2022 жылы ҚТЖ рекордтық көрсеткіштерге қол жеткізді

Өткен жылы «ҚТЖ» ҰК» АҚ тарихи рекордтық жүк айналымына қол жеткізіп, 252 млрд т-км нетто белгісінен асып түсті. 20 жыл ішінде бұл көрсеткіш екі есеге, 2021 жылғы деңгейге - 5,2% - ке өсті. Бұл логистиканың өзгеруіне, тасымалдау ауқымының ұлғаюына және тау-кен металлургия өнімдері экспортының өсуіне байланысты мүмкін болды, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Сондай-ақ, 2022 жылы ҚР мен ҚХР арасындағы тасымал көлемінің тарихи максимумы орнатылып, 23 млн тоннаны құрады. Бұл көрсеткіш 2021 жылғы деңгейден 14% - ке жоғары. Оның ішінде экспорттық жөнелтілімдер 13% - ке, ел мұқтажы үшін импорт 9% - ке ұлғайды. Бұл жетістік екі ел теміржолшыларының үйлесімді жұмысының нәтижесі болып табылады. Қытайға тасымалдау сұранысының артуына байланысты Аягөз-Бақты үшінші теміржол шекара өткелін салу бойынша техникалық-экономикалық негіздеме әзірленуде.

2022 жылы ҚТЖ желісі арқылы 250 млн тоннадан астам жүк тасымалданды. Тас көмір тиеу 106,6 млн тоннаны құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 600 мың тоннаға артық. Қазақстандықтарға 70 млн. тонна көмір жеткізілді. Күн сайын облыс әкімдіктерімен бірлесіп қатты отын қорына мониторинг жүргізілсе, облыстарда көмір қоры жеткілікті. Тасымалдау процесінің барлық қатысушыларының үйлесімді жұмысының арқасында шағымдар мен  айыптаулар жоқ.

Жыл қорытындысы бойынша астық тасымалдау көлемі 10 млн.тоннаны құраса, бұл 2021 жылғы деңгейге қарағанда 12% - ке жоғары, оның ішінде экспортқа 8 млн. тоннасы, яғни 18% өсіммен жөнелтілді. Ұнтақ өнімдерін тасымалдау 3 млн. тоннаны құрасе, өткен жылғы деңгейге қарағанда 20% -ке өсім байқалды. Астық тасымалдаудағы негізгі проблема сәуір – қыркүйек кезеңіне квотаның қолданылуы болды, бұл жылдың соңғы үш айында рекордтық көлем - астық баламасында 1,5 млн.тоннадан тасымалданған кезде тасымалдардың күрт өсуіне әкелді.

Тасымалдардың жылдам өсіп келе жатқан көлеміне және инфрақұрылымы жүктемесіне қарамастан ҚТЖ тасымалдау жоспарының орындалуын қамтамасыз етті және келесі жылға арналған басымдықтарды белгіледі.

 

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды