөніндегі іс-шараларды іске асырады
Жаңалықтар
24.12.2025
Теміржол саласындағы 2025 жылдың негізгі оқиғалары
Әлеумет
24.12.2025
ҚТЖ ардагерлері Жаңа жыл қарсаңында спорттық рухтарын көрсетті
Жаңалықтар
24.12.2025
Олжас Бектенов пен Alstom теміржол өндірісін талқылады
Инфрақұрылым
23.12.2025
Вокзал құрылысы бақылауда
Жаңалықтар
23.12.2025
«Қауіпсіздік білгірлері» байқауының жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
23.12.2025
Жетістіктер сараланды
Сұхбат
23.12.2025
Қауіпсіздікті сақтауда тәртіп қажет
ҚТЖ келбеті
23.12.2025
ҚТЖ – жүлделер көшбасшысы
Аймақтар
23.12.2025
Вагондарды жөндеу сапасы сөз болды
Жаңалықтар / Мұрағат
23.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №107 23 желтоқсан 2025 жыл
Аймақтар
22.12.2025
Облыс әкімі теміржолшылар әулетін марапаттады
Аймақтар
22.12.2025
Қолайлы жағдай жасалуда
Аймақтар
22.12.2025
Семей – Ақтоғай аралығында рейд: теміржол бойындағы күзет жұмыстары тексерілді
Жаңалықтар
22.12.2025
Темір жолдарда 65 мың текше метрден астам қар жиналды
Әлемде
22.12.2025
Сауд Арабиясы мен Катар арасында жоғары жылдамдықты теміржол желісі салынады
Жаңалықтар
22.12.2025
Рельс үстіндегі романтика: Пойызбен саяхаттаудың қызығы мен артықшылығы
Жаңалықтар
22.12.2025
ҚТЖ локомотив бригадалары қызметкерлерінің еңбек және демалыс жағдайларын жақсартады
Жаңалықтар
22.12.2025
Астана локомотив пайдалану депосының тарихы туралы кітап жарық көрді