Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде

"Қазақстан темір жолы" ҰК" АҚ ірі инфрақұрылымдық жобаларын іске асыру елеулі әлеуметтік-экономикалық тиімділікті қалыптастырады. Жаңа теміржол желілерінің құрылысына Қазақстанның әртүрлі өңірлерінде 12,8 мыңнан астам адам тікелей тартылған, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Бүгінгі таңда Достық – Мойынты учаскесінде екінші жолдардың құрылысы аяқталуда. Алматы айналасында айналма темір жол, Дарбаза – Мақтаарал және Бақты – Аягөз желілерін салу жұмыстары жалғасуда. Мойынты – Қызылжар жаңа желісін салу және Алтынкөл – Жетіген учаскесін жаңғырту бойынша жобаларды іске асыру басталды.

Құрылыс процесі теміржол төсемдерін төсеуден бастап көпірлер, энергетика, байланыс және автоматика объектілерін салуға дейінгі жұмыстардың кең спектрін қамтиды.  

Түрлі бағыттағы мамандар — инженерлер, жобалаушылар, геодезистер, көпір салушылар, жол салушылар, энергетиктер, байланысшылар, арнайы техника жүргізушілері және т.б. жұмылдырылған. Бұл жергілікті тұрғындардың барынша жұмыспен қамтылуын қамтамасыз етеді.

Сонымен қатар, іргелес елді мекендерде – тұрғын үй, тамақтану, көліктік қызмет көрсету саласында шағын және орта бизнес қызметтеріне сұраныс артып келеді, бұл қосымша жұмыс орындарын ашады және өңірлер экономикасының дамуын ынталандырады.

Ауқымды құрылыс отандық компанияларға жаңа серпін берді: өндірістік және техникалық қуаттар күшейтілді, кадрлардың біліктілік деңгейі артты, құнды практикалық тәжірибе жинақталды. Бүгінгі таңда теміржол саласының құрылыс ұжымдары жоғары құзыретке ие және кез-келген күрделі жобаларды жүзеге асыра алады.

Құрылыс аяқталғаннан кейін теміржолдың жаңа учаскелерін пайдалану және техникалық қызмет көрсету саласында тұрақты жұмыс орындарын қалыптастыру күтілуде.

Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан Қытаймен арадағы теміржол жүгін өткізу қабілетін 25 миллион тоннаға арттырмақ