Білім мен біліктілік үйлесім тапқанда

Жаңалықтар
15.11.2019, 11:25
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Үстіміздегі жылдың 13 қарашасында Көкшетау станциясында ағымдағы айдың 4-де жарияланған «Бүйір рамасы» айлығы аясында көкшетаулық вагон қараушылар, техникалық қызмет көрсету пункттері бастықтарының қатысуымен теориялық және практикалық шараларды қамтыған техникалық сабақ өтті.

Техникалық сабақты ұйымдастырушы Бурабай курорты вагон пайдалану депосының бас инженері Ғалымжан Балабатыровтың айтуынша, шараның басты мақсаты – вагондардағы бүйір рамаларда кездесетін анықталуы аса күрделі ақаулықтарды табу, қауіптің алдын алу, профилактика жүргізу екен.

– Жүк вагондарындағы арбашықтардың бүйір рамаларының сынуы бүгінде пойыздар қозғалысына үлкен қауіп төндіретін басты фактор болып отыр. Көп жағдайда бұл фактор жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне және темір жол мүлкін бүлдіруге әкеледі. Жүк вагондары арбашықтарының бүйір рамаларының көп күш түсетін бөліктерінде көзге көріне бермейтін құйма ақаулықтары анықталуда. Әрине, бұл – зауыттық ақау. Вагон шаруашылығы департаментімен пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігіне нұқсан келтіретін жүк вагондарды Қазақстан темір жолының магистральдық темір жол желісіне жіберудің алдын алу мақсатында бірқатар шаралар жүзеге асырылуда, соның бірі «Назар аударыңыз, бүйір рамасы!» айлығы. Бүгін өтіп жатқан техникалық сабақты оқу шебері Иван Козлов өткізді. Ол алдымен вагон қараушыларға, ПТО бастықтарына «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ Вагон шаруашылығы департаментінен келген ТУ ГПВ/12253-И хатымен таныстырды. Мұнда ел өңірлеріндегі барлық вагон пайдалану деполарына бірқатар міндеттемелер жүктелген. Соның бірі ағымдық ағытып алу жөндеу пункттерінің базасында ПТО, КПТО-ның ауысымдық вагон қараушыларына, ТОР қызметкерлеріне бүйір рамаларының күрделі ақауларын анықтау бойынша техникалық сабақтар өткізу болатын. Бүгінгі сабақта Иван Викторович қатысушыларға алдымен иненің жасуындай көзге көріне бермейтін ақауларды анықтау жолдарын, тәсілдерін теориялық тұрғыдан түсіндіріп, практикада көбіне ақаулар орын алатын жерлерді іс жүзінде көрсетті, яғни ақаулық болса, балғамен соққанда қандай дыбыс шығатынын немесе визуалды қарағанда қандай жерлерге, не нәрселерге назар аудару керектігін айтып көрсетті, – дейді Ғалымжан Зейноллаұлы.

Сөз реті келгенде атап өтерлігі, жоғарыдағы Вагон шаруашылығы департаментінен келген ТУ ГПВ/12253-И хатында Қазақстандағы магистральдық теміржол желісіне қабылдап алып жатқан вагондардың техникалық жағдайына бақылауды күшейту, әсіресе, арбашықтардың құйма детальдарының жағдайына, соның ішінде олардың комплектациясына сәйкестігіне айрықша назар аудару міндеттелген. Сонымен қатар Пайдалану ережелерінің талаптар үдесінен табылмаған вагондарды қабылдауға және беруге тыйым салынған. Вагон детальдарын бұзбай бақылау жасаудың феррозондтық тәсілі сияқты басқарушылық құжат талаптарына сәйкес жөндеу кәсіпорындарында рессорүсті арқалығындағы бүйір рамаларын дефектоскопиялау бойынша барлық жұмыс кешенінің өткізілуіне бақылауды күшейту талап етілген.

Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады