ҚТЖ көмір тасымалдауға басымдық береді

2023-2024 жж. жылыту маусымына дайындық кезеңінде мамыр айынан бастап Қазақстан бойынша темір жол көлігімен 21 млн тонна тас көмір тасымалданды, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Оның 18,7 млн тоннасы еліміздің жылу электр орталықтарына жеткізілсе, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 300 мың тоннаға артық. Тұрғындар үшін 2,3 млн тонна қатты отын жеткізілді, бұл жылыту маусымының басында қалыптасқан өңірлердің қажеттілік жоспарына сәйкес келеді. Бұл туралы ОКҚ алаңында жылыту маусымына дайындық және коммуналдық-тұрмыстық сектор мен тұрғындарды көмірмен қамтамасыз етуге арналған брифинг барысында «ҚТЖ - Жүк тасымалы» ЖШС Бас директорының орынбасары Нұржан Келбұғанов айтып берді.

«ҚТЖ-да көмірді үздіксіз және біркелкі тасымалдауды қамтамасыз етудің Жол картасы іске асырылуда. Қатты отынды тасымалдауды үйлестіру жөніндегі жедел штаб белсенді жұмыс істейді, ол жүк жөнелтушілердің өтінімдерін қамтамасыз етуді, вагондар айналымының орындалуын бақылайды, ЖЭО қоймаларындағы қатты отын қорының қалдықтарына мониторинг жүргізеді», - деп атап өтті Н. Келбуғанов.

ЖЭО-дағы көмірдің жиынтық қоры 4,3 млн тоннадан астамды құрайды. Барлық дерлік энергия көздерінде отын қоры бекітілген нормадан жоғары, кейбіреулерінде 1,5-2 есе жоғары. Алайда қоймаларда көмір қоры нормативтік деңгейден төмен бірнеше ЖЭО бар. Бұл Көкшетау Жылу, Петропавл ЖЭО, Риддер ЖЭО, Кентау Энерго. Жағдай кәсіпорындардың көмір разрездері алдындағы қарызынан туындады. Көмірдің біркелкі жиналмауы жылыту маусымының ең жоғары кезеңдерінде тасымалдардың қоюлануына және қауіпті жағдайлардың туындауына әкелуі мүмкін.

Күзгі-қысқы кезеңде көмір тасымалдауға «Қазтеміртранс» АҚ-ның 22 мыңға жуық жартылай вагондарын тарту жоспарлануда, бұл өткен жылыту маусымына қарағанда 2 мың вагонға артық. Биыл 47 заманауи жүк локомотиві сатып алынды, жыл соңына дейін 97 локомотив жеткізіледі деп күтілуде, бұл соңғы жылдары ҚТЖ үшін тартқыш жылжымалы құрамды ауқымды сатып алу болып табылады және теміржол көлігінің тұрақты жұмыс істеуіне елеулі үлес қосады. Тәулік сайын 700-ге жуық жүк локомотиві пайдалануда, бұл нормативтік қажеттілікке сәйкес келеді.

 

Жаңалықтар
04.06.2025
Теміржолшылар мемлекеттік тілді қаншалықты біледі?
Жүк тасымалы
04.06.2025
Nurminen Logistics Қазақстанға автокөлік бөлшектерін Транскаспий бағытымен тұрақты түрде жеткізуді бастады
Инфрақұрылым
03.06.2025
Алматы айналма темір жол торабы жүктемені 40% түсіреді
Жүк тасымалы
03.06.2025
Сианнан Алматыға: Zhetysu жаңа контейнерлік терминалы алғашқы контейнерлік пойызды қабылдайды
Жолаушылар тасымалы
03.06.2025
Елорда вокзалында бес миллионыншы жолаушыны салтанатты түрде қарсы алды
Аймақтар
03.06.2025
Қазақ-қырғыз теміржолшылары Түрксіб түйіскен тұстағы түйткілдерді талқылады
Аймақтар
03.06.2025
Көктемгі сын нені көрсетті?
Қауіпсіздік
03.06.2025
Дала өртіне даярлық жоғары
Аймақтар
03.06.2025
Жаңа депо іске қосылды
Әлеумет
03.06.2025
Әрқашан күн сөнбесін...
Аймақтар
03.06.2025
Балаларға базарлық
Жаңалықтар / Мұрағат
03.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №42 03 маусым 2025 жыл
Жаңалықтар
02.06.2025
Сианнан ТХКБ бойынша 100 мыңыншы контейнер жөнелтілді
Жаңалықтар
02.06.2025
Мас жолаушы әйел Көкшетауға барар жолда пойыздан түсірілді
Қауіпсіздік
02.06.2025
Жануарлар жүздеген шұғыл тежеуге себепкер болуда
Әлеумет
02.06.2025
Қызылордада ерекше мерекелік шара өтті
Спорт
02.06.2025
Теміржолшылар әлемдік сайыста жүлделі болды
Әлеумет
02.06.2025
«Мыңбала» мереке құшағында
Әлеумет
02.06.2025
Қуантсаң, қуант баланы...
Жаңалықтар
02.06.2025
Марат Қарабаев Аустрияның Федералдық темір жолдары басқарма төрағасы Андреас Маттэмен кездесті