«Тәуелсіздікке – 25 жыл» көпірі бой көтеруде
Жаңалықтар
30.09.2016, 10:11
![](https://rail-news.kz/uploads/posts/old/railnews5bc485e6bb6465.85778297.jpg)
Кеше Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаев Павлодар өңіріне барған іссапарында Ертіс өзені үстіне салынып жатқан көпір құрылысымен танысты. Бүгінде аталған нысанның құрылыс жұмыстары 95 пайызға аяқталған. Кереку жұртшылығы мен құрылысшылар Орталық Азиядағы ең ірі көпірге Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 25 жылдығына орай, осы құрметті атауды таңуды ұсынған ұсыныстарына Елбасы қолдады.
Президент көпір салушыларға құрылыс жұмыстарын сапалы және мерзімге сай жүргізіп жатқандарына алғыс білдіріп, бұл нысан «Нұрлы жол» мемлекеттік бағдарламасы шеңберіндегі ірі жобалардың бірі және маңыздысы екенін атап өтті. «Нұрлы жол» бағдарламасы аясында қолға алынған барлық жобалар ел экономикасының ілгерілеуіне соны серпін берумен қатар жаңа жұмыс орындарының ашылып, халықтың еңбекпен қамтылуына жаңа мүмкіндіктер беруде.
–«Нұрлы жол» бағдарламасының жемісті нәтижесін ел көре бастады. Авто және темір жолдар республикамыздың облыстарын бір-бірімен байланыстырып, көрші елдермен жалғастыруда. Бұл өз кезегінде еліміздің бизнесі мен экономикасының дамуына оң ықпал етеді, – деді Нұрсұлтан Назарбаев.
2013 жылы құрылысы басталған көпір биыл желтоқсан айында ашылады деп күтілуде. Таяуда ғана нысанның ұзына бойына, яғни, 12 жарым км жерге асфальт төселді, енді аббаттандыру және жер төсемін нығайту жұмыстары қалып отыр.
Еске сала кетсек, бұл көпір өткел – Тәуелсіз Қазақстан тарихындағы ең ірі инфрақұрылымдық жоба болып саналады, оны жүзеге асыруға 53,8 миллиард теңге бөлінген. Жобаның тапсырыс берушісі – «ҚазАвтоЖол» ҰК»АҚ, бас мердігер «Казахдорстрой» ЖШС. Жаңа көлік күретамыры Астана, Павлодар, Семей, Өскемен арқылы өтетін Орталық-Шығыс бағдарының көліктік әлеуетін дамыту бойынша ауқымды республикалық жобаның бір бөлігі. Бұл магистраль еліміздің аймақтарын ғана байланыстырып қоймай, Қазақстанның шекара маңы өңірлерін көршілес Ресейдің облыстарымен жалғайды.
Ертіс арқылы салынған көпір өткел көліктік логистиканы дамыту жағынан да, инженерлік шешімдер бойынша да бірегей жоба болып табылады. Үш жылдың ішінде құрылысшылар жаңа төрт жолақты автожолдың 12,3 км-ін салды, соның 3,2 км-і жерден биік тұрған эстакадалық бөлігі. Имараттың өткізгіштік қабілеті – тәулігіне 7 мың автокөлік. Көпір өткелдің өзеннің арнасы үнемі өзгеріп отыратын алқаптық бөлігі бойынша жалпы ұзындығы – 12,3 км, соның 9,1 км-і бірінші санатқа жататын төрт жолақты қозғалысты автожол. Жерден биік тұрған тұсының ұзындығы – 3,2 км-ге жетеді: 2,4 км – эстакадалық бөлік, 252 метр – өзеннің ескі арнасы арқылы өтетін көпір, 476 метр – Ертіс өзені арқылы өтетін көпір, 73 метр – Щучье көлі арқылы өтетін көпір, 54 метр – Усолка өзені арқылы өтетін көпір ұзындықтары.
Жыл сайын қатты ағын су екпіні болатыны ескеріліп, жобалау барысында көпірдің барлық өткелінің су өткізу қабілетіне айрықша көңіл бөлінген. Құрылыс кезінде, жергілікті материалдар, құм-қиыршық тас қоспасы, шағыл тас және құм пайдаланылған. Сонымен қатар, құрылысқа 13500 тонна металқұрылымы, 150 мың текше метр бетон жұмсалыпты. Құрылысшылар құрылыс жұмыстары барысында ұзындығы 42 метрлік темірбетоннан көпір арқалықтарын шығаруды меңгеріп, сонымен қатар, осы жобаның арқасында эстакада бөлігінде монолит бөлігін құю, тазалау имараттарын, көпір тротуарлары арқалықтарын, кедергілер мен таяныш қоршауларды монтаждау бойынша тәжірибе жинақтапты. ТМД бойынша тұңғыш рет аркалық аралық құрылымды көтеруге - heavy lift көтергіштерінде көтеру технологиясы қолданылды.
Құрылыс уақытында облыстық бюджетке салық түрі ретінде 164 миллион теңге түсім болса, республикалық бюджет қазынасы 1,9 миллиард теңгемен толықты. Айрықша атап өтерлігі, жергілікті өндірушілерден 2,9 миллиард теңгеге тауарлар мен қызметтер сатып алынған. Құрылысқа 900-ден аса адам жұмылдырылса, соның 750-ге жуығы керекулік Ертіс жағалауының тұрғындары.
Тағы бір айта кетерлігі, ел тәуелсіздігіне 25 жылдығына тарту болған көпір өткел мемлекеттік тудың түсімен түстес: қазіргі таңда алтын түстес ванттарымен айқасқан көгілдір түсті аркалар алыстан көз тартады.
Елена СТОЯНОВА, Павлодар
Райхан РАХМЕТОВА
Жаңалықтар
05.02.2025
Көлік полицейлері теміржол оқиғаларын тергеу бойынша семинар өткізді
Аймақтар
05.02.2025
Теміржолшының киімі талапқа сай ма?
Аймақтар
05.02.2025
Көктемгі су тасқынына дайындық басталды
Жаңалықтар
05.02.2025
«Самұрық-Қазына» мен Wabtec басшылары серіктестік мәселесін талқылады
Жаңалықтар
05.02.2025
ҚТЖ 2024 жылы атмосфераға шығарындылар мен қалдықтар көлемін азайтты
Әлемде
05.02.2025
Түркиядағы жаңа мультимодальды терминал 2025 жылы іске қосылады
Жаңалықтар
05.02.2025
Темір жол машинасын жасау саласында 3 мыңнан астам жұмыс орны ашылады
Жаңалықтар
04.02.2025
Теміржолшылар мен тыл қызметкерлері әскери техниканы тиеу және түсіру сынағын өткізді
Жаңалықтар
04.02.2025
«Jibek joly» наурызда жолға шығады
Жүк тасымалы
04.02.2025
ҚТЖ желісі бойынша Орталық Азия елдеріне жаңа астық экспорты 36% артты
ҚТЖ келбеті
04.02.2025
Қиын жылдар бізді шыңдады
Жаңалықтар
04.02.2025
Үздік дефектоскоп маманы анықталды
Жүк тасымалы
04.02.2025
Атырау жүк тасымалында табыс артты
Аймақтар
04.02.2025
Қармен күрес қарқынды жүріп жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
04.02.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №8 4 ақпан 2025 жыл
Қауіпсіздік
03.02.2025
166 мыңнан астам адам теміржолдағы тәртіп ережелері туралы дәрісті тыңдады
Аймақтар
03.02.2025
Білікті маман құрметті демалысына шықты
Аймақтар
03.02.2025
Кәсіподақ жетекшісі марапатталды
Аймақтар
03.02.2025
Колледж теміржол мекемелерімен келісімшартқа отырды
Станция тынысы
03.02.2025
Белкөл станциясының тынысы (Фото)