Қожабай Ботанұлы: Арыс станциясынан шыққан бес Еңбек Ерінің төртеуі теміржолшы болғанын мақтан тұтамын

Әлеумет
06.12.2018, 08:20

Теміржолшылар қаласы атанған Арыста Қожабай Маханбетов деген Құрметті теміржолшы тұрады. Станцияда дөңес кезекшісі.  

Орта Азия кіндігі саналған Арыс станциясы еліміздегі ең үлкен тораптардың бірі десек, қателеспейміз. Мұндағы барлық айналымдағы пойыздардың 80 пайызы сұрыптау дөңесінен тарқатылып, сұрыпталып, құрастырылып, жан-жаққа жөнелтіледі.Станциядағы сұрыптау дөңесінен тәулігіне 3200-4000 арасында вагондар тарқатылады. Тоғыз айдың көрсеткіші бойынша тәулігіне дөңестен вагон тарқату 120,8 пайызға орындалыпты. Бұл – қомақты көрсеткіш.

Қожабай Ботанұлы өзі туып-өскен қаласы мен таңдаған кәсібін мақтан тұтады. Арыс тарихы туралы сағаттап әңгіме айтуға бар. «1904 жылы 15 қаңтарда Арыс топырағына келген алғашқы паровоздан бастау алған болат жолдың тарихы тым тереңде, – деп бастады әңгімесін. – 1914 жылдың жазында Арыс станциясынан басталған Жетісу темір жолының құрылысы 1915 жылдың қыркүйегінде Шымкент қаласына жеткізілді. Осылайша пайда болған Орынбор-Шымкент, Ташкент-Шымкент теміржолы 1915 жылдың 10 қазанында пайдалануға беріліп, жүк және жолаушылар пойызы жүре бастады. Міне, содан бері бұл Арыста пойыздар дүрсілі бір тынған емес...»    

Қожабай Ботанұлы Арыстан шыққан 5 Еңбек Ерінің төртеуі теміржолшы екенін де орынды мақтан тұтады. Өзінің еңбек жолын екі ауыз сөзбен баяндап берді. 1956 жылдың 5 мамырында осы Арыс қаласында теміржолшылар отбасында дүниеге келген. 1973 жылы орта мектепті бітіре сала Арыс вагон жөндеу депосында слесарь болып еңбек әліппесін ашады. 1975 жылы Арыс станциясына жүк қабылдаушы болып ауысып, 1977 жылы вагондар қозғалысы жылдамдығын реттеуші болып, 1979 жылы дөңес операторы, 1983 жылдан дөңес кезекшісі болып еңбек етіп келеді екен.

Құдайға шүкір, абыройсыз емес. 1994 жылы «Құрметті теміржолшы» белгісімен, 2016 жылы «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 25 жыл» мерекелік медалімен марапатталып, басшылық тарапынан талай рет Алғыс хат алған. Кейіпкеріміз жұбайы Набат екеуі 4 қыз, 2 ұл тәрбиелеп, өсірді. Ұлы Алмас қазіргі таңда Алматы станциясында пойыз құрастырушы болып әулеттің даңқты еңбек жолын жалғауда.

Жансая СЫДЫҚБАЙ, Шымкент  


Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты