Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды

Инфрақұрылым
01.07.2025, 08:41
Суретті түсірген автор
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Шымкенттік жолшылар ежелден келе жатқан тиімді әдістің арқасында біраз шаруаның басын қайырды. Арыс-1 станциясында асар әдісімен ауқымды жұмыс атқарылып, екі күнде 400 астам ағаш шпал темір-бетонға алмастырылды.

Шымкент магистральдық желі бөлімшесінің директоры Алғазы Қойлыбаев бекіткен жоспарға сай қолға алынған жұмысқа Арыс жол дистанциясының барлық айналымдағы бригадалары, жол жөндеушілер түгел қатысты. Екі күнге жоспарланған жұмысқа 130-дан астам жолшы жұмылдырылып, тозығы жеткен ағаш шпалдардың орнына кәсіпорын балансында тұрған темір-бетон шпалдар төселіп, рельс пен шпалдың беріктігін қатыруда КБ бекітпесі қолданылған.  

Мамандардың түсіндіруінше, бұл жоба көктемгі тексеріс нәтижесінде анықталған кемшілікті жою мақсатында және станцияішілік жолдардың жағдайын жақсарту мақсатында іске асырылған.  

Дистанцияның бас инженері Думан Асылханұлының айтуынша, жұмыс басталмас бұрын нақты жоспар құрылып, тыңғылықты дайындық жұмыстары жүргізілген. Материалдық-техникалық құрал-жабдықтармен қамтамасыз етуден бөлек, жұмыс кестесі түзіліп, әр топқа бөлініп берілген. Жұмыс барысында станция паркіндегі №4 пен №64 жол аралығында жолдардан бөлек, 4 бағыттағыш бұрмалар аралығындағы шпалдардың кейбірі жаңартылды.  

– Бас-аяғы 400 шпал ауыстырылған болса, оның ішінде ең көбі №64 жолда – 56 шпал, ал №4 пен №52 жолдың әрбірінде 26 шпалдан ауыстырылды. Сол сияқты №160 пен №144 бағыттағыш бұрма аралығына 30 темір-бетон шпал төселді. Бұл жерде әрине жұмыс көлеміне қарай жұмысшы саны да бөлінгендігін ескеру керек. Мәселен, ең көп шпал ауысқан №64 жолда 19 жолшы жұмыс істеді, – дейді асарлатып істелген ауқымды жұмыстың басы-қасында жүрген ПЧ-54 мекемесінің бастығы Ғалымжан Ғазезұлы.  

Екі күнге жалғасқан ауқымды жұмыс толаскез санатына жатпайды. Тек, станция паркінде тұрған вагондарды реттеп, жөнделуі тиіс жолдарды ашу арқылы жүзеге асырылған. Сондықтан да, пойыз қозғалысы мен жүріп-тұруына ешқандай кедергі келмеген. Айрықша атап өтерлігі сол, мұнда біртіндеп ауыстыру әдісі қолданылған. Яғни, әрбір 4-ші ағаш шпал алынып, орнына темір-бетон шпал салынған.  

Жолшылардың ауқымды жобаны жүзеге асыруына «Қазкөліккәсіп» ҚБ Шымкент филиалы ұжымы да қол ұшын созып, көмек көрсетті. Олар аймақтардан келіп жұмыс істеп жатқан жұмысшыларға ас-су жеткізіп беріп жағдайын жасады. Дистанция бастығының орынбасары Икрам Еркінбекұлының айтуынша, аптап ыстыққа қарамай екі тәулік бойы еңбек еткен жолшыларға арнап 30 келі палау әзірленіп, 150 литр салқын сусын ұсынылған.  

 

ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?
Жаңалықтар
30.06.2025
Нұрлан Сауранбаев Көлік министрі болып тағайындалды
Жолаушылар тасымалы
30.06.2025
ҚТЖ Ақтөбе – Астана бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
30.06.2025
Түрік компаниясы елімізде логистикалық инфрақұрылымға инвестиция салмақ
Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді
Инфрақұрылым
27.06.2025
Теміржол жөндеу жұмыстары қарқынды жүріп жатыр