Жаңа тәсілдемеге көшті

Жаңалықтар
09.09.2020, 09:08
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының 50 мың жүк вагонының жалға беріліп келген 30 мыңдай жылжымалы құрамы «Қазтеміртранс» АҚ-ның жеке басқарылымына берілген. Бүгінде Қазтеміртранс аталған жылжымалы құрам паркінің жұмысын өзі үйлестіріп, реттеу құқығына ие болып отыр. 

Жылжымалы құрамның басым бөлігін ашық және жабық вагондар, сондай-ақ, әмбебап платформалар мен басқа да вагондар құрап отыр. Жеке басқарылымға берілгелі вагон паркінің кірісінің орташа есеппен 20% өскені байқалады. Яғни жалға беруден басқарылымға берілгеннен кейінгі таза қосымша тиімділік шамамен 10,4 млрд теңгені құраған. Мамандар вагондар ҚТТ қарамағына өткізілген кезде нарықтағы ахуал күрделі болғанын, себебі, вагондары жаңалау, шешім қабылдауда жеңіл әрі икемділік танытқан жекеменшік операторлардың жағдайы басымдықта болғанын айтады. Сол себепті ҚТТ бірінші кезектегі міндетіне бәсекеге қабілеттілікті таңдап алған болатын. Нәтиже де көп күттірмей, 2019 жылдың жұмыс қорытындысы бойынша Қазтеміртранс Қазақстан нарығында өз үлесін екі есеге ұлғайтты. Вагондардың бос жүрісінің коэффициенті төмендетіліп, үстеме шығындар оңтайландырылды. 

Әрине, бұл нәтижеге ҚТТ мамандары жүйелі тәсілдеме мен клиентке бағдарлану стратегиясын қабылдау арқылы қол жеткізді.

«Клиенттер біздің жұмыс берушілер, сондықтан біз оларға және олардың сұранысын қанағаттандыру бағытында жұмыс істеуіміз керек», – дейді «Қазтеміртранс» АҚ бас директоры Дәурен Бимов. 

Ағымдағы жылдан бастап ҚТТ вагондарға техникалық қызмет көрсету бойынша жаңа тәсілдемені жүзеге асырып отыр. Бұдан былай компания вагондарды жөндеуге емес, вагондарды жөндеусіз пайдаланғаны үшін ақша төлейтін болады. 

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет