Контейнерлік пойыздардың артықшылығы көп – Alstom компаниясы

Жүк тасымалы
09.10.2024, 18:42
Суретті түсірген Александр Жабчук
Әділет Мұсахаев

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің тілшісі

Контейнерлік вагон жеңіл, сол себепті оған күші аз локомотивтер керек. Бұл жүк тасымалының бағасын төмендетуге әсер етеді. Бұл туралы Alstom компаниясының Батыс және Орталық Азия бойынша басқарушы директоры Жером Бойе TransLogistica Kazakhstan-2024 көрмесі аясында өткен конференцияда айтты.

Жером Бойенің айтуынша, контейнерлік пойыздардың артықшылығы көп. Олар  біріншіден жеңіл, сол себепті жол бойындағы пойыздардың ара қашықтығы қысқарады.  

«Мәселен, мұндай пойызбен жүкті аз тасуымыз мүмкін, бірақ пойыздар жиі қатынайтын болады. Контейнерлік вагон жеңіл және оған артылатын жүк те жеңіл болатын болса оған ықшамдалған күші аз локомотивтер керек. Мұның барлығы тасымал тарифін төмендетуге әсер етеді, яғни ондай жағдайда төленетін құн да төмен болу керек. Alstom компаниясында мұндай тәжірибе бұған дейін болған. Біз 6 ості локомотивтерді құрастырғанбыз. Қазақстандағы біздің өндіріс орнымызда мұндай локомотивтерді өндіруге барлық мүмкіндігіміз бар. Күші аз пойыздардың тасымал құны да төмен болады. Қажеттілік болса біз оны жасауға әзірміз», - деді Alstom өкілі.  

Ол сондай-ақ жергілікті мамандарды үйрету бойынша оқу орындарының студенттерімен бірлесіп жұмыс атқарып жатқандарын айтты.

«Бізде бірнеше оқу орнымен келісім жасалған. Қазір бізде дыбыстық белгі беру құрылғыларын орнату бойынша оқу орынның студенттерімен жұмыс жүріп жатыр. Одан бөлек зауыттың өзінде жергілікті мамандармен тәжірибе алмасып, оқу-жаттығу жұмыстарын ұйымдастырамыз. Бұл мамандар тек Қазақстанда ғана емес, Alstom компаниясының өзге елдердегі өндіріс орнында жұмыс істей алады. Сол себепті біз ерлер мен қатар әйел жұмысшыларды да оқытып, біліктіліктерін арттырудамыз», - деді Жером Бойе.  

Айта кетсек, бүгін Астанада көлік саласына арналған TransLogistica Kazakhstan-2024 көрмесі өз жұмысын бастады. Көрме аясында бүгін «Қазақстанда теміржол көлігі мен инфрақұрылымды дамыту» және «BreakBulkKazakhstan ірі және ауыр жүктерді тасымалдау» тақырыптарында конференциясы өтті.

Қазанның 11-не дейін жалғасатын көрмеге 18 елден 180 компания қытсуда.  

 

Жаңалықтар
12.12.2025
Дарбаза – Мақтаарал теміржол желісі Сарыағаш станциясы жүктемесін 40% төмендетеді
Әлемде
12.12.2025
Қытайлар Африкадағы ең ұзын теміржол көпіріне рельс төсеуді аяқтады
Аймақтар
12.12.2025
Қызылжар станциясындағы локомотив бригадаларының демалыс үйіне күрделі жөндеу аяқталды
Жаңалықтар
12.12.2025
Үздік инноваторлар анықталды
Аймақтар
12.12.2025
Темір жол ревизорларының жұмысы: биыл ауыр апаттар тіркелмеді
Жаңалықтар
12.12.2025
ҚТТ: Стратегиялық басым бағыттар
Жаңалықтар / Мұрағат
12.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №103 12 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
11.12.2025
Ауа райы нашарлаған кезде ҚТЖ пойыздардың қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз ету үшін қосымша шаралар енгізеді
ҚТЖ келбеті
11.12.2025
Машинистен профессорға дейін: Ибрай Бисалиевтің еңбек белестері
Аймақтар
11.12.2025
Күзет қырандарына құрмет
Аймақтар
11.12.2025
«TemirSkills – 2025» кәсіби шеберлікті шыңдайды
Жолаушылар тасымалы
10.12.2025
Жаңа жыл қарсаңында қала маңы пойыздары қосымша 3 мыңнан астам жолаушыны тасымалдайды
Жаңалықтар
10.12.2025
ҚТЖ-да Alstom-ның қатысуымен жыл сайынғы техникалық семинар өтті
Сұхбат
10.12.2025
Мүмкіндігі мол мұнайлы аймақ
Жаңалықтар
10.12.2025
ҚТЖ-да XIV республикалық жастар форумы басталды
Әлемде
10.12.2025
Қытай ЖТС бойынша жүкті экспресс-жеткізудің жаңа сервисін іске қосты
Инфрақұрылым
09.12.2025
Президент тапсырмасы бойынша ҚТЖ 4 мың шақырымнан астам темір жолды жөндеді
Жүк тасымалы
09.12.2025
2025 жылдың 10 айында теміржол көлігімен 380 млн тоннадан астам жүк тасымалданды — Көлік министрлігі
Жүк тасымалы
09.12.2025
Қытайға теміржол экспорты 11%-ға өсті
Сұхбат
09.12.2025
Астық экспорты және вагон кептелісі: негізгі себептер мен шешімдер