Контейнерлік пойыздардың артықшылығы көп – Alstom компаниясы

Жүк тасымалы
09.10.2024, 18:42
Суретті түсірген Александр Жабчук
Әділет Мұсахаев

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің тілшісі

Контейнерлік вагон жеңіл, сол себепті оған күші аз локомотивтер керек. Бұл жүк тасымалының бағасын төмендетуге әсер етеді. Бұл туралы Alstom компаниясының Батыс және Орталық Азия бойынша басқарушы директоры Жером Бойе TransLogistica Kazakhstan-2024 көрмесі аясында өткен конференцияда айтты.

Жером Бойенің айтуынша, контейнерлік пойыздардың артықшылығы көп. Олар  біріншіден жеңіл, сол себепті жол бойындағы пойыздардың ара қашықтығы қысқарады.  

«Мәселен, мұндай пойызбен жүкті аз тасуымыз мүмкін, бірақ пойыздар жиі қатынайтын болады. Контейнерлік вагон жеңіл және оған артылатын жүк те жеңіл болатын болса оған ықшамдалған күші аз локомотивтер керек. Мұның барлығы тасымал тарифін төмендетуге әсер етеді, яғни ондай жағдайда төленетін құн да төмен болу керек. Alstom компаниясында мұндай тәжірибе бұған дейін болған. Біз 6 ості локомотивтерді құрастырғанбыз. Қазақстандағы біздің өндіріс орнымызда мұндай локомотивтерді өндіруге барлық мүмкіндігіміз бар. Күші аз пойыздардың тасымал құны да төмен болады. Қажеттілік болса біз оны жасауға әзірміз», - деді Alstom өкілі.  

Ол сондай-ақ жергілікті мамандарды үйрету бойынша оқу орындарының студенттерімен бірлесіп жұмыс атқарып жатқандарын айтты.

«Бізде бірнеше оқу орнымен келісім жасалған. Қазір бізде дыбыстық белгі беру құрылғыларын орнату бойынша оқу орынның студенттерімен жұмыс жүріп жатыр. Одан бөлек зауыттың өзінде жергілікті мамандармен тәжірибе алмасып, оқу-жаттығу жұмыстарын ұйымдастырамыз. Бұл мамандар тек Қазақстанда ғана емес, Alstom компаниясының өзге елдердегі өндіріс орнында жұмыс істей алады. Сол себепті біз ерлер мен қатар әйел жұмысшыларды да оқытып, біліктіліктерін арттырудамыз», - деді Жером Бойе.  

Айта кетсек, бүгін Астанада көлік саласына арналған TransLogistica Kazakhstan-2024 көрмесі өз жұмысын бастады. Көрме аясында бүгін «Қазақстанда теміржол көлігі мен инфрақұрылымды дамыту» және «BreakBulkKazakhstan ірі және ауыр жүктерді тасымалдау» тақырыптарында конференциясы өтті.

Қазанның 11-не дейін жалғасатын көрмеге 18 елден 180 компания қытсуда.  

 

Жаңалықтар
22.02.2025
Шэньси провинциясы транзиттік тасымалды дамытуға 2,5 млрд юань инвестиция салады
Жаңалықтар
22.02.2025
2025 жылы 3 жаңа қазақ-қытай терминалы іске қосылады
Инфрақұрылым
21.02.2025
Биыл Павлодар өңірінде 200 шақырымнан астам темір жол жаңғыртылады
Жаңалықтар
21.02.2025
Huawei темір жолға LTE-R орналастыруды бастайды
Жаңалықтар
21.02.2025
"KTZ Express" АҚ Жоғарғы сотқа жүгінеді
Қауіпсіздік
21.02.2025
Қатер аяқ астында...
Инфрақұрылым
21.02.2025
Инфрақұрылымдық жобаларды дамыту міндеттелді
ҚТЖ келбеті
21.02.2025
Ақтөбелік жас инженер ескерту құрылғысын ойлап тапты
Әлеумет
21.02.2025
Компанияда 10 жылдан астам қызмет еткендер біржолғы ақшалай сыйақы алады
Инфрақұрылым
21.02.2025
Биыл 226 жаңа вагон сатып алынады
Жүк тасымалы
21.02.2025
ҚХР мен Қазақстан арасындағы тасымал қаңтар айында 18% өсті
Жаңалықтар / Мұрағат
21.02.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №13 21 ақпан 2025 жыл
Инфрақұрылым
20.02.2025
Үкіметте теміржол саласындағы бастамалар талқыланды
Жаңалықтар
20.02.2025
ҚТЖ басшылығы өңірлерде су тасқынына қарсы іс-шараларға инспекция жүргізуде
Жаңалықтар
20.02.2025
ҚТЖ қалпына келтіру пойыздарының техникасын жаңартып жатыр
Жаңалықтар
20.02.2025
Салауатты сөз – тіл абыройы
Спорт
20.02.2025
Семейлік теміржолшылар шаңғымен жарысты
Жолаушылар тасымалы
20.02.2025
«Jibek Joly» танымал турға айналды
Станция тынысы
19.02.2025
Сексеуілде сұрыптау жұмысы артты
Инфрақұрылым
19.02.2025
Шағыр станциясындағы өткел жөндеуден өтті