Күрделі жөндеу: 97 пайыз орындалған

Инфрақұрылым
15.10.2019, 09:43

Үстіміздегі жылы 401,286 км жолға күрделі жөндеу жүргізу жоспарланған болатын, ал тоғыз ай ішінде соның 383,3 шақырымы жөнделген.

Жол және құрылыс департаменті мәліметіне сүйенсек, аталған жөндеу жұмыстары барысында балластарды тазарта және толықтыра отырып, шпалдарды алмастыру жұмыстарына SMD-80 және рельстерді түйіспесіз рельстер иініне алмастыруға RM-80, ХДВ, ЭЛБ, ВПО3000, Duomatic, DGS, PBR машиналар кешені, сондай-ақ, рельстерді, шпалдарды, балластарды тұтастай алмастыруға УК25/9-18 краны пайдаланылған. Пойыздар жүрісінің бірқалыпты болуын қамтамасыз ету үшін ПРСМ рельс дәнекерлеу машинасын қолдана отырып, учаске блогына дейін түйіспесіз рельс иіндеріне дәнекерлеу жұмыстары жүргізіледі.

Күрделі жөндеу темір-бетонды шпалдар мен оське түсетін жүктеме 25 тоннадан кем болмайтын және де 200 км/сағатқа дейін қозғалыс жылдамдығын құрайтын берік клеммалары бар рельс бекітпелерін пайдалану арқылы жүргізілген.

Бүгінде жөндеу жұмыстарының арқасында 338 км жолдың ағаш шпалы темір-бетонды негізге көшірілсе, 41 км жолда асбестік балластың орнын шағылтас басқан. Сонымен қатар 72 км жолда Р 50 типті рельстер қуаттырақ Р65 түріне алмастырылып, 357 шақырымда бунақ жолдар түйіспесіз сипатқа ие болған.

Жол шаруашылығы мамандары, күрделі жөндеу солтүстік аймақ бойынша Есіл – Тобыл теліміндегі 21,17 км жолда, Павлодар – Ерейментау телімі бойынша 54,7 шақырымда, орталық аймақ бойынша Қызылжар – Жезқазған телімінде 70,85 шақырымда, шығыс өңірі бойынша Жаңа-Семей – Спутник және Достық – Саяқ телімдерінде 27,33 және 101,49 шақырымда жүргізілуде. Ал батыс аймақ бойынша Қазалы – Сексеуіл телімінде 28,29 шақырымда, Шалқар – Ақтөбе 24,72 шақырымда, сосын Мақат – Өзен аралығындағы 72,73 шақырымда жолдар күрделі жөндеуден өтіп, жаңа келбетке ие болған. Енді жыл соңына дейін 18 км шамасындағы жол көлемі күрделі жөндеу көрмек. Жұмыстар кестеге сай жүргізіліп жатыр екен. 

Жаңалықтар
19.04.2024
“БКЛК” АҚ серіктестігі: ынтымақтастықты нығайту, теміржол логистикасын дамыту
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстау вокзалы үлкеюі мүмкін
Жаңалықтар
19.04.2024
ҚТЖ өкілдері ТЖЫҰ басқарушы органының отырысына қатысты
Жаңалықтар
19.04.2024
Қазақстан мен Түркия аралас жүк тасымалын дамыту жөніндегі бірлескен комитет құрады
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстаулық өрт сөндіру пойызы дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
19.04.2024
Су тасқынынан зардап шеккен теміржолшылар отбасы назардан тыс қалмайды
Жаңалықтар
19.04.2024
Теміржолшылар мемлекеттік тілден тест тапсыруда
ҚТЖ келбеті
19.04.2024
Мемлекеттік тілге деген сұраныс артып келеді – тренер
Инфрақұрылым
19.04.2024
Қызылордада бағыттамалы бұрма ауыстырылды
Жүк тасымалы
19.04.2024
Елімізде тасымалды контейнерлендіру бағдарламасы әзірленіп жатыр
Аймақтар
19.04.2024
Атырау облысында су тасқынымен күрес жалғасып жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
19.04.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №34 19 сәуір 2024 жыл
Цифрландыру
18.04.2024
Көлік министрлігі мен ҚТЖ цифрлық теміржол платформасын құрмақ
Жаңалықтар
18.04.2024
ҚТЖ Алматы-Атырау бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
17.04.2024
"Самұрық-Қазына" тобы су тасқынына қарсы күреске 15 млрд теңге бөледі
Әлемде
17.04.2024
Alstom Венгриядағы зауытын модернизацияламақ
Инфрақұрылым
17.04.2024
Теміржолда жоспарлы тексеру жүріп жатыр
Әлемде
17.04.2024
Локомотивтер эволюциясы: паровоз алыптарынан қазіргі жүрдек пойыздарға дейін
Жүк тасымалы
17.04.2024
Теміржол көлігімен жүк тасымалдау көлемі 70,7 млн тоннаны құрады
Жүк тасымалы
17.04.2024
ҚХР-ға теміржол арқылы жүк экспорты өсті