ҚТЖ жұмысы қорытындыланды

Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Сәрсенбі күні Ұлттық компанияның мәжіліс залында «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның 2023 жылдағы жұмыс қорытындысы мен 2024 жылы алға қойып отырған міндеттері талқыланған кеңейтілген жиын өтті. Фойеде компанияның өткен жылы қол жеткізген жетістіктеріне арналған стенд ұйымдастырылып, онда көрініс тапқан деректер мен дәйектер бейнеролик арқылы көпшілік назарына ұсынылды.

Жиынға «Самұрық-Қазына» АҚ экономика және қаржы жөніндегі басқарушы директоры, «ҚТЖ» ҰК» АҚ Директорлар кеңесінің төрағасы А.Рысқұлов, ҚР Көлік вице-министрі М.Қалиақпаров, ұлттық компанияның құрылымдық бөлімшелері мен филиалдарының басшылары қатысты. 

Бірінші болып сөз алған «Самұрық-Қазына» АҚ экономика және қаржы жөніндегі басқарушы директоры Айдар Рысқұлов ҚТЖ-ның өткен жылғы жұмыс қорытындысында оң динамика байқалып отырғанын, алдыңғы жылмен салыстырғанда былтыр жүк айналымында, әсіресе транзиттік тасымалда жоғары көрсеткішке қол жеткізіп, қаржылық көрсеткішін жақсартқанын атап өтті. Сондай-ақ Компания тарапынан тарифті көтеруге қатысты бастама көтерілгенін және бұл бағытта жұмыс жүріп жатқанын жеткізді. Бұдан кейін Көлік вице-министрі Мақсат Қалиақпаров сөз алып, теміржол көлігі еліміз үшін стратегиялық рөлге ие екенін және Мемлекет басшысы бұл салаға айрықша мән беріп отырғанын атап өтті.

– Соңғы он жылда транзиттік контейнерлер көлемі бес есеге өсті. Бүгінде Қазақстан Еуразияның көлік хабына айналып отыр және тұрақты логистикалық жүйесі бар. Экспорттық және транзиттік бағытта ауқымды жобалар жүзеге асып жатыр. Жыл сайын жылжымалы құрам паркі жаңалануда, осы мақсаттарды жүзеге асыруға Көлік министрлігі өз құзыры шеңберінде қолдау көрсетеді, – деді Көлік вице-министрі.

Бұдан кейін Ұлттық компанияның 2023 жылдағы жұмыс қорытындысы туралы «ҚТЖ» ҰК» АҚ Басқарма төрағасының орынбасары Қанат Әлмағамбетов қысқаша баяндап берді. Былтыр пайдаланымдағы жүк айналымы 269 млрд тонна-км құрап, алдыңғы жыл көрсеткішінен 7% жоғары болған. Ал контейнерлік транзит 1 млн 282 мың ЖФЭ-ні құрап, 2022 жыл көрсеткішінен 13,5% артық шыққан. Қазақстан мен Қытай темір жолдары арасындағы жүктерді тасымалдау көлемі 22% өсіп, 28 млн тоннаға жетті. Бұл – елдер арасындағы теміржол байланысы ашылғаннан бергі максималды көрсеткіш. 

2023 жылы жол жөндеудің ауқымды көлемі орындалып, 1443 км теміржол төсемі сауықтырылған. Былтыр компания үшін ғана емес, республика үшін де ірі инфрақұрылымдық жобаларды іске асыруға қатысты маңызды оқиғалар болғаны атап өтілді. Компанияның аппарат жетекшісі Серік Кеулімжаев өткен жылы жалақы 20%-ға өскенін, бүгінгі таңда компанияның өндірістік персоналының орташа жалақысы республикалық деңгейден 26% асып түскенін мәлімдеді. Сонымен қатар былтыр қызметкерлердің санитарлық-тұрмыстық еңбек жағдайларын жақсарту бойынша ауқымды іс-шаралар өткізілген. 228 ғимарат, 467 үй-жай және локомотив бригадаларының 37 демалыс үйі жөнделіп, желілік қызметкерлерді жұмыс орнына жеткізу үшін 384 бірлік көлік сатып алынған. ҚТЖ желісі бойынша жұмыс жүргізу үшін шалғайдағы станцияларға шығатын теміржолшылардың толыққанды демалуына қажетті барлық заттармен жабдықталған 132 модульдік ғимарат орнатылып, олар барлық қажетті инженерлік коммуникацияларға қосылған. Биыл 120-дан астам модульдік ғимарат орнату жоспарлануда екен. Сонымен қатар теміржол бойындағы аралықтарда теміржолшыларға жұмыс кезінде жаңбыр мен желден пана болатын 1224 жылыту пункті орнатылған. Компания топ-менеджерлері жұмысшыларға қолайлы еңбек жағдайын жасау жұмыстары ағымдағы жылы да жалғасатынын атап өтті. Жиынды қорытындылаған «ҚТЖ» ҰК» АҚ Басқарма төрағасы Ұлттық компания қызметінің басым бағыты тасымалдау қауіпсіздігін қамтамасыз ету болып қала беретінін айтты. 2024 жылдың негізгі міндеттерінің бірі – тасымалдау көлемін ұлғайту және транзитті дамыту, цифрландыру бағдарламаларын іске асыру, теміржол инфрақұрылымы мен жылжымалы құрамды жаңарту екенін жеткізді. Жиын соңында еңбегі еленген бір топ маман Самұрық-Қазына компаниясы тарапынан Құрмет грамотасымен және ҚР Көлік министрлігі тарапынан Алғыс хатпен марапатталды. 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі