ҚТЖ: ІТ мамандарға есік ашық

Цифрландыру
30.09.2022, 08:20
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жыл сайын елордада дәстүрлі түрде өткізіліп келе жатқан Digital Bridge-2022 форумына «ҚТЖ» ҰК» АҚ осымен екінші жыл қатысты. Форумның «Корпоративті сектордағы цифрлық трансформация» панельдік сессиясында ұлттық компания басқарма төрағасының цифрландыру және стратегия жөніндегі орынбасары Әнуар Ахметжанов ҚТЖ-дағы цифрландыру жобаларымен бөлісіп, бірқатар ІТ компаниялар өкілдерімен кездесті.

 – Біз үшін бұл форум – соңғы жылдары өте маңызды және қызықты алаңға айналды. Өткен жылдан бері отандық компанияларды белсенді түрде тартуды трендке айналдырдық. Былтыр ҚТЖ-ның ІТ-инфрақұрылымы, ақпараттық жүйесін жаңғыртудың жаңа бағдарламасын әзірледік. Ақпан айында бизнес өкілдерімен кездесулер өткізе бастадық. Біз технологияларды бірегейлендіру бағытын таңдадық. Бұл ІТ шешімдерді жүзеге асыру сапасын арттыруға мүмкіндік береді, – деді Ә.Ахметжанов.  

Айтуынша, инфрақұрылымның ескі жүйесі көптігіне байланысты Қазақстан темір жолы цифрландыру мәселесінде біраз кедергілерге ұшырады. Соңғы 3-5 жылда ақпараттық жүйені қайта жаңғыртуға қатысты инфрақұрылымды жақсарту бойынша сындарлы стратегия жасауға мәжбүр болды. Қазақстанның барлық аумағында ауқымды инфрақұрылымы бар ҚТЖ үшін оның жағдайы мен сапасы өте маңызды саналады. Осыған орай компанияда басқарма төрағасының бастамасымен Талдау орталығы құрылып, оған жас мамандар, сарапшылар топтастырылуда. Цифрландыруды жүргізбес бұрын сол бизнес процестің өзін оңтайландыру керек, сосын барып ІТ мамандар алынады.  

– Қазіргі таңда бізге ҚТЖ ішінде жаңа экожүйе құратын мамандар аса қажет. Тасымал нарығын  да бәсеке жоғары екені белгілі. Оны жоғары деңгейге жеткізу үшін автоматтандырудың ең биік деңгейіне қол жеткізу көзделеді. Көптеген компаниялар бізге хабарласады және түрлі бизнес-үлгілер бойынша қарым-қатынас орнатуды көздейді. ҚТЖ жалпы алғанда бұл компаниялар үшін қызықты ұсыныстар да бере алады, – деген Ә.Ахметжанов, ұлттық компания цифрландыруда қызықты ІТ шешімдері, идеялары бар отандық бизнес өкілдерімен жұмыс істеуге мүдделі екенін жеткізді.

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі