Қытайдан Орталық Азия елдеріне контейнерлік тасымал 104%-ға өсті

Жүк тасымалы
12.05.2025, 18:14
Қазақстан теміржолшысы

2025 жылдың қаңтар–сәуір айлары аралығында Қытайдан Орталық Азия елдеріне контейнерлік тасымалдар өткен жылдың осы кезеңімен салыстырғанда 104%-ға артып, 144 пойызға жетті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Бұл өсім Қытай мен Орталық Азия мемлекеттері арасындағы сауда байланыстарының белсенді дамуына, сондай-ақ логистикалық инфрақұрылымның жақсаруына байланысты болып отыр.

Атап айтқанда, «ҚТЖ – Жүк тасымалы» АҚ, «Узбекистон темир йуллари» және «Тәжік темір жолдары» өкілдері арасындағы келіссөздер барысында 2024 жылы Қазақстан мен Өзбекстан арасындағы теміржол жүк тасымалының көлемі 11,5 миллион тоннаны құрағаны айтылды.

2025 жылдың қаңтар–сәуір айларында «Сарыағаш (Өзбекстан) – Оазис (Тәжікстан)» мемлекеттік шекаралық түйісу пункті арқылы тәулігіне орта есеппен 26 пойыз өткен, бұл осы бағыттың жоғары өткізу қабілетін көрсетеді.

Контейнерлік тасымалдар — стратегиялық басымдық

«Қытай – Орталық Азия» бағыты бойынша контейнерлік тасымалдардың артуы барлық қатысушылар үшін стратегиялық басымдыққа айналды. Контейнерлеу жүктің жылдамырақ, қауіпсіз әрі үнемді жеткізілуін қамтамасыз етеді, бұл өсіп келе жатқан тауар айналымы жағдайында ерекше маңызды.

Қытайдың Шэньси провинциясының билігі «Қытай – Еуропа» бағыты бойынша контейнерлік теміржол тасымалдарын дамытуға 2,5 миллиард юань (344,8 миллион АҚШ доллары) инвестиция салуды жоспарлап отыр. Бұл да Орталық Азия арқылы транзиттік тасымал көлемінің артуына ықпал етеді.

Инфрақұрылымды дамыту және процестерді цифрландыру

Контейнерлік тасымалдардың одан әрі өсуін қамтамасыз ету үшін тараптар инфрақұрылымды жаңғырту мен цифрлық технологияларды енгізуді жалғастыруға келісті. Бұл — жаңа логистикалық орталықтар салу, жылжымалы құрамды жаңарту және жүк рәсімдеудің электрондық жүйелерін енгізуді қамтиды.

Мұндай шаралар тасымал операцияларының тиімділігін арттыруға, жеткізу уақытын қысқартуға және шығындарды азайтуға мүмкіндік береді. Бұл өз кезегінде Қытай мен Еуропа арасындағы маңызды логистикалық хаб ретінде өңірдің рөлін нығайтады.

 

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды