Оңтүстіктегі ахуал сақтық шаларарына баса мән беруді талап етеді

Жаңалықтар
03.06.2022, 13:26
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Еліміздің оңтүстігі – халықтың тығыз орналасқан және малды көп ұстайтын аймақ. Теміржолға жақын орналасқан ауыл халқының негізгі күнкөрісі де осы қорадағы ірілі-ұсақты төрт түлігі.

Оңтүстіктің ауа-райы жаз кезінде өте ыстық болған соң, көк тез қурап сарғаяды. Сол кезде қараусыз жүрген мал теміржол маңына қарай ойыса бастайды. Көктемнен бері малдың аузы тимеген теміржол қоршауының ішіндегі жап-жасыл шөп төрт түлікті «мен мұндалап» шақырып тұратын болса керек.

Түркістан облысының бес ауданы арқылы өтетін теміржолдың күтімін жасауға жауапты Арыс жол дистанциясының мамандары, тұрғындардың және теміржолшылардың ары-бері өтуіне арналған өткелдер адамдардың салғырттығынан көбінде ашық қалатынын, сол тұстан қараусыз мал теміржол қоршауының ішіне еніп кететінін айтып отыр. Ал жолшылар машинистерден, станция кезекшілері немесе жол диспетчерінен жол бойында мал жүргені туралы хабарды алған бойда сол жерге асығады екен. «Теміржолшылар адамдардан арлы-берлі өтуге арналған өтпелерді жауып жүруді және мал иелерінен малды қараусыз, бағусыз қалдырмауды сұрап, түсіндіру жұмыстарын тұрақты жүргізіп келеді. Соған қарамастан, нәтиже шамалы. Жыл басталған бес ай ішінде мал басу оқиғасы 9 рет тіркеліп және бұл көрсеткіш өткен жылмен салыстырғанда бірнеше оқиғаға артқан. Ең сорақысы, адамдардың пойыз астына түсіп қалу оқиғаларының да жиілеуі алаңдатып отыр. «Сақтықта қорлық жоқ» деген, теміржолдан ары-беру өтуге тек белгіленген жерлерден ғана өтіп, қауіпсіздік ережесін сақтап жүрсе, қайғылы жағдайлар орын алмас еді ғой» дейді Арыс жол дистанциясы өндірістік-техникалық бөлімінің бастығы Бақытжан Сарыпбеков.

Бөгде адамдардың теміржол бойында жүруі салдарынан биылғы жылы 2 рет жедел тежеу орын алса, соңғы бес жылда адам басу оқиғасы 8 рет тіркелген...

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды