Қазақстаннан шыққан «Эволюшн» сериялы тепловоздың алғашқы партиясы Кишиневге жетті

Жаңалықтар
16.07.2020, 21:30
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Молдавия мемлекетінің тапсырысы бойынша Локомотив құрастыру зауытында құрастырылып шыққан «Эволюшн» сериялы тепловоздың алғашқы партиясы, яғни 12 тепловоздың 6 бірлігі Кишинев қаласына сәтті жеткені туралы хабарланды.

Молдавандық теміржолшылар елдің теміржол кәсіпорнының төл логотипі таңбаланған автоматтандырылған, заманауи маневрлі магистральдық тепловоздар ел экономикасының дамуына ықпал етеріне сенімді.

Бұл машинаны басқару үшін Михаил Крутоярский есімді машинист арнайы курстан өтіпті. Локомотивті 44 жыл тізгіндеп келе жатқан машинист басқаруға өте жеңіл әрі кабинасы аз габаритті электронды құрылғылармен жабдықталған мұндай тепловозды бірінші рет көріп тұрғанын тамсана жеткізді.

«Өте керемет! Ескі тепловозда құрылғы көп, желдеткішті қосу керек, температураны қадағалау қажет. Ал жаңа тепловозда бәрі автоматты түрде атқарылады», – деп сүйсінді майталман машинист.

Ел тұрғындары «Молдавия темір жолы» мемлекеттік кәсіпорнында су жаңа тепловоздардың сатып алынуын тарихи оқиға деп бағалады. Жаңа тепловоздарды көруге Молдавия мемлекетінің басшысы Игорь Додон өзі барыпты.

Ол машинист кабинасына мініп көріп, заманауи локомотивтің құрылымымен, басқарылуымен жан-жақты танысып, сапасына жоғары баға берген.

Жаңа тепловоздарды сатып алу үшін мемлекет 45 млн еуроны құрайтын қаржыны екі еуропалық банктен және Еуроодақтан алыпты. Молдавия теміржолының жылжымалы құрамы өте ескірген. Кеңестік өндірістен шыққан локомотивтердің қолданыста жүргеніне қырық жылдан асыпты.

Жиі сына беретіндіктен бұл локомотивтерді күтіп ұстау тиімсіз болып отыр. Ал жаңа тепловоздар үнемшіл, оларды үш айда бір жанармай құю орнына жөнелтіп отырса болғаны.

«Молдова темір жолы» МК бас директоры Андриан Ончану заманауи машиналарға қол жеткізген Молдова теміржолы енді дамуға бетбұрыс жасап, нарықта жаңа тапсырыс берушілердің пайда боларына үмітті екенін жасырмады.

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет