ҚТЖ-да машинистің маршрутын интеграцияланған өңдеу жүйесін қолдану бойынша ақпараттық сессия өтті

Цифрландыру
24.11.2023, 11:02
Александр Жабчук
Любовь Ровба

Корреспондент газеты «Қазақстан теміржолшысы»

ҚТЖ Бизнесті трансформациялау орталығы ұйымдастырған ақпараттық сессияда ТМД-да баламасы жоқ «Машинистің маршрутын интеграцияланған өңдеу» автоматтандырылған жүйесін (ММИӨ АЖ) қолдану мүмкіндіктері көрсетілді.

Жүйенің негізгі мақсаты – жедел режимде машинистің маршрут құжаттарын дайындау және өңдеу процесін автоматтандыру (локомотив шаруашылығындағы алғашқы есепке алудың маңызды құжаттарының бірі) және құрылымдық бөлімшелерді жедел, статистикалық және талдамалық ақпаратпен қамтамасыз ету.

Күн сайын бағдарлама машинистің 5-6 мың маршруттық парағын өңдейді. Машинистің бағыты жылжымалы құрамды пайдалану, пойыздардың тартылуына электр энергиясы мен дизель отынының шығынын есепке алу, сапарға жасалған локомотив бригадасының жұмыс уақытын есепке алу жөніндегі деректерді қамтиды, сапарды орындауға және бригадаға жалақы есептеуге негіз болып табылады.

 Байланыс арналары бойынша деректер ҚТЖ Бас есептеу орталығына беріледі. Мұнда мәліметтер толығымен өңделеді, содан кейін сенімді есеп беру нысандары жасалады. Жүйе депо, бөлімше, локомотив тарту операторы және жол бөлінісінде қалыптастырылатын есептілік пен анықтаманың 145 нысанын ұсынады. Есепті пайдаланушылар ҚТЖ құрылымдық бөлімшелері мен еншілес компаниялары, сондай-ақ жеке жүк тасымалдаушылары болып табылады. Бүгінгі таңда бағдарламада 600 қолданушы жұмыс істейді.

«Бағдарлама өзінің сенімділігі мен тұрақтылығын көрсетті», - деп атап өтті ҚТЖ филиалы - Бас есептеу орталығы (БЕО) бағдарламалық-техникалық сүйемелдеу бөлімі бастығының орынбасары Баршагүл Икебаева.

Бүгінгі таңда теміржолдардың жұмысын талдаудағы ММИӨ АЖ рөлін асыра бағалау қиын. Жүйе көп қырлы, ол теміржолдың басқа жүйелеріне біріктірілген, көрші елдер теміржол әкімшіліктерімен тиімді өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. Бағдарлама локомотив-сағаттар, локомотив-километрлер, вагон-километрлер, учаскелік және техникалық жылдамдықтар, нетто-тонна-километрлер және теміржолдың пайдалану жұмысын сипаттайтын брутто сияқты негізгі көрсеткіштерді талдауды қамтамасыз етеді.

 

Жаңалықтар
15.08.2025
Гана азаматы темір жол нысанында заңсыз жұмыс істеп келген
Жүк тасымалы
15.08.2025
Қазақстан Еуразияның басты көлік торабына айналуда
ҚТЖ келбеті
15.08.2025
Ұжымға сыйлы, мамандығына адал тұлға
Әлеумет
15.08.2025
«Саламатты Қазақстан» медициналық пойызы солтүстікті аралап жүр
Жаңалықтар / Мұрағат
15.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №65 15 тамыз 2025 жыл
Аймақтар
14.08.2025
Вокзалда туристерге QR-код таратылды
Қауіпсіздік
14.08.2025
Апат айтып келмейді
Инфрақұрылым
14.08.2025
Жуалыда теміржол асты көпірі кеңейтіліп, жаңғыртылуда
Әлемде
14.08.2025
Қытай Тибетте тағы бір теміржол салмақ
Спорт
14.08.2025
Абай тойында теміржолшылар топ жарды
Аймақтар
13.08.2025
Төретам станциясында жүк айналымы артып келеді
Әлемде
13.08.2025
Сянлушань станциясынан Еуропа мен Орталық Азияға жаңа бағыт ашылды
Жаңалықтар
13.08.2025
Мәдени мұра ізімен: Jibek Joly туристік пойызы кезекті турға аттанады
Аймақтар
12.08.2025
Батыс Қазақстан облысында төрт теміржол вокзалы жаңғыртылады
Жүк тасымалы
12.08.2025
Достық станциясында Қытайға экспорттық жүктерді беру бойынша рекорд орнады
Цифрландыру
12.08.2025
Сандық технология – уақыт талабы
Цифрландыру
12.08.2025
Бәйгеқұм станциясында автоматтандырылған шлагбаум орнатылуда
Инфрақұрылым
12.08.2025
Тараз вокзалының қос қабаты түгел жаңарады
Жаңалықтар
12.08.2025
Теміржол тарихына саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
12.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №64 12 тамыз 2025 жыл