ТМҰ Саммиті аясында Қазақстан контейнерлік пойыздарды іске қосуға бастамашы болды

Жүк тасымалы
12.11.2022, 10:50

Жүктерді контейнерлендіру бағдарламасы аясында «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ 7 бағыт бойынша контейнерлік пойыздарды іске қосты.

- Жаңа – Есіл-Мерсин Иран арқылы (Иранның Түркияға экспорты, қашықтық-5 655 км, жеткізу мерзімі-18-20 күн);

- Жаңа-Қарағанды-Бичерово / Паяс Иран арқылы (Иран арқылы Түркияға экспорты, 20-22 күнде 6 733 км);

- Қызылту-Мерсин (ХТКБ экспорты, 25-27 күнде 4 928 км);

- Қостанай-Сырдария (САЗ экспорты, 4-5 күнде 2 324 км);

- Алтынкөл-Апшерон (ХТКБ транзиті, 7 күнде 3 671 км);

- Алтынкөл-Ташкент торабы (транзит, 2 күнде 1 335 км);

- Ташкент түйіні-Достық (транзит, 3-4 күнде 1 874 км).

2009 жылдан бастап Түркі мемлекеттері ұйымының елдері арасындағы контейнерлік тасымалдар 2,4 есеге артып, 415 мың ЖФЭ құрады. Бұл ретте, контейнерлік әлеует 2030 жылға қарай 1 млн. ЖФЭ-ге бағалануда.

ТМҰ-ға қатысушы елдер темір жолының ұзындығы 45 мың км - ден асады. Сарапшылар инфрақұрылым қарқынды дамып келе жатқанын атап өтуде. 2009-2022 жылдар аралығында 8 мың км-ге жуық темір жол салынды және 7,6 мың км-ден астам электрлендірілді. 2030 жылға дейінгі даму жоспарында темір жолдардың ұзындығына 23 мың км-ден астам қосылып, электрлендіру 20 мың км-ден астам аумақты қамтиды.

ТМҰ-ға қатысушы елдер темір жол көлігімен жүктерді тасымалдаудың жыл сайынғы жалпы көлемі 450 млн. тоннадан асады. 2022 жылы ТМҰ елдері арасында жүктерді экспорттық тасымалдау көлемі – шамамен 50 млн. тонна. Қолданыстағы жүк ағынын 2030 жылға қарай 45%-ке (72 млн.тоннаға дейін) ұлғайту жоспарлануда.

Жүк тасымалы
26.11.2022
Биыл Ақтау және Құрық теңіз порты арқылы 1,5 млн тонна жүк тасымалданды
Жаңалықтар
25.11.2022
Теміржолшы Құттыбек Шархатбаевқа әріптестері ескерткіш тақта орнатты
Темір жол тарихы
25.11.2022
Оқушылар теміржолшылар мұражайындағы жәдігерлермен танысты
Қауіпсіздік
25.11.2022
Келер жылы локомотивтерге бейнетіркегіш құрылғысы орнатылады
Жүк тасымалы
25.11.2022
ТХКБ – жүк тасымалдаудың тиімді дәлізі
Инфрақұрылым
25.11.2022
Биыл 943 км жол жөндеуден өтті
Әлеумет
25.11.2022
Кадр саясатына жаңаша көзқарас
Жаңалықтар
25.11.2022
Алматыда ҚТЖ қолдауымен 5G байланыс жүйелерін дамыту бойынша құзыреттілік орталығы ашылды
Мұрағат
25.11.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №92 25 қараша 2022 жыл
Жаңалықтар
24.11.2022
7 мыңнан астам жүк вагоны жөндеуден өтті
Аймақтар
24.11.2022
Ерен еңбек еленді
Әлемде
24.11.2022
Әзербайжан ел бойынша ең үлкен теміржол көпірін салып жатыр
Жүк тасымалы
24.11.2022
Алматы бөлімшесі бойынша құрылыс жүктері мен кендерді тиеу артты
Әлемде
24.11.2022
Жоғарғы орындағы жолаушыларға төменгі орында тамақтануға ресми рұқсат берілді
ҚТЖ келбеті
23.11.2022
Баба ізін басқан шөбере
Әлемде
23.11.2022
Моңғолия 2030 жылға қарай жүк тасымалын 41 млн тоннаға жеткізбек
Жаңалықтар
23.11.2022
«Тальго» пойызына отырған ресейлік блогер сапары жайлы шолу жасады
Жолаушылар тасымалы
23.11.2022
"Бригадир конверті" қызметін 150 мыңнан астам адам пайдаланған
Темір жол тарихы
23.11.2022
95 жыл бұрын Луговой станциясында Түркістан-Сібір магистралінің алғашқы рельсі төселді
ҚТЖ келбеті
22.11.2022
Дөңес кезекшісі