2022 жылы ҚТЖ рекордтық көрсеткіштерге қол жеткізді

Өткен жылы «ҚТЖ» ҰК» АҚ тарихи рекордтық жүк айналымына қол жеткізіп, 252 млрд т-км нетто белгісінен асып түсті. 20 жыл ішінде бұл көрсеткіш екі есеге, 2021 жылғы деңгейге - 5,2% - ке өсті. Бұл логистиканың өзгеруіне, тасымалдау ауқымының ұлғаюына және тау-кен металлургия өнімдері экспортының өсуіне байланысты мүмкін болды, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Сондай-ақ, 2022 жылы ҚР мен ҚХР арасындағы тасымал көлемінің тарихи максимумы орнатылып, 23 млн тоннаны құрады. Бұл көрсеткіш 2021 жылғы деңгейден 14% - ке жоғары. Оның ішінде экспорттық жөнелтілімдер 13% - ке, ел мұқтажы үшін импорт 9% - ке ұлғайды. Бұл жетістік екі ел теміржолшыларының үйлесімді жұмысының нәтижесі болып табылады. Қытайға тасымалдау сұранысының артуына байланысты Аягөз-Бақты үшінші теміржол шекара өткелін салу бойынша техникалық-экономикалық негіздеме әзірленуде.

2022 жылы ҚТЖ желісі арқылы 250 млн тоннадан астам жүк тасымалданды. Тас көмір тиеу 106,6 млн тоннаны құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 600 мың тоннаға артық. Қазақстандықтарға 70 млн. тонна көмір жеткізілді. Күн сайын облыс әкімдіктерімен бірлесіп қатты отын қорына мониторинг жүргізілсе, облыстарда көмір қоры жеткілікті. Тасымалдау процесінің барлық қатысушыларының үйлесімді жұмысының арқасында шағымдар мен  айыптаулар жоқ.

Жыл қорытындысы бойынша астық тасымалдау көлемі 10 млн.тоннаны құраса, бұл 2021 жылғы деңгейге қарағанда 12% - ке жоғары, оның ішінде экспортқа 8 млн. тоннасы, яғни 18% өсіммен жөнелтілді. Ұнтақ өнімдерін тасымалдау 3 млн. тоннаны құрасе, өткен жылғы деңгейге қарағанда 20% -ке өсім байқалды. Астық тасымалдаудағы негізгі проблема сәуір – қыркүйек кезеңіне квотаның қолданылуы болды, бұл жылдың соңғы үш айында рекордтық көлем - астық баламасында 1,5 млн.тоннадан тасымалданған кезде тасымалдардың күрт өсуіне әкелді.

Тасымалдардың жылдам өсіп келе жатқан көлеміне және инфрақұрылымы жүктемесіне қарамастан ҚТЖ тасымалдау жоспарының орындалуын қамтамасыз етті және келесі жылға арналған басымдықтарды белгіледі.

 

Жаңалықтар
03.10.2023
Құтқарушыларға қамқорлықпен
Қауіпсіздік
03.10.2023
Тренинг: Қауіпсіздік және еңбекті қорғау
Жаңалықтар
03.10.2023
Қазақстан, Өзбекстан және Қырғызстан теміржолшылары өз бағыттарын айқындады
Жүк тасымалы
03.10.2023
ҚТЖ-да қазан айына астық пен ұнтақ өнімдерін тасымалдаудың негізгі жоспары келісілді
Жаңалықтар
03.10.2023
Қыркүйек айында ҚТЖ желісіндегі орташа тәуліктік тиеу көлемі 6,7%-ке өсті
Жаңалықтар
03.10.2023
Қазақстан мен Болгария көлік-логистика саласындағы ынтымақтастықты дамытуға ниетті
Аймақтар
03.10.2023
Әнші Қуандық Рахым теміржолшының ұлына ат мінгізді
Әлеумет
03.10.2023
Қарттар күніне орай ардегерлерге азық-түлік себеті таратылды
Станция тынысы
03.10.2023
Шиелі станциясы – өндірістік бекет
Сұхбат
03.10.2023
Орман – ортақ байлығымыз
Аймақтар
03.10.2023
Күзгі комиссия: жаз бойы атқарылған жұмыстардың сапасы басты назарда
Жаңалықтар
03.10.2023
ҚТЖ мемлекеттік тіл саясатын қалай іске асырып жатыр?
Жүк тасымалы
03.10.2023
Көмір тасымалы: Вагондар тапшылығы жоқ
Жаңалықтар / Мұрағат
03.10.2023
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №82 3 қазан 2023 жыл
Әлемде
02.10.2023
Қытай алғашқы транстеңіз жоғары жылдамдықты темір жол желісін іске қосты
Жаңалықтар
02.10.2023
Қытай — Қырғызстан — Өзбекстан темір жолын салу жобасы кейінге қалдырылды
Спорт
02.10.2023
Локомотившілер Кубокты жеңіп алды
Әлеумет
02.10.2023
Қарттар үйіндегі теміржолшы
Жаңалықтар
02.10.2023
Роза Рымбаева: Жолсерік болу арманым еді
Жаңалықтар
02.10.2023
Семейлік теміржолшылар қарттарға алғыс айтты