Оңтүстіктегі ахуал сақтық шаларарына баса мән беруді талап етеді

Жаңалықтар
03.06.2022, 13:26
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Еліміздің оңтүстігі – халықтың тығыз орналасқан және малды көп ұстайтын аймақ. Теміржолға жақын орналасқан ауыл халқының негізгі күнкөрісі де осы қорадағы ірілі-ұсақты төрт түлігі.

Оңтүстіктің ауа-райы жаз кезінде өте ыстық болған соң, көк тез қурап сарғаяды. Сол кезде қараусыз жүрген мал теміржол маңына қарай ойыса бастайды. Көктемнен бері малдың аузы тимеген теміржол қоршауының ішіндегі жап-жасыл шөп төрт түлікті «мен мұндалап» шақырып тұратын болса керек.

Түркістан облысының бес ауданы арқылы өтетін теміржолдың күтімін жасауға жауапты Арыс жол дистанциясының мамандары, тұрғындардың және теміржолшылардың ары-бері өтуіне арналған өткелдер адамдардың салғырттығынан көбінде ашық қалатынын, сол тұстан қараусыз мал теміржол қоршауының ішіне еніп кететінін айтып отыр. Ал жолшылар машинистерден, станция кезекшілері немесе жол диспетчерінен жол бойында мал жүргені туралы хабарды алған бойда сол жерге асығады екен. «Теміржолшылар адамдардан арлы-берлі өтуге арналған өтпелерді жауып жүруді және мал иелерінен малды қараусыз, бағусыз қалдырмауды сұрап, түсіндіру жұмыстарын тұрақты жүргізіп келеді. Соған қарамастан, нәтиже шамалы. Жыл басталған бес ай ішінде мал басу оқиғасы 9 рет тіркеліп және бұл көрсеткіш өткен жылмен салыстырғанда бірнеше оқиғаға артқан. Ең сорақысы, адамдардың пойыз астына түсіп қалу оқиғаларының да жиілеуі алаңдатып отыр. «Сақтықта қорлық жоқ» деген, теміржолдан ары-беру өтуге тек белгіленген жерлерден ғана өтіп, қауіпсіздік ережесін сақтап жүрсе, қайғылы жағдайлар орын алмас еді ғой» дейді Арыс жол дистанциясы өндірістік-техникалық бөлімінің бастығы Бақытжан Сарыпбеков.

Бөгде адамдардың теміржол бойында жүруі салдарынан биылғы жылы 2 рет жедел тежеу орын алса, соңғы бес жылда адам басу оқиғасы 8 рет тіркелген...

Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті