Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде

"Қазақстан темір жолы" ҰК" АҚ ірі инфрақұрылымдық жобаларын іске асыру елеулі әлеуметтік-экономикалық тиімділікті қалыптастырады. Жаңа теміржол желілерінің құрылысына Қазақстанның әртүрлі өңірлерінде 12,8 мыңнан астам адам тікелей тартылған, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Бүгінгі таңда Достық – Мойынты учаскесінде екінші жолдардың құрылысы аяқталуда. Алматы айналасында айналма темір жол, Дарбаза – Мақтаарал және Бақты – Аягөз желілерін салу жұмыстары жалғасуда. Мойынты – Қызылжар жаңа желісін салу және Алтынкөл – Жетіген учаскесін жаңғырту бойынша жобаларды іске асыру басталды.

Құрылыс процесі теміржол төсемдерін төсеуден бастап көпірлер, энергетика, байланыс және автоматика объектілерін салуға дейінгі жұмыстардың кең спектрін қамтиды.  

Түрлі бағыттағы мамандар — инженерлер, жобалаушылар, геодезистер, көпір салушылар, жол салушылар, энергетиктер, байланысшылар, арнайы техника жүргізушілері және т.б. жұмылдырылған. Бұл жергілікті тұрғындардың барынша жұмыспен қамтылуын қамтамасыз етеді.

Сонымен қатар, іргелес елді мекендерде – тұрғын үй, тамақтану, көліктік қызмет көрсету саласында шағын және орта бизнес қызметтеріне сұраныс артып келеді, бұл қосымша жұмыс орындарын ашады және өңірлер экономикасының дамуын ынталандырады.

Ауқымды құрылыс отандық компанияларға жаңа серпін берді: өндірістік және техникалық қуаттар күшейтілді, кадрлардың біліктілік деңгейі артты, құнды практикалық тәжірибе жинақталды. Бүгінгі таңда теміржол саласының құрылыс ұжымдары жоғары құзыретке ие және кез-келген күрделі жобаларды жүзеге асыра алады.

Құрылыс аяқталғаннан кейін теміржолдың жаңа учаскелерін пайдалану және техникалық қызмет көрсету саласында тұрақты жұмыс орындарын қалыптастыру күтілуде.

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет