ҚТЖ көмір тасымалдауға басымдық береді

2023-2024 жж. жылыту маусымына дайындық кезеңінде мамыр айынан бастап Қазақстан бойынша темір жол көлігімен 21 млн тонна тас көмір тасымалданды, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Оның 18,7 млн тоннасы еліміздің жылу электр орталықтарына жеткізілсе, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 300 мың тоннаға артық. Тұрғындар үшін 2,3 млн тонна қатты отын жеткізілді, бұл жылыту маусымының басында қалыптасқан өңірлердің қажеттілік жоспарына сәйкес келеді. Бұл туралы ОКҚ алаңында жылыту маусымына дайындық және коммуналдық-тұрмыстық сектор мен тұрғындарды көмірмен қамтамасыз етуге арналған брифинг барысында «ҚТЖ - Жүк тасымалы» ЖШС Бас директорының орынбасары Нұржан Келбұғанов айтып берді.

«ҚТЖ-да көмірді үздіксіз және біркелкі тасымалдауды қамтамасыз етудің Жол картасы іске асырылуда. Қатты отынды тасымалдауды үйлестіру жөніндегі жедел штаб белсенді жұмыс істейді, ол жүк жөнелтушілердің өтінімдерін қамтамасыз етуді, вагондар айналымының орындалуын бақылайды, ЖЭО қоймаларындағы қатты отын қорының қалдықтарына мониторинг жүргізеді», - деп атап өтті Н. Келбуғанов.

ЖЭО-дағы көмірдің жиынтық қоры 4,3 млн тоннадан астамды құрайды. Барлық дерлік энергия көздерінде отын қоры бекітілген нормадан жоғары, кейбіреулерінде 1,5-2 есе жоғары. Алайда қоймаларда көмір қоры нормативтік деңгейден төмен бірнеше ЖЭО бар. Бұл Көкшетау Жылу, Петропавл ЖЭО, Риддер ЖЭО, Кентау Энерго. Жағдай кәсіпорындардың көмір разрездері алдындағы қарызынан туындады. Көмірдің біркелкі жиналмауы жылыту маусымының ең жоғары кезеңдерінде тасымалдардың қоюлануына және қауіпті жағдайлардың туындауына әкелуі мүмкін.

Күзгі-қысқы кезеңде көмір тасымалдауға «Қазтеміртранс» АҚ-ның 22 мыңға жуық жартылай вагондарын тарту жоспарлануда, бұл өткен жылыту маусымына қарағанда 2 мың вагонға артық. Биыл 47 заманауи жүк локомотиві сатып алынды, жыл соңына дейін 97 локомотив жеткізіледі деп күтілуде, бұл соңғы жылдары ҚТЖ үшін тартқыш жылжымалы құрамды ауқымды сатып алу болып табылады және теміржол көлігінің тұрақты жұмыс істеуіне елеулі үлес қосады. Тәулік сайын 700-ге жуық жүк локомотиві пайдалануда, бұл нормативтік қажеттілікке сәйкес келеді.

 

Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл