Қазақстан еуропалық стандарт бойынша вагондар шығару үшін швейцариялық компанияны тартпақ

Жаңалықтар
05.07.2022, 10:16
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі елімізде еуропалық стандарттар бойынша жеңіл вагондар шығаруды ұйымдастыру үшін швейцариялық Stadler Rail компаниясын тарту мәселесін қарастыруда. Бұл туралы Орталық коммуникациялар қызметі алаңында Көлік комитеті төрағасының міндетін атқарушы Қасым Тілепов айтты, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Көлік комитеті төрағасының міндетін атқарушы Қасым Тілепов теміржол көлігі арқылы жолаушылар тасымалын ұйымдастыру мәселесіне қатысты ахуалды былай деп сипаттады:

– Бүгінде Қазақстан аумағында 130-дан астам жолаушылар пойызы қызмет көрсетеді. Жылжымалы құрам паркінде 2 мың 600 жолаушы вагоны бар. Вагондардың орташа тозу деңгейі 46 пайызды құрайды. Соңғы 10 жылда 1 мың 100 жаңа вагон, оның ішінде 600-ге жуық «Тұлпар-Тальго» вагоны сатып алынды. Биылғы жылы тағы 73 вагон сатып алынбақ, – деді ведомство өкілі.

Ол сондай-ақ, 900-ден астам вагонның пайдалану мерзімі 30 жылдан асып кеткенін және мұндай тозығы жеткен вагондар сұраныстың өсуі кезінде, әсіресе, жаз айларында пойыздарға тіркелетінін атап өтті. Бұл түйткілді мәселенің түйінін тарқату үшін министрлік еуропалық технология бойынша отандық жолаушылар вагоны өндірісін ұйымдастыруға мүдделілік танытып отырғаны белгілі болды.

«Бизнесті, атап айтқанда, жолаушылар паркін жаңарту бойынша тасымалдаушыларды қолдау және ынталандыру мақсатында жолаушылар тасымалын субсидиялау, жолаушылар вагондарын сатып алу кезінде сыйақы мөлшерлемелерін беру бойынша шаралар қабылдануда. Сондай-ақ, елордада еуропалық стандарттар бойынша жолаушылар вагондарын өндіруді ұйымдастыру үшін швейцариялық «Штадлер» компаниясын тарту мәселесі пысықталуда. Осы компаниямен бірлесіп 537 жаңа вагон шығару көзделіп отыр», – деді Қасым Тілепов. 

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды