Жетістікке жетелеген жемісті жыл

Жаңалықтар
26.12.2019, 18:30
Асель Шайхынова

Корреспондент газеты «Қазақстан теміржолшысы»

Бүгінде еліміздегі үлкенді-кішілі компаниялар мен өндірістік кәсіпорындар жылжабар қорытындысын жасап, алдағы жыл еншісіндегі жоспарларын пысықтауда. Соның бірі «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы үшін 2019 жыл – талай жетістікке жол салған жемісті жыл болғанына көз жеткізуге болады.

Еліміздегі жүк тасымалы көлемінің негізгі бөлігі ҚТЖ еншісінде. Компания тасымалды сапалы және уақытылы қамтамасыз ету үшін барлық мүмкіндікті жасап бағуда. Ұзатылғалы отырған жылдың он бір айдағы жұмыс қорытындысына көз салсақ, жыл басынан бері 258,6 млн тоннадан астам жүк тасымалданса, соның транзиттік бағыттағы контейнерлік жүк көлемі 590 мың ЖФЭ-ні құраған. Яғни, 2018 жылдың есепті мерзіміне қарағанда 26% артық. Ал жалпы транзиттік тасымал көлеміне келсек, оның көрсеткіші 15,5 млн тоннаны құрайды.

Бүгінде компания барлық транзиттік бағыттар бойынша көлемді өсіруге мүдделілік танытуда. Дәстүрлі Қытай – Қазақстан – Ресей – Еуропа бағыттарынан бөлек, перспективалы трансқазақстандық бағдар болып Транскаспийлік халықаралық көлік бағдары қалып отыр. Бұл бағдар арқылы он ай ішінде 6,2 мың ЖФЭ контейнер тасымалданып, өсім 89% құраған. Сондай-ақ, биылдың басты жетістігінің бірі Сиань – Анкара – Прага бағытындағы пойыздың өтуі дер едік. Бұл өз кезегінде ТХКБ-ның логистика нарығында сұранысқа ие екенін және еуропалық бағыттар бойынша аталған дәліздің даму перспективасынан үмітті екенін айқындай түседі. Осы арада атап өтерлігі, 8500 км қашықтықты пойыз 20 күнде жүріп өтіп, жол үстінде он елді біріктірді. Қазақстан аумағында пойыз 72 сағат жүрді. Тарихи оқиға ретінде, контейнерлік пойыздың бірінші рет Босфор бұғазы астындағы «Мармарай» су асты теміржол тоннелін кесіп өтуін атауға болады.

Жолаушылар тасымалы саласында да вагондар паркін жаңарту, сервис сапасын арттыру бойынша ауқымды жұмыстар атқарылып жатыр. Мәселен, қарашада пойыздардағы төсек-орын жабдықтары жаңа халықаралық стандарттарға сай толық жаңартылған болатын. Ал 2019 жылдың 1 шілдесінен бастап енгізілген «Мобиус» жүйесі билеттерді алыпсатарлыққа тосқауыл қойды. Ал «Күту парағы» енгізілуімен жолаушы автоматты түрде түзілетін электрондық кезек арқылы билет сатып ала алатын болды. Бүгінде бұл қызмет түрін 85 мыңнан астам адам пайдаланыпты. Осы жылы 63 жаңа плацкарт вагон сатып алынса, мемлекеттің қолдауымен алдағы жылы 146 вагонды сатып алу жоспарланған.

Теміржол инфрақұрылымын жаңарту бойынша да жобалар табысты іске асуда. Айталық, республикалық бюджет есебінен «Достық – Ақтоғай – Мойынты» телімін жаңғырту, ал жекеменшік инвестициялар есебінен «Тобыл – Никельтау» және «Мойынты – Ақтоғай» телімдерін электрлендіру көзделген.

Биылғы жылдың тағы бір жемісі ретінде, тамыз айында «Цифрлы трансформация» бағдарламасының іске қосылғанын және сандық технологияларды сатып алу, HR және қаржы секторына ғана емес, өндірістік блокқа да енгізу жоспарланып отырғанын атар едік.

Келесі жылы Ақтөбе қаласындағы «Пойыз қозғалысын басқару орталығы» жобасын пилоттық режимде іске қосу жоспарланып отыр. Бұл – уақыт талабы. Жобаның мақсаты – пойыз қозғалысы мен инфрақұрылым қозғалысын диспетчерлік басқаруды орталықтандыру болмақ. Ал бүгінде сәтті жүзеге асқан жобаның бірінен саналатын АСУ ДКР жүйесі – құжаттарды ресімдеудің қағазсыз технологиясына көшуге мүмкіндік беріп, клиенттермен жұмысты айтарлықтай жеңілдетті. Міне, бұл ұлттық компания қол жеткізген жетістіктердің бір парасы осы, олардың қатары алдағы уақытта толыға түсері анық.

Инфрақұрылым
18.07.2025
Сырдария арқылы өтетін жарты шақырымдық теміржол көпірі салынады
Инфрақұрылым
18.07.2025
Елімізде темір жолды жөндеу науқанының жартысы аяқталды
Жүк тасымалы
18.07.2025
Әлеуметтік жүк тасымалы ұлғаюда
Станция тынысы
18.07.2025
Әйтеке би станциясы жартыжылдықты табысты аяқтады
ҚТЖ келбеті
18.07.2025
Қауіпсіздік мәдениетін қалыптастырған инженер
Аймақтар
18.07.2025
Маңғыстау теміржолшыларына біржолғы сыйақы берілді
Қауіпсіздік
18.07.2025
Дала өртімен күрес: Семей теміржолшылары қауіпсіздік шараларын күшейтті
Жаңалықтар / Мұрағат
18.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №54 18 шілде 2025 жыл
Жүк тасымалы
17.07.2025
Ақтау мен Құрық порттарында жүк айналымы өсті
Спорт
17.07.2025
Астанада өткен сайыста теміржолшылар жеңімпаз атанды
Жаңалықтар
17.07.2025
"Тобыл" логистикалық хабының құрылысы бастау алды
Жаңалықтар
17.07.2025
Елімізде теміржол машиналарын жасау 7,1%-ға артты
Жүк тасымалы
17.07.2025
Атырауда мұнай өнімдерінің тасымалы өсті
Инфрақұрылым
17.07.2025
Мойынты – Қызылжар теміржол желісінің құрылысына 10 мердігер ұйым қатысуда
Жаңалықтар
17.07.2025
ҚТЖ локомотив бригадаларының 16 демалыс үйіне күрделі жөндеу жүргізуде
Жаңалықтар / Жолаушылар тасымалы
16.07.2025
Комиссия туристік пойыздардағы заң бұзушылықтарды анықтады
Аймақтар
16.07.2025
Қандыағашта теміржол вокзалы жөнделіп жатыр
Әлемде
16.07.2025
Қытай жүрдек пойыздар желісінің жылдамдығы мен ұзындығын арттыруда
Жүк тасымалы
16.07.2025
Қазақстан бидайы Қытай арқылы Вьетнамға темір жол көлігімен жөнелтілді
Жүк тасымалы
15.07.2025
Қытайдан Әзербайжанға аттанған алғашқы жүк пойызы Қазақстан арқылы өтеді